בס"ד
אני יודע שיש הרבה דיונים על העניין, אבל אני עדיין בהתלבטות.
אל תנסו לשכנע אותי שלא כדאי מנהלים בסכום הזה, כי אני לא נוסע הרבה ושווה לי ההשקעה של עוד כמה שקלים כל חודש וליסוע עם רכב מרווח. חשוב לי גם תא מטען גדול (עגלה גדולה שעולה כמו רכב, ומזוודה).
לכן ההתלבטות היא.
פיג'ו 406 שנת 2000 + (צורה חדשה)
סיטרואן c5 2002 + שניהם מנועים 2000 סמ"ק בלוק ברזל.
סאאב 95 שנת 2000 (ראיתי אחת נשמע מעניין)
שברולט מאליבו 98 +
וולבו 850 95+
פולקסוואגן פאסט 98 + (צורה חדשה)
ניסאן מקסימה 95 +
הונדה אקורד 94 + (קשה למצוא שמורה)
עד היום החזקתי מכוניות צרפתיות (605, קסנטיה, והקטנות) נוחות מדהימה חלפים קצת יקרים,
אני מחפש ברכב נוחות, שיראה טוב יחסית.
אם תוכלו לדרג לי מבין כולם. אמינות, צריכת דלק (שלא יהיה חסכוני, אבל לא שערוריתי של 1 ל 5). אבזור, ופינוק.
המון תודה מראש .יוסי.