Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. דבר ראשון אני לא חושב שמדובר בצריכת דלק "מוגזמת" בהתחשב בשנתון הרכב. אבל מכיוון שעדיין הצריכת דלק קצת גבוהה היא יכולה להגיע מהרבה סיבות. כמה רעיונות. א. במקרה שהרכב קרבורטור אז לכלוך וכו'. ב. במקרה של הזרקה אז זיוף ולכלוך במערכת הזרקה. ג. אם התרמוסטט מבוטל והרכב עובד בטמפרטורה נמוכה. ד. אפילו חוסר אוויר בצמיגים. אני בטוח שלא כתבתי את כל הסיבות לדעתי צריך לבדוק רת כל המערכות ביסודיות.
  2. יש מישהו שהתנסה? ניסיתי לפני שנה בערך למצוא חלק לפיאסטה שנת 90 וגם במורשב אמרו לי שהם לא משיגים את החלק.
  3. כמובן שניסיתי בכמה חנויות חלפים גם באיזור מודיעין וגם בירושלים. אני לא בטוח שבחברה עוד מחזיקים חלקים לרכב כ"כ ישן.
  4. איפה אפשר להשיג כבל קלאץ לרכב הזה שמכיוון שהוא דגם ישן (צורה ישנה מרובעת) קשה להשיג לו חלפים. אני מאיזור מודיעין אבל אם מישהו יודע על מקום שיש בו בטוח אז לא יהיה ברירה ואני יגיע לאן שצריך. תודה מראש לכל העוזרים. יוסי.
  5. באאודי a8 יש גם קדמי וגם אחורי אורגינל והחיים הרבה יותר קלים בחניות בהתחשב בזה שהרכב גם ארוך.
  6. זה בעיה שנפגשתי איתה כמה פעמים בפיג'ו אמנם נפגשתי ב 306 אבל אני מאמין שזה אותו עיקרון ובשתי המכוניות שנפגשתי הלך הידית וישרים
  7. yosik

    נסיעה בaudi S8

    סליחה על הבורות. אבל אני מתערב בכל זאת מכיוון שיוצא לי לנהוג הרבה ב A8 4.2 קווטרו ואני לא מרגיש שום חסרון באוטו השבוע כשהייתי עם הרכב היה לידי S8 חוץ מחיצונית שהS יותר ספורטיבית נראית לא ראיתי הבדלל משמעותי בפתיחות וראוי לציין שאני נוהג על גירסת לונג שהיא וודאי יותר מרובחת מה S. עוד נקודה מעניינת ששמתי לב. בעבר נהגתי גם הרבה על אותו גירסה של ה A8 אבל שנת 2001 וההבדל בינה לבין ה 2008 שמיים וארץ.
  8. צריך להיות לי עדיין את הקופסה של התרמוסטט אז אני יבדוק אותו. מה הטמפרטורה של התרמוסטט צריכה להיות שאני יבדוק אם שלי טוב?
  9. מעל הבית תרמוסטט במקום היוניט שהיתה (ליד הבורג ניקוז אויר) למוש: שהנורה נדלקת בגלל לחץ שמן אז היא צריכה לדלוק עם נורית לחץ שמן ולא עם נורית חום מנוע
  10. יכול להיות שיש במיצובישי לנסר 92 ממיר קטליטי? ואני שואל כי לחבר יש כזה אוטו ולפעמים כשנותנים הרבה גז הרכב נחנק ומוציא רעש של בק פייר ובקוש זזץ
  11. אתה נתת לי הרבה סיבות שיכולות לגרום לרכב להתחמם ואתה די צודק בהם. אבל אני שוב חוזר ואומר השעון חום (לא מקורי ומכאני) מראה על חום תקין גם שהנורה נדלקת והרכב בעומס. השאלה מי צודק ולמה אם לא הייתי מסתכל על הנורה אז השעון חום תקין אז למה היא נדלקת ועוד דווקא בעומס?
  12. דני לפי מה שאתה אומר אז קצת אחרי שנדלק הנורה היא צריכה לכבות מכיוון שאז כבר התרמוסטט נפתח לגמרי. ואצלי הנורה המשיכה לדלוק גם אחרי שהשכתי ליסוע רבע שעה. (ולא הלך ראש בדקתי עי שהוצאתי את החוט של המפלג ונתתי סטרטר ארוך והמים לא עלוי במיכל.)
