דווקא אני חושב (מניסיון עם 2) שהפיאסטה מעולה. שנתיים עם פיאסטה בלי תקלות, ההזרקה חסכונית מאוד בדלק, והכי זולה לאחזקה מכל הקטנות. (היום בבעלותי 205 וסקסו).
חסרונות: חלשה מבחינת תאוצות אבל נוסעת סביר מהירות שיוט של 120 עד 130 עם מזגן לא יותר. וגם לא צריך יותר