Jump to content

thunderbird

  • הודעות

    187
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thunderbird

  1. עקפצה היכן כדאי לבצע את הטיפול? שילובים, אקספרס מוטורס או בניר צבי?
  2. אם התקנת את המוצר, אשמח אם תוכל לכתוב התרשמותך ממנו. תודה
  3. נכנסתי עם 307 שעברה רק טיפולים שוטפים פשוטים (בגדול די הוזנחה מכאנית) לאורן שירותי רכב לאחר שקראתי על ההמלצות בשרשור זה. הוסכם על מס' טיפולים / החלפות רכיבים, שיש לבצע ועל מחיר כמובן. ויטלי החל בפירוק ותוך כדי הסברים טיפל פה ושם בכל מיני "קטנות" אשר לא הוכנסו אח"כ לדף העבודות. רק ההמתנה לשליח שיביא עימו מחזיר שמן (שעתיים!) היתה הדבר הכי "נוראי" באותו היום. פשוט תענוג להגיע ולראות עבודה מקצועית וטובה של ויטלי ואורן. בסוף עוד קיבלתי הנחה מומלץ בחום, אחזור בוודאות! מה גם שקיבלתי צ'ופר קטן, לראות 205 שנת 89 עם 98,000 ק"מ על השעון, במצב מצויין.
  4. שלום רב, נרכשה פיאסטה חדשה. אשמח להמלצות על מוסך באיזור חולון/בת-ים. תודה מראש
  5. שלומות לכולם היום (סופסוף) הוצאנו את הפיאסטה החדשה ממחסני היבואנית. זה הזמן להודות לגולשי הפורום, הרבה בזכות המלצותיכם. שאלתי, כיוון שאין אפשרות לשימוש בסירנה, האם ניתן להוסיף - בקלות יחסית - ביפר למע' האזעקה שמגיעה עם הפיאסטה? בזמנו היה ניתן להתחבר ליציאות הסירנה עם המשדר של יח' הביפר. האם ניתן לעשות אותו הדבר היום, או שיש אפילו אופציה מהירה יותר. ם אינני טועה מע' האזעקה היא של קוברה - אבדוק שוב הערב. תודה מראש!
  6. thunderbird

    סיטרואן GSA - שיפוץ

    כרגיל, עבודה מדוקדקת ונפלאה. בתקווה שתעדכן עוד השנה
  7. thunderbird

    רנו קליאו

    נכון בד"כ, אך הדבר מצויין באתר של קרסו בארץ ולא רק באתר של רנו. צירפתי את הקישורית בהודעה המקורית. דווקא במקרה זה אני מחפש משהו סולידי להורי, הם רוצים רכב לבן אבל עם פנים שחור לגמרי ללא ה"תוספות באדום". על פניו נראה לי דרישה לגיטימית, אך כנראה שלא... תודה!
  8. thunderbird

    רנו קליאו

    יוסי, האם צבע הפנים אצלך הוא שחור בלבד או עם "נגיעות" באדום? האם רכשת את האקספרסיון? גם בCOLLECTION לא ניתן לבחור את הגימור הפנימי.
  9. thunderbird

