Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. עד לפני חודש השלט היה תקין, לחלוטין ופתח וסגר ללא בעיות, בחודש האחרון אם אני פותח את האוטו עם השלט, אני צריך להמתין בערך דקה עד שאני יוכל לסגור, וכן להיפך, ובטוח במליון אחוז שזה לא היה לפני כן, אני מוכרח לציין שהשלט עובד תמיד, רק 2 פעולות רצוף הוא לא יכול לבצע. רעיונות??? תודה מראש יוסי.
  2. yosik

    רכב לחתונה

    בעבר שכרתי. מ"אוויס" פורד אקספלורר יפהפה. מ"אלדן" טויוטה לאנדקרוזר. מ"פרי" מרצדס s, לקסוס ls 460, ואאודי a8.
  3. אני בפנים. ושלחתי את ההזמנה.
  4. זאת אומרת שהמנוע שונה לחלוטין? לא אותו דגם?
  5. האם חלפים כמו משאבת הגה כח מדחס וכו' מתאימים מדובר בתמא על מנוע 2000 לא טורבו, ובקאפה על מנוע 2000 v5 20 שסתומים. מודה לכם מראש. יוסי.
  6. אצלי האיתות אוטומטי ברגע שאני חושב על הפניה. אבל לעולם אני לא סומך על איתותים או אי איתותים של הנהגים מסביבי...
  7. יש אפשרות לגרוט את הרכב אם הוא מקבל הורדה מהכביש. או ע"י ניידת של משרד התחבורה, או ע"י שוטר מוסמך. הייתי שוקל ליסוע לתחנת משטרה ולבקש משוטר שיוריד לך את הרכב מהכביש וככה לגרוט אותו, לחילופין אתה יכול לבדוק איפה יש ניידת של משרד התחבורה הם גם ישמחו לתת לך הורדה...
  8. תודה לכל העוזרים.
  9. האם כבל obd ii מתאים ללאנצ'יה קאפה שנת 95 מנוע 2000?
  10. והיכן נמצא "אורן שירותי רכב"?
  11. בשעה טובה התחדשתי בלנצ'יה קאפה שנת 95. הרכב במצב די טוב אבך אני מחפש מוסך מקצועי וטוב, שמכיר את הרכב ולא יתלמד עלי. אני מבני ברק, ויכול ליסוע לכל מקום במרכז. תודה ויום טוב יוסי.
  12. yosik

    ניוטרל באוטומט

    בקורולה הרובוטית החליטו לוותר על נעילה של הגיר ב p ומ סתמכים רק על הבלם יד.
  13. yosik

    מנהלים עד 15,000 ש"ח

    טוב אחרי הרבה התלבטויות, נשארו כרגע 2 מכוניות. סאאב 9-5 2001 מנוע 2300 טורבו שמורה ומטופלת. לאנצ'יה קאפה 97 מנוע 2000 (לפי מה שהבנתי לא טורבו). שני הרכבים פחות או יותר, אם קילומטראז' ומס' ידיים דומה, ההבדל הוא במחיר, (כמובן הסאאב יותר יקרה משמעותית). מה עדיף בין שניהם. צריכת דלק, עלות טיפולים, ואמינות כללית. כמובן ששניהם טופלו טוב, ושמרו עליהם.
  14. yosik

    מנהלים עד 15,000 ש"ח

    הלב אומר לכיוון הסאאב. הראש אומר לכיוון המקסימה.
  15. yosik

    מנהלים עד 15,000 ש"ח

    ה 940 מבחינתי לא כ"כ מתאימה, עכשיו השותף שלי מכר אחת כזאת, שהיתה מאוד שמורה 120.000 ק"מ. ממש לא התחברתי לאוטו, ולא לאיבזור שלו, פשוט ומדי מרובע, מעבר לזה היתה תקלה שעברנו כל מוסך מורשה ואף אחד לא ידע לטפל, ככה שממש שבעתי ממנה. והדבר הכי מאכזב שמדובר על מנוע 2000 טורבו, והרכב צרך בתוך העיר 1 ל 4/5 שאין הצדקה לתמורה שמקבלים.
  16. yosik

