Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. אפשר להתקין גם ח"ח וגם נ"מ אחד לא קשור לשני. לפי מה שאני ביררתי בזמנו. קיט נעילה מרכזית עולה בסביבות ה 250 ש"ח כולל שלט. וקיט ח"ח (קדמיים כמובן) עולה בסביבות ה 800 ש"ח לא כולל מפסקים. זמן עבודה זה תלוי אם אתה מתקין לבד ויש לך ידע, או שאתה רוצה ללכת לאיש מקצוע, ואז המחירים פה לא רלוונטים.
  2. בשביל מה הוא צריך לחכות הוא אומר שיש סטרטר טוב אז הבעיה היא לא במצבר כרגע.
  3. הרכב הוא קרבורטור ולא הזרקה עם משאבת דלק מכאנית. לכן לא נראה לי שהקודנית יכולה לנטרל עוד משהו חוץ מהסוויטש.
  4. לדעתי הם לא יוכלו לדרוש שיכניסו אותו ואת אחות לביטוח כי זה לא תלוי במוסך אלא בחברת השכרה. מה שכן אפשר להתווכח עם המוסך, שהמוסך יספוג את ההפרש מחיר של דרגה יותר גבוהה (מאזדה 3 וכו') כי זו אשמתם ללא קשר להסכם שלהם עם החברת השכרה.
  5. פיג'ו 205 יד שלישית מנוע 1400 במצב מצוין לא בפרטי כי הרכב של חבר. רק בטלפון 054-4524064
  6. צהריים טובים לכולם. אז החדשות הטובות הם שהתגברתי על הקודנית ועל ידי מעקף הרכב הניע. אבל פתאום קשה לרכב להניע כשהוא חם. יש קשר? ואם לא מה הבעיה? נ.ב רציתי לציין שלא ניטרלתי את כל הקודנית גישרת רק 2 חוטים שהתבררו כבעיתיים.
  7. תודה רפי. היום הייתי במוסך והמוסכניק אמר שזה קשור אולי לפילטר דלק שלא הוחלף הרבה זמן. יש קשר?
  8. ערב טוב לכולם איזה באסה אחרי שעברתי היום טסט (לרכב) בהצלחה. נעצרתי בקיוסק כיביתי את הרכב ושבאתי להניע שוב הרכב לא נדלק (לא נותן סטרטר) הקודנית עושה צפצופים שהיא מתאפסת אבל נראה שהסוויץ לא משתחרר כי הנורת שמן לא נדלקת רק המצבר יש לי קודנית עם 10 ספרות והיה ברכב בעבר אמובילייזר אלחוטי למישהו יש רעיון מה לנסות לעשות השארתי את הרכב שם.
  9. אתה כ"כ בטוח שטורים לא יציבים באים כתוצאה מבעיה בקרבורטור?
  10. צהריים טובים. הטורים משחקים בין 600 ל 1000 סל"ד בלי קשר לעומס חשמל מזגן אורות וכד' בהתחלה היה יציב רוב הזמן על 1500 והורדתי ל 900 אבל זה מתחיל לשחק, כמובן כשהרכב חם. אגב על כמה הטורים צריכים להיות בזמן פעולה? חשוב לציין שמדובר בקרבורטור.
  11. או בטויוטה זה מערכת סגורה? (כך קוראים לזה) ולא צריך לנקז אוויר אני פשוט רגיל מה 205.
  12. תודה צביקה אני יבדוק. הבעיה שהחשידה אותי ולכן אולי נהיה פיל, זה העשן הלבן שראיתי.
  13. אחרי בדיקה שהרכב קר ועמד במקום ישר ראיתי ששמן לא חסר המים לא מידי שמנוניים אבל צף למעלה שמן כך זה נראה. והבעיה הגדולה היא שנותנים הרבה גז יש עשן לבן ובדקתי שהרכב חם מאוד.
  14. לפי מה שידוע לי יש לה את המנוע של הסופר לנסר ולכן הרכב צריך להיות אמין וחסכוני (תלוי מה זה חסכוני)
  15. yosik

    טויוטה קורולה 91

    מוכרים לחלפים במחיר טוב?
  16. לדעתי אם אתה לא יודע לטפל ברכב לבד ואתה רוצה ליסוע בראש שקט תחפש יונדאי אקסנט אתה תוכל בתקציב הזה להגיע לשנתון מתקדם יחסית וליסוע עם רכרב שאולי לא "מאוד" מהנה אבל אמין מאוד יחסית (כמובן בגיר הידני) וחסכוני. כמו כן בשנתונים פחות מתקדמים אתה יכול למצוא מאזדה 323 או מיצובישי סופר לנסר גם מאוד אמינות וקצת יותר מהנות לנהיגה.
  17. אני גם קופץ על השירשור. האם ההבדל בין אוקטן 95 ל 96 זה אם הרכב הזרקה או קרבורטור?
  18. מישהו יודע איך מנקזים אוויר מהמערכת אחרי שהחלפתי צינור מים. ושמתי מים ברדיאטור אני רוצה לנקז אוויר.
  19. תודה מוש. הסבר יפה מאוד. הבנתי את הבעיה. מה לדעתך כדאי לעשות צריך לפרק ראש? יש מה לעשות לבד? או חייב גרירה למוסך?
  20. yosik

    טויוטה קורולה 91

    יכול להיות 16 שסתומים אבל בטוח במיליון אחוז שהרכב קרבורטור.
  21. yosik

    טויוטה קורולה 91

    סליחה! תיקון! הרכב הוא שנת 92
  22. ערב טוב מוש. עשיתי את זה מיד שראיתי את השמן לא היתה אפילו בועה אחת . יכול להיות שאין בועות בגלל השמן? וכרגע גם לא נראה שחסר שמן. אבל בפירוש המים מלאים שמן והחלפתי אותם ביום ראשון למים ירוקים חדשים. מה בכל זאת מומלץ לעשות? וממה אני צריך לחשוש?
  23. אולי השמן שלך ישן וכדאי מאוד להחליף שמן +פילטר שמן ומומלץ גם מים בראדיטור +ניקוי (לא חובה מקצועי) לא. עשיתי את הבדיקה אחרי נסיעה ארוכה מאוד. לצביקה: אני יבדוק עוד מעט אם חסר שמן אבל זה נראה שהשמן צף במיכל אידוי. תודה לעונים והמשך יום מקסים.
  24. היום במקרה הסתכלתי תוך כדי שאני נותן גז מאחורי הרכב וראיתי שכשאני נותן הרבה גז הרכב מעשן עשן לבן. פתחתי מכסה מנוע וגיליתי שכל המים שחורים, וזה אחרי שהחלפתי שלשום מים ושמן. צריך לציין שהסתכלתי, וראיתי שיוצא מהאגזוז גם טיפות מים אע"פ שבמיכל אידוי לא חסר טיפה. הרכב סוחב מצוין, לא מתחמם בכלל. להפך, הוא מדי קר ובמכסה שמן אין זכר לטחינה. תודה מראש לעונים ולילה טוב.
  25. yosik

    טויוטה קורולה 91

    גיר ידני יד רביעית 190,000 ק"מ נראה שמור
×
×
  • תוכן חדש...