לפני כ-17 שנה רכשתי את החלקים הבאים עבור הרכב שהיה אז ברשותי - ZX ז"ל.
HU - Alpine CDA7939
Amp - Hifonics Olympus 4X110W@4ohm
FR Component - Soundstream 5.1
RR Component - Soundstream 6.1
Subwoofers - 2 X Rockford Fosgate Punch Classic
Equalizer - AudioControl EQQ
Wires & Accessories - StreetWires & Rockford Fosgate
Capacitor - Lightning Audio 1F
בשלב מסויים היה גם V12 של אלפיין, אבל עבר לרכב אחר ואח"כ נמכר, כך שכל המע' התבססה על ההיפוניקס (רמקולים קד' ואח' חוברו לאותה יציאה עם הוספת נגד עבור האחוריים).
אף פעם לא הייתי פריק של SPL, למרות ששמעו את הרכב למרחוק, אלא של סאונד. אהבתי (ואוהב היום) להאזין לג'אז ורוק קלאסי, שהיו נשמעים פשוט מדהים. הסאבים היו מותקנים בקופסא אטומה, והיו מפיקים צלילים נמוכים מדהימים (לא מדדתי אף פעם אך הרגשתי אותם היטב).
יש ברשותי צילומים של שני רכבים שהתקנתי אז, האחד שלי והשני לחבר טוב ברנו מגאן קופה צהובה שהיתה לו עם רכיבים דומים (פרט למגברים של רוקפורד), אם מעניין מישהו אסרוק ואעלה אותן (כן, ממש תמונות מנייר של פעם).
בדקתי באיביי את העלות, ונראה ששם יש קונים לרכיבים הנ"ל. האם הדבר נכון לארץ?