Jump to content

thunderbird

  • הודעות

    187
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thunderbird

  1. אפשר תמונה או תיאור הצינור הנ"ל ברשותי 307 עם נזילה קטנה גם כן
  2. עקפצה
  3. שלום, היכן ניתן לשכפל מפתח כזה, כולל אימובילייזר כמובן, באזור המרכז? ומהי העלות לשכפול וחריטה? הגלמים נמצאים בידי. (פאר המנעולים - תא ההודעות שלכם מלא ולא ניתן לשלוח ה"פ). תודה [/img]
  4. שכחתי להוסיף, אני ביצעתי את הפירוק וההרכבה של הגג מהרכב (הליך פשוט ביותר אגב), אחרת זה קופץ ל-500 ש"ח
  5. ל-307 עלה כ-300 ש"ח אם אני זוכר נכון כשעת עבודה אבל בד"כ תתבקש להשאיר את הרכב עד לסוף היום.
  6. אם תדרים לחולון אז יש את עמירה החלפתי את ריפוד הגג אצלם, יצא יפה בדיוק כמו המקורי
  7. ע"פ הוראות המוסכניק שלי מחולון נוזל קירור מתוצרת VALEO הוא מתאים וזול המקורי.
  8. מעדיף לא לקדוח את הפלסטיק. אשמח לרעיונות נוספים
  9. שלומות, אומנם לא אספנות, אך לבטח נתקלו פה לא פעם בבעיה. תיבת האוויר אצלי מחוברת משני חלקי פלסטיק אשר נצמדים ע"י מספר ברגים. הברגים נקדחו ישירות לתוך החלק התחתון כפי שמופיע בתמונה המצ"ב. כתוצאה מהרעידות, חלק מהברגים נפתח וכך נפער רווח בין שני החלקים - דבר שכמובן לא רצוי. אינני רוצה להגדיל את קוטר הברגים כיוון שהם חסומים ע"י שלושת השיניים בחלקה העליון של התיבה, ופתרון כזה יצריך את חיתוך השיניים הנ"ל. שאלתי: האם יש דרך למלא את ההברזות בחומר כלשהוא ואח"כ לשוב ולהבריג את הברגים המקוריים כך שיתפסו ולא יצאו יותר ממקומם. תודה מראש!
  10. דני, הכל נכון פרט לעובדה שמנוע מונע לא פותר את בעיית הכבלים. מפל המתח של כבלי הנעה באורך של כ-3 עד 4 מטר, לא אמור להיות יותר מכמה עשיריות וולט (וזה נחשב לכבל גרוע). אי לכך באמת שאין צורך להניע את הרכב. אומנם המתח עולה מ-12 לכיוון ה-14 וולט, אבל אתה מסכן מאוד את המערכות הממוחשבות של הרכב המניע. מה גם שבכל מקרה, הזרם הגבוה הנדרש להנעה מגיע מהמצבר ולא מהאלטרנטור, אשר גם יכול להמצא בסיכון כאשר הרכב מונע. שלא נצטרך
  11. אפשר הסבר בבקשה, כיצד מנוע מונע יכול לעזור? בין אם הכבלים הם מהסוג הטוב או הגרוע. תודה
  12. לגבי שאלה 1 - ראה כאן לגבי 7 - אין להניע רכב מניע בעת הנעת רכב אחר - בשום מקרה ובשום אופן.
  13. עד כמה שזכור לי הלחצן שאתה מחפש נמצא על מוט הוישרים. לחיצה עליו מעבירה בין הנתונים השונים המוצגים ע"י מחשב הדרך.
  14. חוו"ד יכולה להיות חיובית או שלילית, לא ראיתי באף מקום (וקראתי היטב) שאין לכתוב אחת שלילית. אשמח אם תוכל להפנות אותי לפוסט שאכן מורה על כך. ורק בגלל שאני שוב מגיב כאן אזי עוד מקרה מצער. אבי החליט, בדעה אחת עם תמיר, על החלפת האגזוז ברכב. העבודה בוצעה ושולם המחיר המוסכם. כאשר הרכב עלה על הליפט של "המוסך האחר", התגלה בחיבור בין סעפת הפליטה לצינור האגזוז פיח רב. בדיקה קצת יותר מעמיקה העלתה חשד לאטם לא תקין או חוסר בהרכבה של כזה. הרכב נלקח לאחר כבוד אל תמיר אשר החליט לבצע את התיקון אבל לא לפני שאבי נדרש לשלם שעת עבודה על הנ"ל. עכשיו תגידו לי בבקשה, במקרה ודאגתם לשלם את כל הסכום עבור התיקון אותו עבר הרכב, ובמידה והתיקון לא היה מוצלח, האם הייתם מסכימים לשלם על התיקון של התיקון? שלא תבינו לא נכון, כל אחד שעובד טועה! אבל על הטעות של המוסך, אני כלקוח לא אמור לשלם שנית. מבחינתי - סוף דבר.
  15. נראה כמו מחז"ש שסתומים ולא אטם מכסה
