מדובר בטויוטה קורולה אמריקאית שנת 92 אוטומט,
המאוורר עובד כל הזמן אחרי שמפעילים סוויץ, יש לו ריליי שמקבל מינוס מהיוניט אבל היוניט בעלת חוט אחד והוא מוציא מינוס כל הזמן, אני חייב לציין שהיוניט חדשה, והריליי עובד, אז מה פספסתי פה?
ומה צריך להיות כדי שהמאוורר יעבוק רק שהרכב חם,
בברכה ותודה,
חתימה טובה. יוסי.