Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. בשילוב להילוך רוורס (גיר אוטומט) כשהמנוע חם בעיקר, ההילוך לא משתלב. לפעמים אני צריך לתת הרבה גז ואז יש דפיקה חזקה וההילוך משתלב. רציתי להדגיש שזה קורה בעיקר ברוורס ולפעמים בקיק דאון מרביעי לשלישי. בתודה מראש לכל העוזרים.
  2. לארגו או סרנה (ניסן) יכולים להתאים.
  3. שלום ברזילי. האם אפשר לבצע ניקויים אלו לבר. באמצים ביתיים? ואם כן מה הדרך ואיפה אני מוצא את החיישנים וכו'? בתודה מראש יוסי.
  4. yosik

    האם לפחד מיד 5

    לדעתי רכב כזה אפשר לקנות רק אם הוא טופל "בחברה" ויש תיעוד של כל הטיפולים וזה מסתדר טוב מול התאריכים.
  5. אתה מוזמן לנסות להזמין משאבות לקלאצ' של הטויוטה הזו. אתה תגלה שמדובר במשימה "מורכבת" בלשון המעטה. אח"כ תנסה להביא חלקי פלסטיקה - בלתי אפשרי פשוט. אחרי זה נראה אותך משיג חלקים מכניים משומשים. נראה אותך. מהניסיון שלי עם הרכב עם גיר ידני, דווקא משאבות קלאץ' השגתי בלי בעיה ובזול, הבעיה מתחילה בפלסטיקה, שלא הצלחתי להשיג כדי לעבור טסט, עד שמצאתי מישהו עם רכב דומה, והשאלתי ממנו חלקים. חוות דעת כללית שלי על הרכב מניסיון (עד שהוא נגנב,) אוטו יפני שמתיישן בכבוד (בעיקר ביחס ללנסר שהיו לי כמה) אבל שמתחיל בעיות, אפילו בעיה הכי קטנה, אין מה לעשות עם הרכב, אצלי הרכב עמד כמה חודשים בגלל שאני והמוסכניק שלי לא הצלחנו להשיג לו חלקים. בתודה יוסי.
  6. מה העלות של ממיר תחליפי? והאם אפשר לפרק ממיר לבד מרכב אחר ולשים במקום?
  7. יכול להיות שהרכב שורף שמן, לא בדקתי. האם הבעיה יכולה להיות שלא החליפו שמן אחרי הניקוי מצערת? והפלגים אכן לא חדשים האם החלפתם תפטור את הבעיה? תודה מראש לכל העוזרים, ולילה טוב.
  8. בוקר טוב. השאלה מה היתה הבעיה אצלך? והאם היא נכשלה? ולמה?
  9. שוב עם הפורד פיאסטה שנת 97 מנוע 1300. פעם שלישית נכשלה. להלן התוצאות: פעם ראשונה. סרק. co 0.12 תקין סל"ד גבוה. למבדה 1.28 לקוי co 0.14 תקין הוחלף דוד באגזוז לאחר שהיה חור, אמרו לי שיש סיכוי לשיפור. פעם שניה: סרק, co 0.95 לקוי סל"ד גבוה: למבדה, 1.11 לקוי co 0.19 תקין נעשה ניקוי (יסודי עם ספריי ייעודי) בית מצערת, הוחלף פילטר אוויר לאחר שהיה סתום וקרוע. פעם שלישית: סרק. 0.74 לקוי סל"ד גבוה: למבדה 1.02 תקין co 0.46 לקוי מה עוד צריך לעשות ומה מומלץ? תודה מראש לכל העונים והעוזרים.
  10. שוב עם הפורד פיאסטה שנת 97 מנוע 1300. פעם שלישית נכשלה. להלן התוצאות: פעם ראשונה. סרק. co 0.12 תקין סל"ד גבוה. למבדה 1.28 לקוי co 0.14 תקין הוחלף דוד באגזוז לאחר שהיה חור, אמרו לי שיש סיכוי לשיפור. פעם שניה: סרק, co 0.95 לקוי סל"ד גבוה: למבדה, 1.11 לקוי co 0.19 תקין נעשה ניקוי (יסודי עם ספריי ייעודי) בית מצערת, הוחלף פילטר אוויר לאחר שהיה סתום וקרוע. פעם שלישית: סרק. 0.74 לקוי סל"ד גבוה: למבדה 1.02 תקין co 0.46 לקוי מה עוד צריך לעשות ומה מומלץ? תודה מראש לכל העונים והעוזרים.
  11. פורד פיאסטה 97 ה co יצא תקין לגמרי והלמדה 1.27 שכמובן נכשלתי. היה חור באגזוז בדוד האחורי, והוחלף. האם יש קשר? והאם הלמדה גבוה בזמן שה co נמוך, יש קשר לפילטר אוויר? יש סיבה להחליף אותו? תודה מראש לכל העוזרים. לילה טוב, יוסי.
  12. אני ב 205 פירקתי את הדשבורד, ושיחררתי את הקפיץ שמחזיק את המדף.
  13. אין גמגומים. יש חוסר סחיבה יחסי, וצריכת דלק עלתה.
  14. תודה אני יחפש את הצינור. ושוב מכיוון ששמעתי שמומלץ להחליף שמן ופילטר, יש מישהו שיכול להמליץ על סוג השמן? מכיוון שהמנוע עם טורבו אין לי בכלל מושג מה מומלץ. תודה מראש לכל העוזרים, ושבת שלום. יוסי.
  15. תודה לך. ועל סוג השמן וצמיגותו מישהו יכול לעזור? כי הבנתי שכדאי אח"כ להחליף שמן ופילטר.
  16. עשיתי חיפוש ועדיין לא הגעתי לתשובות מדויקות. וכן השגתי צינור אינפוזיה שמשתמשים במד"א ויש לו וויסות מלא, כך שאני יוכל לדאוג שיהיה רק טפטוף.
  17. מדובר על פיג'ו 605 מנוע 2000 טורבו. איזה סוג שמן מנוע ואיזה צמיגות? והא מומלץ להחליף שמן גיר ופילטר עם הרכב עבר 140,000 והשמן שחור, ואין לי מושג מתי הוחלף? ואני רוצה לעשות לרכב אינפוזיה אם מישהו יוכל לתאר לי איפה לחבר את הצינור אני מאוד יודה לו. תודה מראש לכל העוזרים, ולילה טוב.
  18. yosik