  13. איפה יושבת היוניט על הראש מנוע בדיוק? ואני לא מבין אם התרמוסטט 89 הוא מדליק את הנורה בפחות מ 90 אז למה לפעמים הוא מגיע ל 96 ולא נדלק?? אגב התרמוסט חדש הוחלף לפני שבועיים כי בפעם הראשונה שנדלק לי הנורה חשדתי בו מיד.
  14. ערב טוב לכולם. יש לי תקלה מוזרה. לאחר שהתקנתי שעון חום שני כי הראשון לא עבד כמו שצריך. הרכב במצב עמידה מגיע לטמפ' של 95 c ונפתח המאוורר על מהירות גבוהה הבעיה מתחילה כשנוסעים בעומס כמו עלייה חזקה או אפילו במישור ביום חם (יום רביעי) עם מזגן שהרכב על 87 c ואפילו פחות נדלק לי הנורת stop והיא לא נכבית אלא אם כן עוצרים וגם אז שממשיכים ליסוע היא נדלקת. הדילמה העיקרית היא: איך כשהרכב עומד הטמפ' יכולה להגיע אפילו ל 96c ולא ידלק הנורה ובמאמץ ב87 c הנורה תידלק? עוד שאלה קטנה מה אחראי להדליק את הנורה אם היויניט המקורית הוחלפה בשביל השעון ואפילו הוצאתי את החוט מהמצוף ברדיאטור (כי חשבתי שיש קשר כי הוא לא יושב טוב) וגם זה לא כיבה שהשארתי את המנוע דולק הוונטה נכנסה לפעולה והפסיקה פעמיים והנורה דלקה מה עוד יכול להדליק אותה? איפה יש עוד חיישן?
  15. שהרכב חם הסטרטר לא מסתובב בכלל. לגבי הנעות קרות אין לי מושג במדויק אני יבדוק. (רכב של חבר)
  16. צהריים טובים. הבעיה של הרכב שהוא לא מניע אחרי נסיעה. ואמרו לי שצריך לשים מגבר לסטרטר מכיוון שלא נתקלתי בשום רכב במושג הזה, עד היום. מישהו יכול להנחות אותי מה זה "מגבר סטרטר" איך מבצעים ומה צריכים בשביל זה?
  17. אם לא תמצא תנסה חפש ביד 2 ראיתי שם לא מזמן חלקים נלרכב כזה ו/או רכב כזה לפירוק.
  18. באמת אחלה אוטו.
  19. והיכן היוניט נמצאת? איפה היא יושבת בד"כ בכל מנוע? כי אף פעם לא התעסקתי איתה.
  20. את השאלה כתבתי בכותרת ואני יסביר. הבעיה היא שהנורת לחץ שמן לא דולקת גם שהסוויטץ פתוח ועכשיו אני חושש שאם תהיה בעיה אולי ישתקלה עם המנורה ואני לא ידע. א. איפה היא נמצאת? ב. אם החוט מחובר אז איך אפשר לבדוק עם התקלה בנורה או ביוניט?
  21. דווקא אני חושב (מניסיון עם 2) שהפיאסטה מעולה. שנתיים עם פיאסטה בלי תקלות, ההזרקה חסכונית מאוד בדלק, והכי זולה לאחזקה מכל הקטנות. (היום בבעלותי 205 וסקסו). חסרונות: חלשה מבחינת תאוצות אבל נוסעת סביר מהירות שיוט של 120 עד 130 עם מזגן לא יותר. וגם לא צריך יותר
  22. נתחיל בזה שהג'ויס "בנזין" זללן דלק מניסיון 1 ל 5/6. והקרנס "דיזל" הרבה יותר חסכוני.
  23. אני מסכים עם העניין שתמיד עדיף ללכת לבעל מקצוע. אבל יש אנשים ואני אחד מהם שמה שאני יכול לעשות לבד אני מעדיף. זה בא מתחביב ולא מחיסכון, כי גם שאני עם בעלי מקצוע אני מנסה לעזור במה שאני יודע. "זו גם הרגשת סיפוק"
  24. העבודה לא מסובכת עם לומדים את הקטע. כשקניתי את הקיט לסקסו ישבתי רבע שעה ליד הדלת כדי להבין את הרעיון אח"כ הכול רץ יחסית. לא מסובך. לא קשה. רק להפעיל את הראש. נ.ב. יש פרוייקט מצולם של איציק על הנושא אתה יכול לחפש.
  25. באיזה חנות קונים את הכבלים של הרתכת?
×
×
  • תוכן חדש...