Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. מניסיון לאחר שנתקעתי עם טרנספורטר בנזין, שהכבל קלאץ נקרעץ הנעתי את הרכב בהילוך ומיד גז, כדי להתחיל ליסוע, ולאחר מכן אין שום בעיה להעביר ולעלות את כל ההילוכים ללא קלאץ, הבעיה מתחילה בהורדת הילוכים, שאז צריך לשחרר לניוטראל, ולהאט עם הבלמים ותמיד להכניס להילוך תוך כדי נסיעה בשילוב עם גז.
  2. תלוי באיזה מערכת. יש מערכת עם 6 ספרות ושם זה לא עובד, אני התקנתי איזה שהוא חיבור בלוטוס שיושב במקום הציינג'ר ודרכו אפשר לשמוע גם שירים, יש לו מעלות וחסרונות. יש את המערכת עם ה 10 ספרות, (אני לא זוכר את הדגמים של שני המערכות, אני יכול לבדוק בספר רכב.) שם יש מקום כניסה לסים כארד. גם בשרודר אמרו לי שלא קיים אופציה לחבר את הטלפון.
  3. גם לי היה ניסיון עם קרסו, על רכב שעלה בנובמבר 2011 לא הסכימו להתייחס לחודשי עלייה לכביש, בזמן שניגשתי לרכוש רכב חדש ולעשות טרייד אין.
  4. נשמע כמו בעיה בגיר. וגיר שנכנס לחירום. איזה שנה הרכב? וכמה ק"מ עשה?
  5. אני לא בטוח שכל הכסאות יכנסו לך בפריוס. הרכב מרווח לרגליים, אבל הוא ממש לא רחב. חוץ מהבעיה הזאת הפריוס אחלה רכב. אני מחזיק 407, גם שם סלקל כסא ובוסטר נכנסים די בצפיפות.
  6. yosik

    לנצ'יה קאפה

    אני החזקתי קאפה ידנית שנת 95 לא טורבו, הרכב מדהים חזק ונוח, צריכת דלק הגיונית, עד שמגיעים למוסך וכל חלק והחלפה יקרים מאוד. לפניה החזקתי קסנטיה ידנית, ופיג'ו 605, היום אני עם 407, ועם הקאפה זה הרכב היחיד שלא הצלחתי לטפל לבד, הכל מסובך ויקר, וכל כניסה למוסך היתה כואבת... אם אתה מסכים לשלם את מחיר ההנאה, זה שווה ניסיון..
  7. בפורד אסקורט שהייתה לי, המדחס של המזגן היה מפסיק לפעול, כל פעם שהמנוע עבר את טמפרטורת העבודה הנורמאלית
  8. השיקול העיקרי שאני לא רוצה להוסיף כסף. להישאר בסכום שהרכב שלי שווה...
  9. שלום לכולם, כשקניתי את ה 407 לפני שנה, הייתי בטוח שאני ייסע לא יותר מ 7000 ק"מ בשנה, ועכשיו אחרי שנה התברר שעשיתי 20,000 ק"מ. הצריכת דלק של הרכב בתוך העיר גבוהה מאוד, ואת רוב הקילומטרז אני נוסע בתוך העיר. חשבתי להחליף לסופר מיני, שנתון יותר מתקדם, ה 407 שנת 2008 דגם st עם 92,000 ק"מ על השעון. אני מחפש סופר מיני בשנתון יותר מתקדם, שאני לא אצטרך להוסיף כסף כדי לרכוש אותה, שתהיה משמעותית יותר חסכונית בדלק, (עדיפות לידני) ושתוכל לסחוב פעם ב.. בסופי שבוע 2 מבוגרים, בוסטר, ו 2 כסאות תינוק. בסה"כ חמישה נוסעים. חשבתי לכיוון הגרנדה פונטו 2010. האם הרכב אמין, וישרת את המטרה? האם יש לכם עוד רעיונות?
  10. אני מחזיק במשך שנה 407 מנוע 2000, ונסעתי עליו 20,000 ק"מ בשנה האחרונה. חוץ מטיפול גדול במורשה שהיה די יקר, וצריכת דלק מאוד מאוד גבוהה בתך העיר, הרכב משדר אמינות גבוהה. זאת אומרת לא הייתה אפילו תקלה אחת. הוא לא רואה את הפוקוס לא באבזור ולא בנוחות, אנשים שנכנסים אלי לאוטו לא רוצים לצאת. בהצלחה.
