אולי זה לא רעיון טוב למנות את מירי גרב לשר הבטחון. 😪
הנכון הוא להשאיר את גלנט בתפקיד.
מלאך החבלה לא יכול להודות בטעות (עניין של אופי)
אני במתח, איזה שפן נשאר לחלילן בכובע.
איך יכולתי לשכוח את השפן בכובע.
סליחה אבי דיכטר,
היית כל כך שקט.
מירי גרב. מונתה לדובר צהל במלחמת לבנון השניה.
סולקה מהתפקיד תוך מספר ימים עקב "הצלחה מרשימה"
(גמגום בפני כתבים)
אם אחראי ולא אשם הגיע להיות יו"ר ראש הכנסת מדוע לא מירי
בתור שר הבטחון ?
שני הזוזים שלי
זה דיי ברור.
מלאך החבלה פוגע בצורה שיטתית בכל מי שעלול לסכן את בטחונו הפוליטי.
תראה מה קרה למי שניסה להרים את הראש בסביבתו.
מי שנשאר הם צרחנים וצרחניות.
בתקווה שאתה מנצל את התכונות החיוביות של כל אחת.
מזכיר סיפור על מרילין מונרו שאמרה לאיינשטיין
"נעשה ילד שיהיה חכם כמוך ויפה כמוני"
איינשטיין: ואם יהיה חכם כמוך ויפה כמוני ?
אני מתבסס על מערכת TPMS. מדוייקת ברמה של 1PSI.
הייתי ממליץ על מד מכני פשוט, שיתן מדידה אחידה. אין המלצה ספציפית.
מנפח במספר תחנות קבועות עם משאבות מכוילות, למשל פז ביציאה הדרומית מהרצליה.