Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. yosik

    פגיעה בהולכת רגל.

    עם הקצין יגיע למסקנה שנהגת כראוי ולא היית אשם בכלל, כנראה תלך הביתה עם הרישיון והכל יסגר.
  2. yosik

    נעקצתי ע"י הדבורה

    ממל"ז ביום יכול עד 600 מטר, ע"פ החוק. החוק מחייב רכב בודד על הכביש רק בשעות החשיכה.
  3. א. יכול להיות שבגלל שאתה הולך להמון טסטים, מכירים אותך ולא מכשילים אותך על דברים קטנים, היה לי חבר פעם שהוא היה הולך לטסטים במוסך שהוא עבד שם ועל כל השטויות שהכשילו את כולם הוא היה מעביר. ב. לפני חודש קיבלתי הורדה מהכביש על רכב ללא טסט, עשיתי טסט לסדר את ההורדה נכשלתי על כמה דברים אחד מהם לוחית זיהוי לי היא היתה נראית טובה, אז אמרתי שאני יחזור אני יתווכח, שחזרתי בוחן אחד אמר קדמי התוכחתי והוא הצדיק וחתם, הבוחן אח"כ ראה את החתימה ופסל על האחורי, לא היה לי זמן להתווכח שוב הלכתי להחליף, והאחראי להחלפה החליף את הקדמי שעליו כל הבוחנים הסכימו שהוא טוב, והוא אמר לי שהוא מבין ובטוח התכוונו לזה. אחרי שבוע הגעתי לעשות טסט לרישיון רכב, הלוחית האחורית היתה מעולה אבל הנורות איתות שעבדו מצוין, היו לבנות ולא מספיק כתומות, (כנראה תוך שבוע ירד הצבע), אגב כל נורה 10 ש"ח. לשיפוטכם .יוסי.
  4. מכיון שהייתי בעבר בעלים של אקסנט ו 306, וכיום בבעלותי סקסו ו 205. נוח: 306. אמין: אקסנט. חסכוני: סקסו. אני חייב לציין שברמה כללית גם ה 306 וגם הסקסו די אמינות, התאכזבתי מאוד לטובה מהסקסו, שבמשך השנה ו 20 אלף קילומטר, הרכב לא היה במוסך, חוץ מיישור קו גדול לפני הטסט שכלל רק בלאי. ה 306, צריך להיות קצת יותר ערני על המד חום, אבל בסך הכל חלפים זולים, עם בעיות מינוריות. האקסנט,(אני מדבר על הצורה הישנה 95-99) סוס עבודה על כל המשתמע, נסעתי גם על אחת כזאת עם 600 אלף ק"מ, עם המנוע המקורי הרכב נסע מקלאץ' לקלאץ',אבל כל הפלסטיקה מתפרקת וכמעט ולא נשאר דשבורד. בכל אופן הצלחה בחיפושים .יוסי.
  5. יונדאי אקסנט, אפילו בנפח 1300, ואם אתה רוצה שיראה טוב אתה יכול למצוא 3 דלתות ברמת איבזור הגבוהה.
  6. מישהו בכל זאת יכול לעזור?
  7. א. סחתיין על הבנייה. ב. זה לא רעיון שלך כמעט בכל אזעקת ביפר קימת האופציה, ובארה"ב כולם משתמשים בזה. ג. יש לי חבר שהתקין את זה ב306 ידנית ומישהו לחץ על השלט וגם הוא וגם הלנטיס לפניו אכלו נזק. על זה שבנית לבד כל הכבוד. אגב לי יש בבית מערכת שמחכה להתקנה שיש בה אופציה לכוון שהרכב ידלק בשעה מסוימת, וכמה זמן הוא ידלוק.
  8. ב 2003 הגיעו פיאסטה דיזל מוגדשת בצורה החדשה, נסעתי על אחת כזו מחברת השכרה, ואם אני זוכר נכון החברות השכרה הפסיקו לקנות אותן, כי האחזקה היתה קצת יקרה, אבל כדאי לבדוק שוב.