  11. אז אני היחיד שדי התאכזבתי מהטרייד של קרסו. אגב היום קיבלנו את הקליאו החדשה.. רכב פשוט מדהים, גם בעיצוב, וגם באבזור.
  12. אני הלכתי לעשות עם חמי עסקת טרייד אין בקרסו. הזמנו רנו קליאו חדשה. הרכב הקיים רנו קליאו 2011 עם 70,000 ק"מ. הם הציעו על הרכב הקיים מחירון -3% על הקילומטרז -5,000 ש"ח על עמלת טרייד אין, מכיוון שהקילומטרז גבוה, ואין לי כח וזמן להתעסק עם המכירה, הסכמתי. המריבה התחילה כשהם לא חישבו את המחירון לפי תאריך עליה לכביש, והרכב עלה בנובמבר, וכן מכיוון שעשיתי עסקת טרייד אין לא נתנו לי הנחה על הרכב החדש. לאחר וויכוחים הסכימו לתת לי את החיישני חניה חינם, ולוותר על 2 צמיגים פגומים שעלו בבדיקה שצריך להחליף. מסקנה: למי שמתכנן למכור את הרכב החדש בעסקת טרייד אין עתידית, לקנות את הרכב רק ב"ינואר". ושמזמינים רכב חדש, לא להגיד בהתחלה שעושים טרייד אין, קודם להתווכח על ההנחה של הרכב החדש, ורק אחרי שסוגרים מחיר, להתווכח על הזיכוי של הרכב הישן.
  13. לא. בצד שמאל צמוד לדופן.
  14. נמכר... נמכר... נמכר...
  15. למכירה פיג'ו 206 שנת 2001 ידני, רמת איבזור xt. הרכב עם 220,000 ק"מ, מטופל במוסך גבע. במצב מצוין. לפרטים 0542948922 או בפרטי. 206 1.pdf 206 2.pdf 206 3.pdf 206 5.pdf 206 6.pdf
  16. מה בדיוק המבצע שלהם עכשיו? והיכן מפורסם?
  17. הטנדרונים ירדו מהפרק בגלל הנוחות, וכן ה c3 פיקאסו, מה גם שקשה למצוא מהם עם קילומטראז סביר.
  18. בס"ד שלום, אני מחפש לאחי רכב חסכוני, מכיוון שהמרכיב העיקרי כרגע בעלות אחזקת הרכב, זה הדלק. הוא עושה בערך 5500 ק"מ בחודש, וצריך רכב שיהיה משנת 2010 ומעלה, ועדיפות למחיר מתחת מחירון) שיוכל לקבל מימון גבוה. אין בעיה לגיר ידני, אבל שיהיה רכב נוח, מכיוון שהוא נמצא המון שעות ברכב. הכיוון שלי היה רנו פלואנס דיזל. מה דעתכם על הרכב? והאם יש עוד רעיונות? שבוע טוב, יוסי.
  19. חשבתי לכיוון הפלואנס דיזל, כמעט ולא בנמצא עם קילומטרים שפויים, כמו כן c3 פיקאסו דיזל. העלו רעיונות לכיוון ההיברידים, או מנועי ה tsi של סקודה פולקסווגן וכד'. הדברים החשובים באמת, זה צריכת דלק, מכיוון שזה מרכיב מרכזי בהוצאה החודשית, עם נסועה כזאת. וכן חשוב נוחות נורמאלית ולכן נפסלו כל הרכבים הקטנים, הרכב נוסע בציר מודיעין ירושלים קרית גת.(הרבה עליות). רעיונות התקבלו בברכה. תודה יוסי.
  20. בעת הקניה החלפתי אחוריים על חשבונם. ועכשיו החליפו לי קדמיים.
  21. מניסיון עם 407 שנת 2008 מנוע 2000, הרכב אצלי כבר חצי שנה חוץ מצריכת דלק ומחיר שערוריתי של המוסך המרכזי. הרכב מעולה, ונותן תמורה טובה למחיר
  22. אכן מדובר על טיפול 90,000. ומכיוון שקניתי את הרכב מלובינסקי טרייד קיבלתי המשך אחריות יצרן למשך שנתיים. לכן נכנסתי למורשה כדי לא לפגוע באחריות.
  23. הם חייבו 200 ש"ח על 4 ליטר, ועוד 100 ש"ח על ליטר 1. לא הביאו את מה שנשאר. האם הגיוני להחלפת שמן ופילטר שמן, 1.9 שעתון יצרן?
×
×
  • תוכן חדש...