Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. adamd1

    רכבי לימוד נהיגה הזויים

    לפני כשבוע יצא לי לראות סיוויק האצ'בק חדשה עם ל' מלמעלה. קשה להגיד שהייתי שמח מהעניין הזה
  2. היום התקשרו אלי ממגזין אוטו, בקשר לחידון הזה שהם עשו לפני זמן מה. שאלתי, והפקידה אמרה לי שהאירוע נדחה ל26 לחודש-מיקום שחכתי לשאול.
  3. זה קורץ ועוד איך קורץ לי, כבר המון זמן שאני חושב על זה ואני כל פעם מחדש מגיע למסקנה שאין מה לעשות, לחייל לעולם לא יהיה את התקציב. אולי עוד שנתיים וחצי
  4. שאלה: סט מצערות=בודי ספייסר?
  5. ואותה תוכנית הוא אמר שאי אפשר לקנות קורבט בבריטניה, כי אנשים יסתכלו עליך מוזר. לבריטים יש את אסטון מרטין, לאמריקאים את קורבט. משום מה ככה יצא לי תמיד לראות את זה.
  6. שאלה: אני מתכונן להזמין את הDV מהאתר autolamps-online.com, ואני לא יודע איזה סוג נורה אני צריך. הרכב הוא הונדה סיוויק האצ'בק 07. תודה לעוזרים.
  7. איך זה שהבוגאטי על 2 טון ו1000 כ"ס (כביכול) מגיעה ל100 ב2.5, והמפלצת הזאת שוקלת חצי וחזקה יותר מפי 2 מאיצה אותו דבר? מוזר
  8. adamd1

    USA visit to Ford

    http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=156900&d=1242094039 פשוט מדהים.
  9. תחפש דיבורית שמתחברת ליציאת חשמל של המצית.
  10. ועם הקאיין אתה לא חושב שזה יהיה כמו עם השעון? זה יהיה יותר גרוע.
  11. גם לי קרתה תופעה דומה, רק שאצלי רוכב קטנוע שרט לי את הטמבון הקדמי כשחניתי מול הבסיס. שאלתי את הש"ג אם הוא ראה מי עשה את זה, אמר לי שקטנוע שיצא מחניה ואז הסתובב שרט את הרכב עם האגזוז וברח. וכמובן שלא השאיר כלום חוץ מכמה שריטות ושריטה אחת עמוקה שלא תרד בפוליש.
  12. יותר מזה? אפילו את הצמיגים העתיקו. אגב, אם היו מוכרים את הרכב הזה בארץ אני לא יודע עד כמה היו קונים אותו. אחרי הכל רואים שזה חיקוי וזה פשוט יהיה מצחיק להסתובב בדבר כזה.
  13. זאת דווקא כן אותה מערכת פחות או יותר עם ראשי תיבות שונים-Vehicle Stability Assist לעומת Electronic Stability Progam. זה לא בגלל שהמערכת שונה, זה בגלל שבהאצה חזקה מהמקום הגלגלים הקדמיים מסתובבים במקום והמערכת מנסה לתקן זאת.
  14. לדעתי נראית מעולה. אני כבר מחכה למבחן ראש בראש שלה מול הפנמרה והאסטוקה של למבורגיני.
  15. רק לפי הביקורת הזאת הייתי הולך על הקאיימן. פשוט להזיל ריר. http://carenthusiast.com/reviews/article/3148/-/2009-Porsche-Cayman+S/First+drive+-+with+PDK+and+LSD.html
  16. adamd1

    RS6 - ו-R8 ישראליות !

    אני לא מבין מה הבעיה בזה שישראלים פחות אוהבים את המראה של הסטיישן.
  17. המשטרה הישראלית צריכה ללמוד מהמשטרה באיטליה (או מה שראיתי במילאנו לפחות), כל הניידות שם הן אלפא 159 וגם כמה סדרה 3 בודדות. תשלבו את זה עם מראה וצביעה יפה ותקבלו מכונית משטרה אמיתית
  18. אולי הוא לא צריך הסבר אבל אותי אישית יעניין הסבר .
  19. M3 זהו החלום הרטוב שלי גם, בל רק שתדע שיש גם את גרסאות ה330 וה335 שהן חזקות גם כן עם 272 ו 308 כ"ס. M3 זה לא, אבל קרוב ויותר אפשרי.
  20. מדהים, פשוט מדהים. לא יודע למה, אבל מורגש שהקורבט היא מכונית שהיא דיי Under-rated.
  21. כנראה שלא סתם קוראים לרכב BS
  22. בינתיים נראה שGM נוטשים את אופל, לא מוכרים.
  23. תוספת של כמה כ"ס אמורה לתת מערכת הKERS (הערכה כמובן)?
  24. הגיעה, יצא לי לראות כבר כמה בתל אביב. רכב חמוד ביותר
  25. דווקא בסרטון הראשון אפשר להאשים רק את התשתית. לפי חלק מהתגובות בסרטון הסיבה להחלקות היא מלח שמגיע עם הגשמים. אם היה ניקוז נורמלי או לפחות חומר שיספוג את המים בצורה מועילה חצי מהתאונות לא היו קורות שם.
×
×
  • תוכן חדש...