Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. כשגנבו לי את הרכב, הסוכן ביקש הצהרה שהתעודת ביטוח היתה ברכב, עם אישור מהמשטרה שהרכב נגנב.
  2. זה הרבה תעשה חיפוש בנושא.
  3. על סמך זב שהיוניט שמדליקה את נורות החום והשעון חום לא מתקשרים, וזה מכיון שהם לא נמצאים באותו מקום. ושוב מניסיון עם בעיה דומה שהייתי בטוח שהשעון חום מזייף והחלפתי 2.
  4. לפי התתיאור שלך, ומהניסיון שלי עם 205 כנראה שהרדיאטור סתום.
  5. יש כמה תיירים בירושלים, שמסתובבים עם רכב שההגה בצד ימין, שבטוח אין לו תקינה בישראל.
  6. איו לי מושג מתי הוחלף שמן גיר, לפי חיפושים בפורום אם לא הוחלף הרבה זמן שמן, לא בטוח שכדאי להחליף. מה שכן שמתי לב, שכשהרכב קר אין דפיקה והשילוב חלק.
  7. ב 90 אחוז מהפעמים כשאני משלב רוורס ההילוך לא נכנס מיד, רק שאני שם קצת גז יש מכה חזקה ואז משתלב. בהילוכים קדמיים הכל עובר ומשתלב חלק. יש למישהו רעיון? תודה מראש לילה טוב, וחג שמח.
  8. מניסיון 2 ברגים ארוכים מהגשר למעלה לתוך הפנס והוא יושב מצוין.
  9. אם לא מפריע לך העצלות של הפיאסטה, לך על זה. הרכב אמין ומסיבי, והאחזקה שלו שווה לכל הרכבים הקטנים וזולה יותר מהיפניות. יש חלקי חילוף בשפע ותחליפיים, ועד שנת 97 אם אני לא טועה אין רצועת טיימינג.
  10. חייב להימכר שברולט קוואליר שנת 95 גיר ידני, הרכב לפירוק בלבד, אפשר גם חלקים ממנו במחיר טוב. הרכב במצב נסיעה ללא טסט עם תאונה מאחור כל החלקים שלמים.
  11. אני חושב שלא תוכל להעביר חשמל על הצבע של הרכב, כמה שזכור לי הוא מבודד.
  12. אצלי בסקסו כשביקרה אצל משה זר לטיפול במערכת הזרקה, ביטלו את השסתום הזה ושיחררו את הצינור.
  13. אכן דני צדקת. הטמפרטורה היתה על 20- ולכן אולי טעיתי, בכל זאת התגלה קצר בחוטים של הקונקטור, ולאחר שהחוטים הופרדו כמו שצריך החיישן חזר לתפקד כשורה. אם כבר סיפרתי, אז אני ימשיך במה שקרה. בסיום התיקון התגלתה נזילת מים רצינית, ומכיון שלא התעסקנו בשום צינור מים לא הצלחנו להבין ממה זה נובע. לאחר התעמקות התברר שהפלנץ' מים מעל החיישן עשוי מאלומיניום, וללא קשר לחוטים שהוחלפו האולמיניום החליט להתפרץ עקב ריקבון, אז נכון שהרכב לא מזייף, אבל כל המים נשפכו. ועכשיו מתלבטים אם לחפש כזה פלאנץ' או ללכת לחרט שיילחים את האלומיניום. תודה רבה לכל העוזרים ובמיוחד לשמר.
  14. היום חיברנו את הרכב למחשב, והתברר שהמחשב מזהה שהרכב בטמפרטורה של 20 מעלות בזמן שהרכב היה ב 90 מעלות. כנראה חיישן טמפרטורה, מחר יגיע, ונקווה שנאמר לצרותינו די.
  15. תנסה לבדוק אם אתה יכול לקבל רנו מגאן, זה השילוב הכי טוב של כל הדרישות שלך.
  16. סליחה שאני מתעלק על השרשור. כמה עולה להתקין אזעקה כזאת? רק התקנה..
  17. יש לי עיצה, תוסיף חגורות בטיחות כמה שאתה רוצה. אני מכיר מישהו שעשה את זה וכמעט הכפיל את המקומות ברכב. יש לו רכב מאוד רחב, והוא לוקח ילדים.
  18. תודה לעונים. איפה אני מוצא את החישן חמצן ואיך אני בודק את תקינותו? הבעיות ממשיכות, שעון דלק לא עובד. הוצאתי את המצוף וניקיתי אותו, בדקתי שהוא לא מלא בדלק, וכשהחזרתי אותו השעון עבד לכמה דקות והפסיק. שמתי בודק פיוזים באחד החוטים אז השעון קופץ ל 3/4 מיכל וזה לא נכון. למישהו יש רעיון בבקשה? (כמעט נתקעתי בלי דלק היום) מחפש המלצה לבעל מלאכה, שמתקן מנגנונים של חלון חשמל, באיזור צומת שילת בבקשה.
  19. היום בדקתי את הצריכת דלק של הרכב, ויצא ליטר ל 6 קילומטר, משולב בעיר ובחוץ עם מזגן בנסיעה רגועה. סביר?
  20. כן הרכב עם טורבו. איפה נמצא החיישן מים? ואיך הוא קשור לעשן השחור ולהנעות קשות? ומה אני צריך לבדוק בו?
  21. התחדשתי ב 605 שנת 96, הרכב מוציא עשן שחור עם ריח של ה co, וכשהרכב חם ממש קשה לו להניע. מישהו מכיר את התופעה? ואפשר להפנות אותי באיזור מודיעין, למוסך שמכיר את הרכב ושלא יעשוק אותי? כמו כן אם יש מישהו שמתעסק עם החלונות חשמל של הרכב, כי אחד החלונות ממש מתעלל בי.
  22. כמו בכותרת. המערכת רדיו טייפ מקורי והמסך מתחת לרדיו שבור אם יש משהו כז אני נורא ישמח. בתודה מראש יוסי.
  23. קורולה ראנקס. שומרת מחירון מעולה, די חסכונית בדלק, ודי זולה לאחזקה. בתקציב שלך, נראה לי ששנת 2005 גם יכול לבוא בחשבון.
  24. לפני שבועיים עצר שוטר את חברי שהחלונות הקדמיים היו מוכהים, וביקש אישור מצ'מפיון (מדובד באאודי) שזה מקורי, כמובן שזה לא היה מקורי ולכן הורד. מה שהבנתי מזה שיש אופציה שזה מאושר מהיבואן.
  25. מניסיון עם פיז'ו 205 ואותה סיטואציה, ניקוי רדיאטור יפתור את הבעיה.
×
×
  • תוכן חדש...