מחפש את הפיוז של הפן של המזגן, סקסו דיזל 2002, הפן עובד בחיבור ישיר של ה +, ועברתי על כל הפיוזים עם נורת ביקורת, ולא נמצא פיוז שרוף, אלא אם כן הוא חסר, או שיש איזה שהוא ריליי לפן.
בברכה יוסי.
יש לחבר יונדאי טוסון 2009 בנזין 2700 v6.
המנוע בסטנדרט עובד על 87 עד 95.
במאמץ בעליות מגיע ל 107, נבדק עם שקע obd אין מד חום.
האם זה תקין לרכב הזה?
תודה לעוזרים.
המפתח נפל לי, וכשבאתי להיכנס לרכב עשיתי את הקוד, האוטו לא הניע וכתב תקלה במפתח.
המפתח הרזרבי מניע, שלט עובד.
לפי הערכתי כנראה נפל הצ'יפ יש דרך למצוא אותו?
מה הפיתרון.
407 שנת 2008.
אני קיבלתי אחריות מקיפה, מלובינסקי טרייד. רק על רכבי הליסינג שלהם.
מימשתי פעמיים את האחריות, כולל החלפת טיימינג על חשבונם עקב רעשים מכיוון הרצועה.
ללא ויכוח
שלום לכולם.
הרכב עבר טיפול, וניקוי בית מצערת, בחזור מהמוסך הרכב התחיל לגמגם ונדלקה נורת אזהרה, בסורק תקלות התגלתה תקלה p1106 שלפי מה שהבנתי זה בעיה בבית מצערת, משיטוט בפורום הבנתי שלאחר ניקוי, צריך לעשות "לימוד למחשב" אבל איך עושים את זה.
מחקתי את התקלה, והיא חוזרת.
אני מחזיק רכב כזה שנת 2008 רכב מעולה ונוח, שנה וחצי ו 30,000 ק"מ ללא תקלה..
אני חושב שהצריכת דלק שכתבו פה, היא אופטימית לחלוטין אצלי הצריכה בתוך העיר גבוהה משמעותית, אבל הנוחות והפינוק מכסים על זה.
לגבי המחיר אני קניתי את שלי עם 80,000 ק"מ.
ואחריות יצרן לשנתיים על כל המכלולים. ב 27% מתחת למחירון אחרי משא ומתן קשה, וקנינו 2 אלה ביחד.
הרכב מצוין.
נבדק והכל תקין, ברכב מקביל של חבר אותו צריכה.
מדובר על צריכה בתוך העיר עם מזגן.
מחוץ לעיר הרכב צורך 1 ל12.
נראה לי ה 407 יותר כבד מהקסנטיה.
השיקול לקנות דיזל, מכיוון שהיום אני נוהג על 407 ונסעתי 20,000 ק"מ בשנה, ואני עתיד ליסוע בשנה הקרובה לדעתי קרוב ל 30 עד 35 אלף ק"מ.
ומכיוון שאני אוהב את ה 407 וצריך בין כך לקנות עוד רכב, (לאשה) וה 407 צורך לי בתוך העיר 4-5 קמ"ל.
להשאיר לאשה את ה 407 שגם ככה קשה למכור, ולקנות דיזל, ובמקרה של תקלות יש עוד רכב בבית.
הצריכה לדעתי אמורה להיות יותר מ 3 - 5 ליטר לק"מ.
לדעתי אי אפשר להשוות לאנסר לאף אחד מהרכבים האלה.
והשאלה הגדולה, כמה הולך גיר מזרקים או טורבו?
כי גם בלאנסר יכול להיות נזקים לא צפויים.
אני מחפש רכב עם מנוע דיזל, רכב משפחתי ומעלה.
האופציות שאני מצאתי הן.
פאסאט שנים 2002-2003
בורה 2002-2003
טולדו, 2004
מגאן 2005-2007
סי 5 2004
כולם עם קילומטרים בין 200,000 ל ,280,000
יש קסארה ב 6,000 שקל, ולהשאיר כסף לתיקונים.
מה מבין כולם יהיה, החסכוני ביותר? תחזוקה זולה יותר?, וישרוד יותר זמן?
ואולי יש לכם עוד רעיונות.
תודה מראש יוסי.
בעיקרון למסך מראה אתה לא צריך שיעבוד רק עם רוורס.
אתה יכול לחבר אותה באופן קבוע והמסך יידלק רק שיהיה אות מהמצלמה, שהיא יושבת על ה + של המנורת רוורס.
ככה זה אצלי בכל אופן, רק במקום מראה עם מסך יש לי רק מסך בנפרד 3.5 אינצ.
והוא מחובר כל הזמן באופן קבוע, ונדלק רק שאני שם רוורס.
ב ה צ ל ח ה !!!
אני התקנתי ב 407 2008 עם אותה מערכת, חיבור דומה רק עם חיבור בלוטוס, מתחבר במקום הצ'יינגר המקורי, והאיכות שלו ממש גרועה.
אני מעדיף לא לשמוע בכלל מההתקן.
אם אתה באיזור המרכז אתה מוזמן לבוא להתרשם מהאיכות.
לחמי היה קליאו בציר דצמבר 2011 1.2 ידני, וביולי 2013 הוא התחדש בקליאו 1.2 ידני בצורה החדשה.
החדשה מרווחת יותר בבירור, מרגישה הרבה הרבה יותר זריזה, את זה הרגשתי כבר בנסיעת מבחן שביצעתי, חסכוניט מעט יותר בדלק, ולהערכתי המנוע הוא אותו מנוע, המרווח בהילוכים שונה, הסל"ד ב100 יותר נמוך מבדגם הקודם.
בכל אופן ההרגשה של שידרוג משמעותי.