אצלי ברכב המחוג (דלק כמובן) רוב הזמן למטה, ונורה דולקת גם שמלא פול טנק, לפעמים הוא קןפץ אבל בד"כ לא לפי היחס של הדלק, מה שגרם לי כבר כמה פעמים להיתקע.
פירקתי את המצוף והוא מחובר למשאבה, בחוץ כשאני משחק עם המצוף הוא עולה באופן יחסי, שללתי מצוף דפוק כי בשום פעם המצוף עצמו לא היה מלא בדלק,
בתודה מראש לכל העוזרים.