  16. הדבר היחיד שאני יכול לומר כאן לחיוב הוא שדקת נסיעה משם נמצא אורן (שירותי רכב) שהוא בעל מקצוע מדהים. הרכב היה אצל אבי וטופל ע"י תמיר קרוב לחמש שנים ברציפות. הרכב שימש לנסיעות עירוניות קצרות בלבד. סל"ד המנוע אף פעם לא היה יציב, אבי אמר כי תמיר טען שהכל בסדר עם המנוע. לאחר שהוכנס לאורן ונוקתה המצערת - הכל הסתדר. רק תבינו שזו היתה דקת עבודה של אורן לעומת חמש שנים עם "הכל בסדר" ע"פ תמיר. למעט החלפת מסנני שמן ואוויר ומצתים, הרבה לא עושים אצל תמיר. מסנן המזגן היה סתום בצורה שפשוט לא הכניסה אוויר לרכב מבחוץ. לא מובן לי כיצד לאחר כל כך הרבה זמן שהרכב טופל אצל תמיר, הוא לא חשב על החלפת מסנן - אף לא פעם אחת! אגב, על המסנן היתה חותמת עם שנת יצור - מקבילה לשנת יצור הרכב (מעל 10 שנים), אז תארו לכם אין הוא היה נראה. לרכב היתה תקלת מחשב - תמיר ניסה לתקנה אך הרכב נגרר למוסך מרכזי של פיז'ו לאחר חודש ימים בו ניסה תמיר לתקנו אך ללא הועיל. אבי שילם עבור הטיפול לשני המוסכים. אם זה היה תלוי בי תמיר לא היה רואה שקל ע"ח התיקון. אין נוזל אחד ברכב שלא נזל מאיזשהו מקום: שמן גיר, שמן מנוע, נוזל קירור - גאסט ניים איט. לא ברור איך רכב ש"טופל" חמש שנים ברציפות במוסך, מגיע למצב נוראי שכזה. היריעה קצרה מלהכיל - ואני חושב שהבנתם את הרעיון שאם זה לא פתיר עם פטיש - זה לא המוסך עבורכם. שיהיה בהצלחה!
  17. אכן זקוק למקום עבור כסא יחיד בשלב זה. אם אינני טועה אין בעיה להציב אחד כזה מאחור ואפילו שניים. מניח כי תתעורר בעיה אם אסיע 2 או לבטח 3 בוגרים מאחור, מה שלא מתוכנן לקרות בשלב הזה (לבטח לא באופן תדיר) ביררתי היום לגבי אוקטביה 1.4, לצערי קיבלתי תשובה שלילית מחברת ההשכרה שטענה כי יש צורך להמתין ל-2015 - מוזר. מניח כי יהיה זה שדרוג מה I30CW הקודמת, אפילו אם תא המטען קטן יותר מזה שביונדאי. אני באמת חושב שה- 2.0 ליטר יתן חווית נהיגה טובה יחסית, למרות הגיר הידוע לשמצה. בכל מקרה, אם יש עוד אופציות שטרם נכתבו, אשמח לקרוא. (לגבי הסיד - פשוט לא לטעמי)
  18. מאיר שלום, פתחת ואמרת כי הרכב כייפי לנהיגה, חזק ושקט - אילו בדיוק הדברים שאני מחפש. אם כך, מדוע אינך מרוצה מהרכב, בגלל הרעידות בגיר או חוסר בתאי אכסון? (ברור לי ששניהם מציקים, השאלה מה יותר) תודה!
  19. הרכב היוצא משירות - I30CW (הדור הקודם), בגדול רכב לא רע בכלל שלא ראה מוסך (פרט לתקלה בחיישן ESP) למרות שעבר חיים לא קלים... ה1.6 בכ"ז קטן על הרכב ולצערי אין יבוא של 2.0 ליטר בדגם זה - אחרת היה נבחר. השאלה בגדול, האם יש מתחרות לפוקוס טורר 2.0, והאם היא הבחירה המומלצת (עם כל מה שאני קורא בפורומים - האמת די מתלבט). הרכב חייב להיות נח לנהיגה עם ביצועים סבירים+, יש מצב לגיר ידני ולא רק אוט'. אשמח להמלצת הפורום
  20. ZUZU, אם יש הצעה מעניינת למס' רכבים אשמח לעדכון. תודה!
  21. רמלה אשמח להצטרף לקבוצתית (אם המחיר יהיה אטרקטיבי) עם 307 לחלונות+שמשה אח'
  22. תודה, אכן השוק שם גדול הרבה יותר מאשר בארץ. אבדוק את עלות השילוח לכל הרכיבים, בד"כ העלות היא לא גבוהה מדי עבור רכיבים בסדר גודל כזה, אולי למעט המגבר ששוקל לא מעט.
  23. אכן, במגאן הצהובה רואים את הדגם המדובר. סאבים מצויינים שרק מעטים מאוד הצליחו בזמנו להפיק צלילים כה נמוכים. אגב, מי אלו OFC? הדגמים של SoundStream אכן נקראו 6.1 ו-5.1 - מצ"ב שמצאתי ברשת. המבנה של הרמקול מדהים אותי, אפילו עוד היום ולבטח לציוד שנמכר לפני כמעט 20 שנה.
  24. סרקתי מעט מהתמונות הראשונות, זו המע' שהותקנה אצל החבר - עם אין-ספור שעות עבודה, והרבה מאוד שעות כיוונונים. השניה, היא המערכת שלי שהותקנה קודם בניסן סאני לתקופה קצרה ואח"כ עברה ל-ZX. כאן ההתקנה היתה ברמה נחותה מהקודמת ומההתקנה ב-ZX שאין לי תיעוד שלה לצערי. היו זמנים...
×
×
  • תוכן חדש...