Jump to content

thunderbird

  • הודעות

    187
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thunderbird

  1. לפני כ-17 שנה רכשתי את החלקים הבאים עבור הרכב שהיה אז ברשותי - ZX ז"ל. HU - Alpine CDA7939 Amp - Hifonics Olympus 4X110W@4ohm FR Component - Soundstream 5.1 RR Component - Soundstream 6.1 Subwoofers - 2 X Rockford Fosgate Punch Classic Equalizer - AudioControl EQQ Wires & Accessories - StreetWires & Rockford Fosgate Capacitor - Lightning Audio 1F בשלב מסויים היה גם V12 של אלפיין, אבל עבר לרכב אחר ואח"כ נמכר, כך שכל המע' התבססה על ההיפוניקס (רמקולים קד' ואח' חוברו לאותה יציאה עם הוספת נגד עבור האחוריים). אף פעם לא הייתי פריק של SPL, למרות ששמעו את הרכב למרחוק, אלא של סאונד. אהבתי (ואוהב היום) להאזין לג'אז ורוק קלאסי, שהיו נשמעים פשוט מדהים. הסאבים היו מותקנים בקופסא אטומה, והיו מפיקים צלילים נמוכים מדהימים (לא מדדתי אף פעם אך הרגשתי אותם היטב). יש ברשותי צילומים של שני רכבים שהתקנתי אז, האחד שלי והשני לחבר טוב ברנו מגאן קופה צהובה שהיתה לו עם רכיבים דומים (פרט למגברים של רוקפורד), אם מעניין מישהו אסרוק ואעלה אותן (כן, ממש תמונות מנייר של פעם). בדקתי באיביי את העלות, ונראה ששם יש קונים לרכיבים הנ"ל. האם הדבר נכון לארץ?
  2. מנוע 1.6 או 2L? רק לשם השוואה, הפיז'ו 307 1.6L שלי עושה 1:9 בנסיעות שרובן בעיר (עם אותו אופי נהיגה שציינת)
  3. 500 ש"ח קצת גדול עלי אם מישהו מתקין סביב 250 2 חלונות אח' + דלת אח', אשמח לדעת (אזור גוש דאנס)
  4. צודק, טעות שלי. לא יודע על מה חשבתי... מה שרציתי לומר (לכתוב) הוא שגם אצלי הוחלף שמן הגיר לפני כחודש. עד כמה שזכור לי הצמיגות היתה 80-90, אך לצערי אינני זוכר את שם היצרן. החלפתי אצל אורן שירותי רכב בחולון. גם כאן ההשהייה המדוברת היתה לפני ואחרי ההחלפה.
  5. ומה עם המלצת היצרן לצמיגות של 5W40? אצלי הוספתי Valvoline SYN בצמיגות הנ"ל, ואכן יש השהייה קטנה מאוד בין לחיצת הגז לתגובת המנוע, אך מדובר ממש על עשיריות השניה. לבטח לא שניה-שתיים. אגב, גם עם השמן הקודם של חב' Total היתה קיימת ההשהייה.
  6. לא כדאי. ראשית ההפרש לא כ"כ גדול כאשר אתה רוכש מקורי + משלוח לארץ + מע"מ ומיסי רכישה. שנית, יש צורך באישור משרד התחבורע כיוון שזהו אביזר בטיחות. כלומר ריצה בין משרד התחבורע - מכס - מוסך (לאישור תאימות הרפידות לרכבך) - בית הדואר. לצערי מנסיון אישי. רכוש בארץ
  7. האם לדעתך ההליך דומה לרכב מיושן אשר רשיונותיו לא הוקפאו (פרט לעובדה שיש חוב גדול יותר)
  8. טכנו-צינור ת"א
  9. צודק! השמט את ההערה הנ"ל, אך אנא ענה לשאלתי. תודה
  10. זה בהחלט יכול להיות, אך כיצד כולם דולפים בו זמנית? אין משהו אחר בראש המנוע שיכול להוות המקור לבעית הדליפות?
  11. אפשר בבקשה הסבר לכך שנמצא ברכב מסנן בן 13 שנה וע"פ דעתך הוא תקין לגמרי כמו ביום יצורו. אינני מכיר כזה מסנן באף קטגוריה (שמן, אוויר, או כל סוג אחר) שיכול להחזיק כ"כ הרבה שנים ללא סתימות או בלאי מצטבר. היכן נמצא המסנן ברכבי? האם בתוך המשאבה הטבולה?