    רנו קליאו

    זה בניגוד מוחלט למה שכתוב באתר שלהם, לא נראה קצת מוזר? אולי נתקעו עם מלאי ישן שרוצים לשחרר ע"ח הזמנה חדשה מהיצרן?
  10. בעניין עיצוב הפנים. באתר של רנו צרפת, רשום כי לכלל הדגמים ניתן לבחור עיצוב פנים וחוץ ע"פ התאמה אישית. כשנכנסתי לאתר בארץ כתוב כי הדבר תקף לדגם ה- COLLECTION בלבד. אנו מעוניינים לרכוש את הדגם הנ"ל אך כאשר נכנסנו לאחד מהמפיצים, נאמר לנו כי הגימור הפנימי הוא אך ורק בצבע שחור/אדום אם נבחר רכב בצבע חיצוני לבן. שאלתי היא האם ניתן להתאים את צבע הרכב הפנימי כך שיהיה שחור בלבד ללא התוספת האדומה כאשר נבחר בדגם הנ"ל? תודה מראש!
  11. המכונית אצל הבעלים הנוכחי 7 חודשים בלבד, לכל הנזקים החיצוניים אחראית הבעלים הקודמת (אומנם לפי טענת המוכר, אך נראה לי אמין). הצמיגים במצב לא טוב והקדמיים נדרשים להחלפה מיידית (שכחתי לציין זאת - תודה). אגב, הם לא זבל סיני. המכונית רועדת רק בנסיעה, בעמידה הכל תקין. אגב, מחיר מחירון (לוי יצחק) מכון להיום 38, מחיר נדרש 34. הרכב לא נפוץ כמו שחשבתי בתחילה ולבטח לא כמו ה-1.6L, ולכן נדרשת מצידי מעט התגמשות אך לבטח לא בכל מחיר.
  12. שלום רב, לאחר התייעצויות כאן בפורום נבחר לרכישה רכב מסוג פורד פוקוס 2007 2.0L. הרכב נלקח היום ל"מעבדה" בחולון (גם כן נבחר משיטוט בפורום זה). הרכב לא נראה יפה חיצונית ופנימית (מוזנח ומלוכלך בפנים, אך ללא קרעים או שריטות על הדש או המושבים, חיצונית מלא מכות חניה מעצבנות ומכה אחת גדולה מעל גלגל שמאלי אח' אשר לבטח תתוקן על ידי באם ירכש) השאלה היא לגבי רעידות בנסיעה, במעבדה טענו כי הגיר והמנוע תקינים לחלוטין (פעם ראשונה שאין "רעשים" או "הזעות" בטופס - עבר חלק לגמרי, לעומת זה נאמר כי הציריות ומסרק הזה לא תקינים. שאלתי היא האם יכול להיות הדבר ברכב הזה? מה גם שבבדיקה שערך בעל הרכב לפני 7 חודשים היה כתוב כי יש רעשים מהגיר וכן יש השהיה במעבר בן ההילוכים - מוזר כי לא הרגשתי שום רעש או עיכוב, לעומת זאת הרכב אכן רועד אפילו בנסיעה "רגילה" בעיר. תודה!
  13. מוסיף לשאלה, עוד כשהיא נמכרת ב-90K בלבד במקום 104K ש"ח? מה החסרונות של הפאביה אל מול האחרות?
  14. על פניו נראה יקר, אבל תבדוק כאן
  15. קשה לכנות את אוסף הברזלים הזה אופנוע על מנוע לא שמעו כאשר יצרו את הדבר הזה, לבטח לא על אביזרי בטיחות או בולמים ראויים אופנים עם מנוע עזר - כך התחושה עליו
  16. לעניות דעתי, מנסיון עם רצועות הנעה של קטנועים, היבואנים המקומיים מקצרים את זמן הטיפולים ע"מ להכניס עוד שקל לכיסם. היה לי קטנוע פיאג'יו אשר היבואן התעקש כי כל 15K ק"מ יש להחליפה. היצרן קבע כי כל 20K הוא המועד המתאים. כאשר פתחתי את הוריאטור ב-15K ופירקתי את הרצועה היא נראתה כמעט חדשה לגמרי, ללא שום סדקים או יובש והיא הוחזרה למקומה. לאחר 5K פתחתי שוב, הרצועה נראתה בדיוק אותו הדבר פרט לכך שהעובי שלה קטן במעט (כתוצאה מהחיכוך) ולכן הוחלפה באחת מקורית חדשה אשר יובאה על ידי מאיטליה. ההשפעה היחידה בשינוי מידת העובי היא מהירות סופית של הקטנוע (משהו כמו 5 קמ"ש לעומת החדשה), פרט לכך יכלה להחזיק לפחות עוד 5K.
  17. נכון לכל דבר שעושים לבד, תענוג לעקוב אחרי עבודתך היסודית
  18. thunderbird

    פורד פיאסטה 83

    נראית מצויין, נסיעות מהנות!
  19. ליאור, באמת פרויקט ענק, לבטח כזה עם כ"כ הרבה חלפים חסרים אבל במחשבה שניה, מה זה בשבילך לבנות משהו מכלום.. שיהיה בהצלחה, הלכתי להביא
  20. מדהימה! תתחדש
  21. אני מדבר על מחירון יצחק לוי "מחירון" יד 2 - 45500 ש"ח. אינני יודע אם בכלל להתייחס למחיר זה. לא יכול לשלוח ה"פ, אודה לך אם תשלח את כתובת המייל שלך לה"פ שלי עזרתך מבורכת
  22. המחירון של 2007 נכון להבוקר 39500 ש"ח (אולי היתה ירידת ערך בשבועיים האחרונים?). בכל מקרה, הפחתה של 8K ש"ח על ליקויים מינוריים, נראית לי מצויינת אך לא מציאותית עם כמות הרכבים המוצעת היום למכירה (לאחר שיחה טלפונית עם רובם). כן, אני יודע ששיחה עם בעל הרכב או ביקורו, הם דברים שונים. אך לנסוע 100 ק"מ בשביל לראות אוטו כאשר הבעלים טוען כי מחיר המחירון הוא מחיר המינימום שלו, לא נראה לי מציאותי. במיוחד לאור העובדה שדגמים אחרים (וה-3 בינהם) "זוכים" להנחות משמעותיות ביד 2.
  23. תודה לכולם על הטיפים, שאלה לגבי מחיר הפוקוס (נראה שאוותר על המאזדה) ידוע שלרכבי ליסינג לשעבר המחיר הוא בגדר המלצה, מה גם שכמות הרכבים המוצעת גדולה מאוד ועל כן המוכרים גמישים יותר בעניין. שאלתי היא לגבי דגם הגיאה, נראה שכל המוכרים התאגדו יחדיו (מישהו אמר קרטל...) לאותו המחיר אשר מצויין בלוי יצחק (פלוס מינוס שקלים בודדים). האם הדגם כ"כ מבוקש/נדיר/מיוחד שנדרש לשלם עליו מחירון מלא?
  24. אלו נתונים מצויינים! בהתחשב שבליסינגטומתית האחרונה שלי - I30CW 2011, בנסיעות מחוץ לעיר בלבד צרכה 1/10. כמובן שמיקום הדוושה היה בסמוך לרצפת הרכב רוב הזמן כי הוא פשוט לא זז
×
×
  • תוכן חדש...