Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. בס"ד צהריים טובים לכולם, למישהו יש מושג איך עובד היוניט אור ברקס שיושבת על הדוושה? האם אפשר לשפץ אותה או פיתרון אחר חוץ מלקנות חדש?
  2. לדעתי בשנה הזאת הפילטר נמצא מתחת לרכב..
  3. על איזה רכב מדובר? אני ממליץ בחום על מוסך גבע ברחוב תושיה 24 ת"א, מקצוענים ברמה, ומחירים מאוד סבירים וטובים.
  4. ב 205 המיכל הוא לא מיכל עודפים, הוא חלק מהמערכת קירור, ולכן היא נקראת מערכת סגורה.
  5. פלאגים הוחלפו שבוע שעבר אחרי שעשו ראש. חוטי הצתה אין לי מושג כמה זמן לא הוחלפו? יכול להיות ששמו פלאגים לא נכונים? מישהו יודע איזה פלאגים צריכים להיות ברכב הזה?
  6. שלום לכולם. הרכב המדובר הוא קסנטיה 96 מנוע 2000 16 שסתומים דגם RFV לרכב שופץ ראש מנוע (אני לא מכיר אותו לפני השיפוץ) ומדי פעם לדעתי בעיקר שהרכב חם מאוד באיזור המאה מעלות המנוע פתאום חותך (או נשנק) כל כמה שניות וחוזר לעצמו. הוחלף פילטר אוויר שהיה קצת ישן, הוחלף פילטר דלק, שמתי תוסף, ולא שינה כלום. יש רעיונות? בתודה מראש לכל העוזרים .יוסי.
  7. למכירה כמעט כל החלקים לפיג'ו 605 רכב שלם לפירוק. הרכב עם מנוע rfv אז כל החלקים למנועי 2000 כולל אלטרנטור סטרטר מדחס מאווררים רדיאטור, מנוע rfv כולל שטר מכר (כמעט ולא נסע) מחשב, גיר, ועוד המון חלקים. פרטים ובירורים בפרטי.
  8. לדעתי מדובר בגיר 3 הילוכים, והמשמעות היא לא רק בדלק גם בסחיבה ובנסיעה ובאמינות.
  9. הפיוז של המצת נמצא בתוך הרכב מתחת להגה בתוך התא, בקופסת פיוזים. ולא במכסה מנוע. תבדוק אם רק המצת לא עובד והשעון עובד (וכמדומני גם האור הפנימי), חפש נתק בחוט של המצת עצמו. בברכה יוסי.
  10. מניסיוני עם פיג'ו, אכן הארקה לא תקינה, חפש את כבל ההארקה ותחבר חוט ישר לשלדה בד"כ יפתור את הבעיה.
  11. תודה רפי. שלחתי לך בפרטי את כתובת האימייל שלי. ואני לא יתקין עד שאני לא ידע בוודאות מה הוא כל חוט.
  12. אין למישהו רעיון? אולי באיזה דרך עם ממסרים?
  13. בוקר טוב לכולם. ברכב היה מנגנון חלון עם מפסק אוטומט, החיווט שמגיע לחלון הינו 6 חוטים + קבוע - קבוע (חוטים עבים) + אחרי הסוויטש - מינוס משתנה עם המתג (למעלה) - מינוס משתנה עם המתג (למטה) ואחרון אני לא יודע. עכשיו הבאתי מנגנון עם מנוע שיוצא ממנו רק 2 חוטים (עבים), שמקבל פלוס לחוט אחד ומינוס לחוט השני והופכים כדי להוריד. איך אני יכןל להשתמש בחוטים הקיימים כדי להמשיך להשתמש במתג הרגיל (אפילו בלי האוטומט שמעלה ומוריד ע"י לחיצה אחת.) תודה מראש לכל העונים והעוזרים. יוסי.
  14. אין המלצה למוסכניק?
  15. אני מכיר מישהו שכיום נוסע על מרצדס s חדשה וכמעט תמיד נסע על רכבים בקטגוריה הזאת, הבעיה שרואים אותו לפעמים ברחוב זה נראה כאילו הוא הולך להיכנס לאיזה סובארו גרוטאה ואולי אפילו בא לך לתרום לו כמה שקלים. לפני כמה שנים הוא נכנס לסוכנות של bmw והוא חשב להזמין את ה 7, וכשהוא ניגש לסוכן הוא התחיל לזלזל בו ואמר לו משהו כמו "עזוב אותך לאנשים כמוך אנחנו לא רוצים למכור", הוא הלך לסוכנות של מרצדס הזמין וקנה ומאז כמעט כל שנה הוא קונה מרצדס חדשה. תראו מה זה טמטום של סוכן מתנשא. וע"ז נאמר "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו".
  16. יש לי רכב שלם נוסע, עם גיר רגיל ("ידני") ואני רוצה לפרק ממנו את הגיר עם כל המכלול. מחפש מכונאי טוב ואמין (עדיפות לאיזור המרכז), ושלא ישחוט לי את הכיס שמסוגל לבצע כזה פרויקט. בתודה מראש יוסי.
  17. מישהו מכיר מכונאי באיזור המרכז שמסוגל לבצע הסבה מאוטומט לידני, בלי לקרוע את הכיס? יש לי את כל הרכב קומפלט נוסע.
  18. נכון. אבל המנוע שלי קצת עייף ואוכל קצת שמן. יוצא עשן מהמדיד שמן, ואמרו לי שזה סימן למנוע בדרך להתפגרות.
  19. איך מבררים אצל היצרן? ואני יודע שהמנוע הקיים חזק יותר, מה אמין יותר? ואני מעביר עם המנוע את הגיר הידני שמורכב איתו, זה אפשרי?
  20. התקשרתי אליהם, הם שלחו אותי לברר במוסך, ובמוסך אמרו שא"א להחליף דגם מנוע. חרטטנים ומבלבלי מוח..
  21. לא יאומן התקשרתי לכל המכוני רישוי, ולמשרד התחבורה ולמוסכים מורשים, ואף אחד לא יודע להגיד לי אם אפשרי להחליף את המנוע לדגם הזה.
  22. סליחה שאני מקפיץ את השרשור. אבל יש לי עכשיו הזדמנות לקנות 605 ידנית לפירוק, אבל מורכב עליו מנוע מדגם frv האם יתאים? והאם כדאי גם לקחת את המנוע משם כי המנוע שלי כבר התחיל להתעייף? בתודה מראש לכל העוזרים. יוסי.
  23. והאם הרכב יסחוב ולא יהיה עגלה עם המנוע הזה?
×
×
  • תוכן חדש...