Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. בלינק הזה ראיתי שהומלץ על חומר בשם ריפרקוויק http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=286195&highlight=%D7%90%D7%9C%D7%9E%D7%A8%D7%94+%D7%9E%D7%99%D7%9D רציתי לשאול האם יש הבדל בין החומר הזה לאפוקסי רגיל? יש אצלי סדק, שהחום מנוע מגיע לטמפרטורה מסוימת, הסדק נפתח והמים פורצים החוצה, זה קרה כשהטרמוסטט אצלי נתפס במצב סגור ונהיה לחץ במערכת, כרגע הוצאתי את הטרמוסטט ואני רוצה לתקן את הסדק לפני שאני מחזיר. אגב עוד שאלה קטנה החימום לא עובד אצלי (גם שהרכב בטמפרטורה גבוהה 90+) איך אפשר לנקות את הרדיאטור הפנימי. תודה מראש יוסי.
  2. לפי נסיוני במקרה דומה ולאחר חקירה מעמיקה בעניין אז ככה: העירייה שולחת את העתק הדוח לכתובת שרשומה במשרד הפנים. העיריה לא מחוייבת באישור מסירה או בחתימה (תקנה 44א' למתעקשים). מעבר לזה העירייה לא מחויבת לכלום. במילים פשוטות, אם הכתובת שלך לא מעודכנת במשרד הפנים או אם התעצלת ללכת לסניף הדואר זו בעיה שלך... אם אתה טוען שלא ראית את הדוח או לא זוכר שהיית באותו המקום תוכל תמיד לבקש לראות תמונה. ובמקרה ואכן נעשתה העבירה לא תשאר לך הרבהמ ברירה אלא לשלם. בהצלחה!!!!
  3. קרה לי פעמיים כזה דבר, פעם אחת התברר לי שחסר מים. (ההשערה: כשחם המים מתאדים ללמעלה ולכן אין מספיק כח להניע). ובפעם השניה כל פעם שניסיתי להניע ב15 דקות לאחר הכיבוי הרכב לא הניע אע"פ שבבוקר ואחרי 48 שעות הניע חופשי, ורק החלפת מצבר פטרה לי את העניין. ב ה צ ל ח ה .
  4. פעם קרה לי כזה מקרה ופירקתי את אחד ממנעולי הדלתות, והתאימו לי מפתח ב 200 שקל.
  5. ד"א רציתי גם לדעת כי לא מצאתי - מה גודל הטנק דלק שלי? 85 ליטר. האם הריח רק שהמנוע קר? בדקת צריכת דלק?
  6. לאחר שנה שנסעתי יום יום ירושלים חיפה. קצר יותר איילון כביש החוף, מהר יותר בשעות היום כביש 6.
  7. אם מחליפים לשלט הזה בטריה והוא מתאפס גם צריך לקודד אותו ככה? והאם אפשר לקודד אותו משלט אונבירסלי מאותו סוג? או שחייבים את השלט המקורי?
  8. yosik

    מחפש חברה שמשכירה קבריו

    יש חברה שנקראת סמארטקאר משכירים רק סמארט ויש גם כמה קבריולות במחירים סבירים.
  9. וכמה עולה סט טוב שלהם? ואיפה קונים אותם?
  10. אם אני זוכר טוב, אז עושים את הקוד ולאחר מכן c ואז את הקוד החדש. תעשה חיפוש, כי נראה לי שארנון ענה לי על זה, אמנם לא ב 205, אבל בפיג'ו עם אותה קודנית.
  11. אצלי ברכב המחוג (דלק כמובן) רוב הזמן למטה, ונורה דולקת גם שמלא פול טנק, לפעמים הוא קןפץ אבל בד"כ לא לפי היחס של הדלק, מה שגרם לי כבר כמה פעמים להיתקע. פירקתי את המצוף והוא מחובר למשאבה, בחוץ כשאני משחק עם המצוף הוא עולה באופן יחסי, שללתי מצוף דפוק כי בשום פעם המצוף עצמו לא היה מלא בדלק, בתודה מראש לכל העוזרים.
  12. על איזה כשלון מדובר ב 604 605 607? על הנוחות של הרכבים האלה אין מתחרים. גם אם המנוע לא הכי חזק בקטגוריה.
  13. לדעתי אם הקצה באמת בעל משמעות נמוכה, ותשמור על הרכב במצב מלוקק כמו שהוא עכשיו, אין סיבה שקונה שיחפש כזה רכב ירתע מהקניה, בהתחשב בזה שגם אתה תוריד מהמחיר, באותו יחס.
  14. היוניט חום יושבת על הטרמוסטט בצד שמאל (כשאתה מול הרכב) תעקוב אחרי הצינור שיוצא מהרדיאטור לכיוון המנוע. הפיוז אם אני זוכר נכון הוא בצד ימין (כשאתה מול הרכב) בתוך קופסה שחורה.
  15. לדעתי כשאת עומדת ברמזור עם מזגן, הטורים עולים ויורדים כתוצאה מפעולת הוונטה. ושוב לדעתי תקין.
  16. אם קיים אצלך צ'וק חשמלי זה יכול להוות סיבה.
  17. מישהו יודע אם אני יכול לקחת מפלג או סליל הצתה, מפיאסטה שנת 90 נפח 1100? נראה לי שהמפלג יושב באותו מקום כמו המפלג אצלי.
  18. ואז מה הפיתרון?
  19. יש אפשרות להחלפת אטמים וניקוי מוח עצמאית באמצעים ביתיים?
  20. אני בודק אם יש ניצוץ (בדרך פרימטיבית), אני שם מברג ונוגע במינוס. לדעתי יש ברכב מפלג הוא נמצא למטה, אם זה עוזר הרכב הוא yuth 1,300 איך נראה המערכת הצתה השניה?
  21. שלום לכולם הרכב כמו שכתבתי מזייף, לאחר בדיקה שערכתי התברר שבוכנה אחת לא עובדת, ע"י שהוצאתי את חוטי ההצתה אחד אחד, ובאחרון זה לא הגיב. הפעולות שביצעתי: החלפתי חוטי הצתה ופלגים ועדיין אין ניצוץ ללג אחד. שאלתי, האם יכול להיות שהמפלג מחלק ל3 ומחסיר אחד? כי לפי מיטב ידיעתי זה מחולק לשניים שניים. למי שיש רעיון אני ישמח לשמוע, תודה מראש לעוזרים. יוסי.
  22. "רכב בית אל" במרכז ספיר בגבעת שאול. הטלפון שם 02-6513833 ותבקש לדבר עם אייל. אני ממליץ עליו הוא עם המון ניסיון ותמיד נהניתי מהעבודה שלו. מקצועית, יפה, ובמחירים סבירים.
  23. חשבתי להחליף שמן ופילטר, אבל אחרי חיפוש מעמיק בפורום קצת נלחצתי כי אין לי מושג מתי החליפו פעם אחרונה ולא בא לי להשבית את הגיר בידיים. יש אפשרות לנקות את המוח לבד?
  24. לא מדובר על הרעיון שיש בקורולה הישנות, אם שתי הנורות?
  25. תודה באמת על העזרה. אבל אני מעונין לדעת לפי הסימפטומים מה הבעיה בגיר. ומה צריך להחליף?
×
×
  • תוכן חדש...