    מנהלים עד 15,000 ש"ח

    אני לא נוסע הרבה כך שלדעתי אני לא יגיע לרמות אחזקה מאוד גבוהות,כך שאני מעדיף לא להגדיל תקציב, ולהשאיר מה שצריך לטיפול ואחזקה.
  17. yosik

    מנהלים עד 15,000 ש"ח

    *** תוכן ההודעה נמחק. בסוף משפט יש נקודה אחת, לא שתיים. כתוב עם סימני פיסוק מוסכמים, זה לא .. צ'אט.. ***
  18. yosik

    מנהלים עד 15,000 ש"ח

    המון תודה.. אני רואה שהסתייגת לגמרי מהאירופאיות אע"פ שהם בשנתונים הרבה יותר מתקדמים???
  19. בס"ד אני יודע שיש הרבה דיונים על העניין, אבל אני עדיין בהתלבטות. אל תנסו לשכנע אותי שלא כדאי מנהלים בסכום הזה, כי אני לא נוסע הרבה ושווה לי ההשקעה של עוד כמה שקלים כל חודש וליסוע עם רכב מרווח. חשוב לי גם תא מטען גדול (עגלה גדולה שעולה כמו רכב, ומזוודה). לכן ההתלבטות היא. פיג'ו 406 שנת 2000 + (צורה חדשה) סיטרואן c5 2002 + שניהם מנועים 2000 סמ"ק בלוק ברזל. סאאב 95 שנת 2000 (ראיתי אחת נשמע מעניין) שברולט מאליבו 98 + וולבו 850 95+ פולקסוואגן פאסט 98 + (צורה חדשה) ניסאן מקסימה 95 + הונדה אקורד 94 + (קשה למצוא שמורה) עד היום החזקתי מכוניות צרפתיות (605, קסנטיה, והקטנות) נוחות מדהימה חלפים קצת יקרים, אני מחפש ברכב נוחות, שיראה טוב יחסית. אם תוכלו לדרג לי מבין כולם. אמינות, צריכת דלק (שלא יהיה חסכוני, אבל לא שערוריתי של 1 ל 5). אבזור, ופינוק. המון תודה מראש .יוסי.
  20. יונדאי אקסנט בשנתונים הרבה יותר מתקדמים בהחלט יכול לפתור את הספיקות..
  21. האם הרכב מניע רק לאחר כמה דקות??? כי אם כן.. מניסיון עם רכב של חבר, אחרי שעברנו לא מעט מוסכים, התברר שמדובר בריליי משאבת דלק, שפשוט יש לו תוקף והוא עבר, כמו כן יש חיישן שהולך כמדומני מהמחשב למפלג או משהו כזה (רץ צמוד לקיר אש) שיכול לגרום לבעיה הנ"ל...
  22. אחרי פגישה של כמה שעות + מגיע מתחום ההלוואות והמימון. השיטה פשוטה ביותר, לוקחים מחיר מחירון מלא על הרכב. מחלקים את ההלוואה ל 2 חצי משלמים את סכום ההלוואה+ריבית וחצי משלמים רק ריבית, לאחר 3 שנים שנשאר 50% קרן בלבד, לפי החישוב זה מה ששוה הרכב באותה תקופ לאחר 3 שנים. " החיסרון הגדול, אתה משלם מחיר מלא בלי שום הנחה מקבל רכב יד שניה (כי זה הרווח שלהם מול היבואן)ויכול להיות שאתה יכול לקבל את ההלוואה הזאת מהבנק לבד, ולקבל מחיר הרבה יותר טוב מהיבואן (הנחות וכד') לבד. אני מקווה שהייתי ברור ועזרתי..
  23. צריך להחליף גם את הפילטר של המזגן, כי יש הרבה שמעשנים כשהמזגן דולק עם סירקולציה, והפילטר שואב את כל הריח.
  24. מהניסיון שלי, תגיד שהרכב התחמם ונכבה, הם יפחדו לנסות להניע שוב. הם לא יקחו את הסיכון. ניסיתי את זה כמה פעמים בתקלות שידעתי שא"א לפטור במקום, ולא רציתי לבזבז את זמני וזמנם...
  25. ושוב הגיע הזמן להקפיץ...
×
×
  • תוכן חדש...