  9. עצתי הראשונה ללכת קודם למי שנשמע יותר אמין, וכשאתה הולך לבדוק תסתכל אם יש מי קירור ייעודיים ברדיאטור, שאין מים שמן ושמן במים, שהשמן לא שרוף. וקלאץ לא מפריד מדי גבוה, כדאי שתבדוק שהרכב מגיב טוב לדוושת הגז, ושאין רעידות בסרק, (ניוטרל). ב ה צ ל ח ה.
  10. לחיצה ארוכה על הלחצן בתוך הלוח שעונים.
  11. תודה דני. מצאתי באתר שלהם לאחר חיפושים רבים גם את הסכימה. 26 עמודים לקרוא באנגלית די קשה לי, וזה רק להתקנה. אם בכל זאת מישהו יודע, אם יש יבואן לזה בארץ, שבמקרה תרגם את הסכימה, זה נורא יעזור. בתודה מראש .יוסי.
  12. בסקסו 1.1 נדלק בוודאות כשהסוויץ' במצב 2. ולפי מיטב זכרוני גם ב 1.4 תבדוק אולי שמת יוניט לא נכונה.
  13. צהריים טובים. יש מישהו שמכיר את האזעקה הזאת? או מישהו שיודע איפה אפשר להשיג חוברת התקנה והוראות בעברית? קיבלת את האזעקה מתנה מארה"ב ואני מאוד רוצה להתקין אותה בעצמי אבל לא קיבלתי עם הקופסה סכימה ואני מעדיף בעברית. תודה מראש לעוזרים .יוסי.
  14. הרכב מעולה. די אמין, יחסית חסכוני, חזק ודי טוב. "אבל" לדעתי במחיר שהם נסחרות, אפשר למצוא המון תחלופות בשנתונים מתקדמים יותר, אולי בלי "סטיגמה" כי זה לא יהיה טויוטה.
  15. סקסו בנזין רכב מעולה. בנפח 1.1 הוא חלש בעליות אבל די סביר במישור. בנפח 1.4 הוא די חזק גם בעליות סוחב מצוין וקל לתפעול. משנת 99 המזגן מקורי, וב 1.4 תוכל למצוא גם הגה כח, ח"ח, ונעילה מרכזית. הקסארה דיזל הוא רכב מעולה, נפגשתי אם כאלה עם 900 אלף ק"מ שנוסעות, אבל הם דורשות אחזקה.
  16. קרבורטור או הזרקה? כמדומני שבשנת 94 היה גם הזרקה וגם קרבורטור.
  17. הראשונה שנת 90 מנוע 1000 סמ"ק עם 4 הילוכים. השניה 97 מנוע 1300 5 הילוכים.
  18. יש אפשרות לתפור בד מתאים למידות הדשבורד, כך הוא ישמור עליו בעתיד, וגם לא תראה מה שהיה. בהצלחה.
  19. בפעם הבאה תעשה חיפוש. היו כבר הרבה שרשורים בענין. יכול להיות שצריך לעשות ריסט כי החלפת סוללה.
  20. אתה יכול לחפש יונדאי אקסנט ידני, בשנתון 97 בערך תקבל אחלה תמורה לכסף, כולל אמינות, חיסכון, וכו'. (רק לחפש רכב במצב טוב כמובן)
  21. אני ממליץ בחום על פיאסטה. היה לי כבר 2 פיאסטות שקניתי פחות מהתקציב עם כל אחת מהם עשיתי כל יום 100 ק"מ עם עליות, לא השקעתי בהם כלום. אין אחזקה סוסי עבודה. שניהם נמכרו לחברים טובים (שאני לא ידפוק אותם בחיים), וממשיכים ליסוע בכל הארץ.
  22. מכיון שלא תמצא קילומטראז' נמוך אתה צריך לחשוב על מחיר חלפים. ומכיון שגם הפולו וגם הקורדובה תשחט אותך בחלפים, אני ממליץ לכיוון הקסארה, וזאת מעבר לנוחות נסיעה, ואופציה לטורבו שאז כבר מדובר על רכב עם הרבה כח יחסית, ומאוד אמין עם הוא מטופל טוב.
  23. ומה המסקנה? לא בדקתי בשום מילון איך כותבים אבל לא בטוח שטעיתי.
×
×
  • תוכן חדש...