Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. הלא טורבו אם המנוע תקין, ונוסע אחד. אפשר לעלות לירושלים על 90 קמ"ש.
  2. מניסיון עם עגלת קוויני היא נכנסת עם מזוודה גם בסקסו וגם ב205 הבעיה היא רק עם האמבטיה של העגלה. אנחנו השתמשנו בהתחלה עם סלקל ואח"כ עם הטיולון ואין שום בעיה נכנס בקלות. שיהיה במזל טוב.
  3. אין רכב שלא צריך תרמוסטט. להוציא תרמוסטט זה קומבינה, וזה יכול להשתמע בתצרוכת דלק גבוהה, ועוד כמה סימפטומים. לא סתם בחר היצרן לשים תרמוסטט. היית בודק אם המוסך, אולי טעו בסוג ובטמפרטורת פתיחה של התרמוסטט ששמו לך. בהצלחה בהמשך .יוסי.
  4. הפגאז' גדול בקסארה, והמעלה שלו שזה דלת חמישית. אבל עדיין לא כמו ב 406. (לא בדקתי בנפח ליטרים).
  5. מבעיה דומה בסיטרואן קסרה, התברר שהחוט של הפלוס לא היה מחובר טוב לתוך הקונקטור של המאוורר.
  6. אכן אותה בעיה, רק כשאני מסתבך, אני מקסימום שם שני או נותן דאבל קלאץ'. אין לי מושג איזה שמן שמו, אבל אני אולי יכול לבדוק.
  7. למה שלא תחפש פאג'רו או טראנו משנתונים קצת ישנים אבל יש כאלה ממש שמורות. אם עדיפות לגיר רגיל ובפג'רו גם לבנזין אז תזכה גם באמינות יחסית גבוהה.
  8. מה אם האמריקאיות למיניהם? כמו למשל פורד טארוס, שברולט לומינה, וכו'. יש עוד הצעה מעניינת שזה לקסוס ls400 בשנתונים ישנים בין 92 ל 96 אבל שם תקבל הרבה יותר רכב עם פינוקים שאין בהרבה רכבים ואמינות די גבוהה ביחס לשנתונים ולרכבים המדוברים.
  9. אני מסכים אם קודמי שמדובר על רכבים ברמה שונה לחלוטין. אם נסתכל על נוחות אין ספק שהכי כדאי ה 406. אבל אם נסתכל ברמת אמינות הייתי שוקל לקנות את הסוזוקי ורק מכיוון שמדובר על רכב בשנתון יותר מתקדם עם פחות קילומטראז' מה שאומר פחות בלאי.
  10. אני לא בטוח שהפגאז' של הקסרה כ"כ גדול. שרציתי להכניס עגלה (די רחבה) ומזודה הייתי בבעיה. אלא אם כן אתה מוותר על המדף האחורי ואז אתה מפסיד חלק מהבידוד ושלא יהיה אפשרות לרמקולים מאחור. לא נפגשתי בבעיה של יותר רעש בסטיישן.
  11. אני הייתי מכוון את התשובה, אם הייתה עונה לי על איזה רכב היא נוהגת כרגע? ומה היא מצפה מהרכב הבא מעבר לרכב היום?
  12. אם המנוע 1400 זה אותו מנוע כמו ה 205 הזרקה, אז אפשר להגיע לצריכה של 1:14 בערך תלוי בנהג.
  13. גם לי בסקסו יש בעיה דומה. הראשון לא נכנס עד שלא עוצרים ממש וגם אז לפעמים קשה.(מה שאין כן ב 205) גם אצלי הקלאץ' ממש חדש אבל הבעיה היתה עוד עם הקלאץ' הישן שאז האשמתי את הקלאץ'. ברור לי שהבעיה היא לא בכיוון כי גם אחרי הקלאץ' החדש הוא מפריד יחסית גבוה כי לא כיוונו אותו ואני לא חושב שחייבים לכוון.
  14. סל"ד נופל כי חסר גז? או כוונתך היתה שהיה חסר גז במזגן ואולי הוא לקח יותר כח? גם זה משהו לא סביר.
  15. תודה אלעד עזרת לי המון...
  16. ומה אם כל האנשים שקנו טויוטה קורולה 2003 ופתאום הלך להם מנוע וממיר קטליטי? גם אז תגיד שטויוטה הוא לא רכב אמין?
  17. אם זה אותו ממסר עם האורות הקדמיים אז זה מתחת להגה. וכמדומני זה אותו ממסר.
  18. אני חייב לעשות את הטיפול כבר מחר. אף אחד לא יודע איזה שמן ואיזה פלגים מתאימים לרכב? ואיזה נוזל קירור כדאי?
  19. לא צריך ללכת לתחנת משטרה. מניסיון, שהתייר יצהיר בפני עורך דין שהוא נהג ברכב בתקופה הזאת תשאיר גם צילום דרכון עם חותמות כניסה כדי להוכיח שהוא היה בתאריך. וברגע שיגיע המכתב של הדו"ח תשלח בחזרה למשטרה שיסבו את הדו"ח על שמו. ב ה צ ל ח ה . .
  20. הכל עדיין רלוונטי.
  21. מניסיון שלי הרכב וודאי יותר אמין מספיסוואגן (אחרי אינטרקולר לגיר). ובאופן כללי אני חושב שזה רק סטיגמה כי הרכב מגלה אמינות די גבוהה. ותיקח בחשבון שעל הסכום שאתה מדבר תוכל להשיג שנתון יותר גבוה.
  22. הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי הולך על אקסנט אוטומטית
  23. מה עם 307 sw?
  24. מישהו בכל זאת על הפלגים והשמן?
  25. אם תצלם את איילון בשעת עומס, גם תגיד שזה תמונה מפוברקת? כי בחצי מהתמונה יהיו מאזדה 3?
×
×
  • תוכן חדש...