יש לי חבר עם מאזדה 5 שהמוסך יבואן דרש סכום גבוה על החלפת ברקסים, המלצתי לו ללכת למוסך אחר, ומוסך היבואן הודיע לו שזה בטיחותי והוא מעביר למשרד התחבורה, ואכן הוא קיבל אחרי חודש מכתב ממשרד התחבורה אם דרישה להוריד את הרכב עקב ליקוי או בטיחותי, או לחלופין שישלח אישור תיקון, למזלו היה לו חשבונית תיקון, וכך זה נפתר.