Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. החוק מחייב לצאת לצומת כשהיא פנויה.
  2. שים לב, בבדיקה במשרד המשפטים אתה בודק משכונים בלבד. לגבי עיקולים ושעבודים, אם הרכב עובר בעלות אז אין עליו עיקול ושעבוד.
  3. C4vts או c2vts מכוניות יחסית חזקות, ואפשר להשיג כמעט במחיר הזה.
  4. חברת הביטוח תפצה אותך במקרה של תאונה במחיר מחירון פחות ירידת הערך מהתאונה כ"אובדן להלכה". יש הרבה מכוניות שיורדות כ"אובדן להלכה" ללא נזק לשילדה וללא נזק בעל משמעות גבוהה
  5. זה נשמע שיש לקודנית עוד ניתוק של המשאבה, על ידי עלוקה או משהו כזה
  6. לא, רק בעל הרכב עם כרטיס אשראי שרשום ע"ש
  7. בעמדות בסופר פארם אפשר להוציא את ההיסטוריה של הרכב
  8. יש לי חבר עם מאזדה 5 שהמוסך יבואן דרש סכום גבוה על החלפת ברקסים, המלצתי לו ללכת למוסך אחר, ומוסך היבואן הודיע לו שזה בטיחותי והוא מעביר למשרד התחבורה, ואכן הוא קיבל אחרי חודש מכתב ממשרד התחבורה אם דרישה להוריד את הרכב עקב ליקוי או בטיחותי, או לחלופין שישלח אישור תיקון, למזלו היה לו חשבונית תיקון, וכך זה נפתר.
  9. בקסנטיה למיטב ידיעתי הבלם עובד על המשאבה ההידראולית עם הבולמים ביחד.
  10. אני החלפתי בסיטואציה אחרי שנתקלתי בכזאת סיטואציה, ומישהו מארגון ידידים חילץ אותי עם בוקסה לחילוץ
  11. נכון שיש 4 מצבים, אבל מצב האוטומט, הוא כשהבליטה ישרה, ויש מצב כיבוי שזה אחד לפני.
  12. אני יכול להציע לך c4 2006 ידני מנוע 2000 מאובזר ועם 180 כ"ס.
  13. אבל קח בחשבון שאם הרכב מושבת בתאונה, הביטוח ישלם לך פחות 22% על ליסינג.
  14. גם אצלי ב c4 לא ניתן, אם המנוע כבוי, גם אם הסוויץ דולק.
  15. האורות במצב רגיל (כבוי) זה מצב אוטומטי, כמובן רק אחרי שהרכב מונע.
  16. יש לי מאזדה mpv שנת 2004 יד שניה, בתקציב שלך עם, 145,000 ק"מ. נפח 3000 גיר 5 הילוכים. יש מקום לכל מה שאתה חולם.
  17. הרכב יד רביעית, בצבע שחור, עם כל התוספות, 180,000 ק"מ אחרי יישור קו ענק במוסך גבע.
  18. החלפתי את המערכת המקורית, למערכת משנתון יותר מתקדם עם mp3, ומההחלפה כל זמן שהמערכת דולקת, יש ביפ כל 3 שניות, שמנמיך לי את המוזיקה. למישהו ישרעיון ממה ה נובע
  19. c4 vts מניסיון יש בה הכל, גם שההגה מתוגבר חשמלית, ו 180 כ"ס. אהה ומלא איבזור, ואחזקה של c4 רגילה.
  20. כי יש לי חבר שתמיד חלם על מרצדס, ועכשיו קנה 2, ורק אני נשארתי עם הסיטרואן...
  21. yosik

    C2 VTS - ישור קו.

    שרשור מדהים, וסחטיין על ההשקעה. אני עם c4 vts, מאיפה הזמנת את הביטנה לגלגל?
  22. אם זה יהיה באיזור המרכז, וביום שישי, אשמח מאוד להגיע. כנראה עם חבר או 2
  23. הסוויטש עובד בשני המצבים. וגם לאחר חיבור שני המצבים, לא השתנה המצב. עוד רעיונות? בברכה יוסי.
  24. תודה אורן. על איזה מתג הצתה מדובר? כפתור בורר מהירות? או סוויטש? והאם מעקף יפתור לי את העניין? אושיש דרך אחרת לסדר את זה?
×
×
  • תוכן חדש...