Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. יש לאלטו יתרונות, פשוט הם לא רלוונטיים לגביך. חסכונית יותר, זולה יותר, נוחה יותר בעיר. אבל באופן ברור הייתי מעדיף X5 או משהו דומה מאשר אלטו.
  2. למה "ילדים"? אתה בטוח שכל מי שמחכה לאלטו הוא צעיר? או שאתה פשוט מניח שמי שקונה את הרכב הכי זול בארץ הוא בטח ילד? זלזול מיותר. אני מסכים שעשו פה מהאלטו (שהוא מכונת ניוד פשוטה ולא יותר) איזה פלא הנדסי, וזה בסדר להגיד מה שאתה חושב אבל לא צריך להגזים.
  3. נשמע לי מגוחך לחשוב שבפוקוס ליסינג יש דיבורית BT מובנית
  4. Wheezy

    איך להימנע מפגיעות חניה?

    גם על הרכב ליסינג כואב לי הלב אם הוא נשרט, אני אפילו מתכנן לעשות פוליש בכמה איזורים שחטפו שריטות מגעילות.
  5. Wheezy

    Bugatti VS GTR - סרטון

    שים לב מה כתבתי. לא באמצעים תוכנתיים. ברור שאם אתה מחליף חלקים פיזית אתה יכול להעלות את ההספק. אבל אז מה שווה הסקאלה של הכ"ס?
  6. מישהו חושב שהאישה הזאת יפה?
  7. Wheezy

    Bugatti VS GTR - סרטון

    תאמינו לי אין יותר כיף מלהיות אוליגרך ברוסיה
  8. ככה הרכב מגיע בסטנדרט. יש אופציה לריפודים ירוקים בתוספת תשלום
  9. מה קשור הטורבו עכשיו? מישהו רואה אותו? הרי 95% אחוז מהאוכלוסיה לא ידעו להבדיל בין GTI לסתם 1600 אם לא היה כתוב GTI.
  10. Wheezy

    Bugatti VS GTR - סרטון

    אני לא חושב שמישהו יוכל לסחוט יותר כוח מהמנוע הזה באמצעים תוכנתיים בלבד. אם זה היה אפשרי בוגאטי היו עושים את זה
  11. GTI הוא לחלוטין רכב צנוע. גולף זה רכב משפחתי קומפקטי. מה מפריע לך? הפס האדום בגריל הקדמי? הכיתוב GTI מלפנים?
  12. גם כן יצרן. ודיברתי על האקטיון, מן הסתם זו טעות שלי, לא ניקדתי. התכוונתי "שהאויבים שלי ינהגו בסניאנג" עם פתח/קמץ מתחת לב'. כלומר בסניאנג המדוברת, בקשר לאחרות לא בדקתי אבל איכשהו אני לא חושב שהן טובות יותר.
  13. אני אתן את 2 הסיבות העיקריות מבחינתי: 1) הרכב מקבל 4 כוכבי בטיחות בקושי, וגם זה בkorean ncap המונפץ. 2) זה לדעתי הרכב הכי מכוער שיש על הכביש היום, כיעור כ"כ בולט וכ"כ פנומנאלי לא היה יכול להיווצר בטעות, אני משוכנע שהשקיעו שנים של מחקר בשביל להפיק רכב שנראה כ"כ גרוע.
  14. Wheezy

    Bugatti VS GTR - סרטון

    כמו שאפשר לראות, יש איזור מסויים על הסקאלה שבה לGTR יש יתרון קטן, ואז הטורבואים של הבוגאטי מתחילים לעבוד וזה נגמר.
  15. שהאויבים שלי ינהגו בסאניאנג.
  16. Wheezy

    עזרה בהכנה לרונדו

    קטע מצחיק - ברונדו שאנחנו עשינו אחרי יב' הייתי עם חבר ברכב. עצרנו ברמזור באופן רגוע וצפוי לחלוטין, ובערך 30 שניות אח"כ נכנסה בנו די חזק איזו "נהגת" מהשכבה. לפי מי שישב איתה באוטו היא בבירור ראתה שאנחנו עוצרים אבל משום מה לא לחצה על הברקס, כנראה חלמה או משהו.
  17. התקנה יפה ונקייה. מה שכן, אפילו אני לא מאמין כמה שהרכב נראה זול מבפנים...
  18. Wheezy

    סטירלינג מוס בישראל?

    הם מנסים (ומצליחים) להביא לשם אנשים שסוגרים עסקה של מיליונים על רכב, מן הסתם הם לא רוצים שם ילדים ואנשים שיעשו רעש ובלאגן.
  19. ולכן הרכב מתאים לחלק מהאנשים! אני, לדוגמה, יודע שאם יהיה לי אלטו בחניה אני אבכה כל פעם שאני אכנס לרכב, כי האלטו לא נותן לי את מה שאני מחפש ברכב. ולכן להגיד משהו כמו "תסתכל בייעוץ רכב , אנשים רוצים לקנות אוטו בן 7 וחצי שנים באותו מחיר , ולא מבינים שהם זורקים כסף סתם" זה לחלוטין מטומטם, כי לרכב בן 7 שעולה כמו אלטו יש המון יתרונות.
  20. אני בכלל לא מסכים בקשר לקטע של הצניעות. אם היה לי מספיק כסף הייתי קונה פרארי, כי הייתי רוצה להנות מהנהיגה, והייתי קונה פאנטום או מייבאך בשביל לנסוע בנוחות. אם היו מייצרים פרארי/פאנטום עם עיצוב של מאזדה 3 אולי הייתי קונה כזאת, אבל אין. אז מה, לוותר על דברים שאני נהנה מהם בשביל לשמור על "צניעות"?
  21. אני לא יכול עם הצליל הדיזלי הזה... זה פשוט נשמע כ"כ רע.
  22. תסתכלו באתר של BSR, יש שם PPC לגרסה הזאת
  23. עם צ'יפ היא מגיעה ל150 כ"ס. ב150 אלף שקל רכב עם התנהגות ספורטיבית, גיר ידני ו150 כ"ס זה דווקא לא כ"כ רע.
  24. מרגיז אותי בזמני הקפה שהם מתחילים ממהירות גבוהה. גם אם בכל המכוניות הם התחילו בול ב60 קמ"ש (לדוגמה) את המדידה, זה עדיין לא הגיוני כי יכול להיות שלרכב מסויים יש יתרון עצום בזינוק מ0, והם בעצם מבטלים את היתרון הזה.
  25. כמו שאמרתי, אם כל מה שאתה רוצה מהרכב שלך הוא מחיר זול (לקנייה ואחזקה) וגודל קטן אז אין שום סיבה שלא תקנה את האלטו. אם יש עוד משהו שאתה רוצה מהרכב שלך חוץ מזה אז האלטו כבר לא ממש רלוונטית. ולמה סוזוקי מייצרים רכב עם ESP ושולחים לNCAP גרסה בלי?
×
×
  • תוכן חדש...