Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. אני לא מצליח לצרף את החשבונית בשום דרך. הלכתי לשרודר, כי יש אחריות מקיפה של לובינסקי טרייד, לא רוצה לאבד את האחריות. חשבונית שרודר.pdf
  2. בס"ד הכנסתי את הרכב לטיפול בשרודר בבני ברק, ויצא לי עלות הטיפול כולל ברקסים 3000 ש"ח כולל מע"מ. הגיוני? מצורף החשבונית.
  3. והיכן נמצא פיזית החיישן, והתקע?
  4. יש לי את אותה תקלה. היכן נמצא התקע והחיישן הצתה. אצלי היתה את הבעיה פירקנו את הבית מצערת שהיה די נקי וניקינו שוב, התקלה נעלמה לחודש, וחזרה שוב. החשד שלי שזא אולי המשאבת דלק. אני צריך לציין שלאחר שהרכב עומד, הוא צריך הרבה סטרטרים עד שהוא מניע. ולאחר שהוא מניע, הוא נכבה, ורק אם אני מחזיק את הגז הוא לא נכבה. תודה מראש.
  5. אחלה רכב, ברשותי רכב כזה שנת 2008, רכב מרווח מאוד ונוח, לא חסכוני בדלק בתוך העיר, אבל מפצה על זה הפינוק. ולדעתי רוב הבדיקה נראית כמו כסת"ח, סה"כ בדיקה די טובה לרכב בשנתון הזה.
  6. מצטרף להמלצה אחרי הרבה צרפתיות כולל הידראוליות.
  7. תכניס לשיקול פיג'ו 407. אני קניתי מלובינסקי, וקיבלתי בנוסף אחריות יצרן (על כל המכלולים) למשך שנתיים. בסה"כ רכב מאוד נוח, מפנק, ומעולה.
  8. איזה שנה הרכב של אביך? ובאיזה רמת איבזור?
  9. מישהו יודע מה ההבדל ברמות איבזור ב c5???
  10. זה לא באותו מחיר ה c5 יקר ב20,000 ולא איכפת לי לשלם יותר בשביל הנוחות. מה שגורם לי לחשש שה c5 בדרגת איבזור הנמוכה יותר על מה בדיוק אני מוותר? ופה נכנס לי לחישוב גם 407 2008
  11. ה c5 בצורה החדשה עם המנוע הישן. השאלה אם המונדאו לא ספגה את הירידת ערך הגדולה כבר נסחרת ב 70,000 בערך.
  12. שלום לכולם. ה c5 שנת 2009 מנוע 2000 גיר 4 הילוכים (דגם פשוט) מה ההבדל בין הרמות איבזור בשנה הזאת? המונדאו 2009 מנוע 2300 או טראנד או טראנד x מה ההבדל ברמות איבזור. מה עדיף מבין שניהם? תודה מראש. יוסי.
  13. היה לי איתם סיפור דומה שחיפשתי טויוטה פריוס... גם מרכב יד שנייה הןא היה יד שלישית מפרטי הוא היה ליסינג, ובקילומטרז' טעות של 30,000. ואז הוא אומר לך סליחה שטעיתי אני ידבר עם הבוס שיוריד במחיר בגלל הטעות.
  14. הרכב לא מתחמם!!!
  15. תודה לכל העוזרים. ואם אכן מדובר במזרקי דלק פגומים יש פיתרון ביתי (מלבד אולטרא)? או בכל זאת דרך לבדוק שאכן זאת הבעיה?
  16. מצטרף להמלצה על אמיפרטס, כשהייתי ירושלמי מאוד נהנתי לעבוד איתם. איכות, שירות, ומחיר. בהצלחה. יוסי.
  17. ערב טוב לכולם. כמו בכותרת מדובר במנוע 2000 (לא טורבו) 5 צילינדר והרכב פתאום התחיל לרעוד וראיתי ששני הצילינדרים הקיצונים לא עובדים. בנסיעה מדי פעם הם מתחילים לעבוד ומפסיקים. מה צריך לבדוק כדי לעלות על הבעיה? ואיפה לדעתכם המקצועיים, הפיתרון? תודה מראש .יוסי.
  18. מצטרף להמלצה על מוסך "גבע".. היו לי כמה פיג'ו וסיטרואן ומאז שהגעתי אליו מצאתי מנוחה...
  19. היוניט לא נמצאת על הרדיאטור. אלא אם כן יש עוד יוניט ולא ראיתי אותה, ולא מצאתי שום נתק בחוטים, והיוניט חדשה. (או שלא הבנתי נכון את התגובה שם).
  20. למישהו יש את הסכימה של המאווררים? או שמישהו יודע את סדר החוטים?
  21. עברתי כבר 3 סוגי בטריות. ולא השתנה כלום למישהו יש רעיונות מה קרה פתאום, זה מבאס כי אם אני סוגר את האוטו ושכחתי משהו בפנים, אני צריך לחכות דקה עד שאני יכול לפתוח, ועוד דקה עד שאני יכול לסגור שוב.
  22. אין רעיון? פיתרון?
  23. מדובר בטויוטה קורולה אמריקאית שנת 92 אוטומט, המאוורר עובד כל הזמן אחרי שמפעילים סוויץ, יש לו ריליי שמקבל מינוס מהיוניט אבל היוניט בעלת חוט אחד והוא מוציא מינוס כל הזמן, אני חייב לציין שהיוניט חדשה, והריליי עובד, אז מה פספסתי פה? ומה צריך להיות כדי שהמאוורר יעבוק רק שהרכב חם, בברכה ותודה, חתימה טובה. יוסי.
  24. לא חשבתי על הכיוון כי זה תמיד נדלק רק לא 2 פעולות אחת אחרי השניה, אבל אני ינסה.
  25. מהניסיון שלי עם 940 מנוע 2000 עם בעיה ממש דומה, ואחרי שהחלפתי את כל הריליים כוייל וחיישנים למינהם התברר שהמינוס לא מחובר טוב. בהצלחה..
×
×
  • תוכן חדש...