  12. מאור, הנזילה היא לא חיצונית אלא פנימית בלבד. ראשי המצת (מהבוקסה עד לחיבור החשמלי) נקיים לגמרי, ההברגה והאלקטרודה היו מלאים בשמן. אגב, כל אזור המצתים בראש המנוע נקי לגמרי. סליחה, אבל טרם הבנתי מדוע עלי להחליף את האטמים, כאשר אלו כלל אינם קשורים לנזילה (לפי דעתי).
  13. נצל"ש בטיפול האחרון שביצעתי ל-307 שלי (1.6L 2002)רציתי להחליף גם את פילטר הדלק, אך כאשר העלתי לאתר של פיג'ו את VIN הרכב, הוא לא נתן לי את האפשרות לבחור בפילטר דלק (מצ"ב תמונה - אמור להיות מק"ט לצד המס' 20 אך אין כזה). יכול להיות שאין ברכב שלי מסנן? תודה מראש
  14. זה ממש לא העניין של ה-170 ש"ח, פשוט אינני מבין מה הקשר בין אטמי מכסה השסתומים למצתים. בשרטוט שצירפתי מהאתר של פיג'ו, נראים שני הפריטים אשר נמצאים במפלסים שונים לגמרי בראש המנוע. לכן לא ברור לי כיצד החלפת האטמים הנ"ל ימנעו משמן להגיע אל המצתים. אשמח להסבר
  15. כאשר החלפתי את המצתים, בשתי הצינוריות שמתחברות למכסי השתומים היו משקעים של שמן. יכול להיות באמת נזילה מהאטמים. האם המצב מחייב החלפתם?
  16. לא, אני בודק באופן קבוע. אין חריגה מהמקסימום. תודה
  17. ביצעתי לרכבי היום טיפול שכלל החלפת מצתים. כאשר הוצאתי את הישנים (שאגב, מצבם הכללי היה טוב), הם ממש נטפו שמן. הכוונה לכל הארבעה, כולם נטפו 2-3 טיפות. אציין כי הרכב לא מעשן כלל, צריכת הדלק ממוצעת, אין נוזלים מטפטפים מהאגזוז, מניע בקלילות ונוסע טוב מאוד. לפני ביצוע הטיפול, נסעתי כ-30ק"מ כאשר המנוע מסתובב בכ-4000 סל"ד (הוספתי K44 ע"מ להפתר מפיח במערכת) - נראה לי שזו ממש לא הבעיה, אבל חשבתי לציין זאת בכל מקרה. האם זהו מצב נורמלי?
  18. אכן ניר צבי
  19. אכן נכנסתי לג'אן היום ורכשתי חלפים מקוריים לטיפול עבור הצרפתיה הקטנה שלי. שירות מצויין, אנשים טובים ואפילו קיבלתי טיפים לטיפול והנחה יפה. תודה על ההמלצה, בהחלט שונה לגמרי משוק החלפים לאופנועים בארץ, הידוע ביוקר מחיריו.
  20. אזי כדאי יותר לרכוש מכשיר חדש ולהחליף את המקורי? פשוט עם כל התוספות וההתממשקויות של המכשיר (HU) המקורי לתצוגה העילית ולשלט, קשה לי להאמין שאמצא HU שיפתור לי את כל הקישוריות הנ"ל. כמה גרוע הסאונד והאם ניתן לשפרו? אגב, חיברת אליו מודול BT?
  21. אפשר בבקשה קישור למוצר. תודה!
  22. BUMP האם מישהו התנסה עם המוצר? יכול להתאים למכשיר המקורי שמגיע בפיז'ו 307 2002?
  23. שלום רב, כאופנוען אני מרבה לרכוש חלפים בחו"ל עקב הפרשי מחירים של 300-400 אחוזים בין הארץ לחו"ל (מדובר על מקוריים). ברצוני ליישר קו ברכב מסוג פיג'ו 307 שנת 2002, ומצאתי חנות אשר מוכרת חלפים לטיפול באנגליה. החלפים אינם מקוריים אלא של חב' FRAM. מצ"ב לינק. שאלותי: 1. היכן ניתן לרכוש באזור המרכז, במחירים שפויים, חלפים מקוריים עבור פיג'ו? אם ידועים לכם מחירים, אשמח לשיתוף פה או בה"פ. 2. האם מוכרת חב' FRAM כאיכותית עבור המסננים המצויינים בהודעת המכירה? 3. האם לדעתכם כדאית הרכישה? - סך של כ-360 ש"ח כולל שילוח עבור כל הקיט. תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...