גם לי קרתה תופעה דומה, רק שאצלי רוכב קטנוע שרט לי את הטמבון הקדמי כשחניתי מול הבסיס.
שאלתי את הש"ג אם הוא ראה מי עשה את זה, אמר לי שקטנוע שיצא מחניה ואז הסתובב שרט את הרכב עם האגזוז וברח.
וכמובן שלא השאיר כלום חוץ מכמה שריטות ושריטה אחת עמוקה שלא תרד בפוליש.