    מספר הנוסעים

    אם הבעיה הבטיחותית היא שמישהו לא חגור, אז אפשר להוסיף עוד חגורה ברכב, והכל יהיה חוקי ובטיחותי. אגב אצלי ברכב (פרטי כמובן) אין הגבלה גם לנוסעים ליד הנהג.
  19. וכמה עולה כזה מכשיר?
  20. לפי מה שאני מבין, ההעברת בעלות השניה היתה על התו סחר כדי לא להמשיך לשלם אגרה, מבחינתך זה לא נחשב לעוד יד, כך שאני לא רואה שום שקר או בעיה.
  21. יש לי חבר שאיבד את המפתחות של הרכב, הרכב כאמור הונדה אקורד 97 ארה"ב, מישהו יודע אם לרכב יש אימובילייזר מקורי? ואם כן, מה הפתרונות לבעיה כזאת? (אין מפתח רזרבי) תודה ולילה טוב,יוסי
  22. נהגתי בחיי על כמה 205 ולא נתקלתי בבעיה כזאת. יכול להיות שהחיבור בין המנוע למוט עקום,ואז המוט לא מכוון נכון לשמשה.
  23. yosik

    "פגע וברח" קוראים לזה?

    רק אם יש ביטוח מקיף, וגם אז לשלם השתתפות עצמית.
  24. דבר ראשון תודה לכולם. ידוע לי שהגיעו לארץ רכבים כאלה עם גיר ידני אבל במנוע 3000 ואני רוצה להתאים למנוע 2000. אז עם יש מידע על מישהו שעשה את ההחלפה, או למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג את החלקים להחלפה אני ישמח לעזרה אפשר גם בפרטי. תודה מראש יוסי.
  25. ביצעתי חיפוש ולא מצאתי שום דבר בהקשר.
×
×
  • תוכן חדש...