Ki-PoD
-
הודעות
102 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Ki-PoD
-
מסכים עם הכל ומוסיף: אולי כדאי להצמיד את הארוע לחג עם חופשה. עם פרסום נכון יהיה קהל גדול. אם זה יהיה יום העצמאות לדוגמא, זה יהיה ממש סימבולי עצמאות מוטורית, מי יתן. ליאור.
-
מעולה, תודה. אם לא יעבוד, צפה לה"פ, תודה
-
נצל"ש: זה יעבוד גם במקרה של גרסת שדרוג (הסתדרות המורים)? win 7 ultimate 64 bit אגב. תודה, ליאור.
-
כמו שלדעתך כל אחד שרוצה להשיב לאנשי חמאס "באבי אביהם" הוא קיצוני, פאשיסט, אח של היטלר וכדומה, כנראה שלי נראה שכל וויתור שלנו לערבים גובל במעשה שהוא נוגד כל אינסטינק הישרדות אנושי ולכן נראה לי קיצוני. לכל מטבע שני צדדים. צריך רק להכיר מעט את העובדות, העכשויות וההיסטוריות כדי להבין בדיוק למה הגענו ומי קיצוני. אבל כנראה טעיתי בשיוך שלך על המפה הפוליטית - אז אני חוזר בי. אתה רק מיעוט, לא מיעוט שבמיעוט . לגבי ניהול מדינה, לדעתי זה לא שראשי ממשלות הבינו דברים. זה מקרה פשוט של חוסר מנהיגות. כבר שנים שאין כאן מנהיג אמיתי. האחרון שהיה כזה, היה מהצד הפוליטי הלא נכון לצערי. אבל אמר פנינים כמו: "או"ם שמום". ליאור (מקווה שלא ינעל).
-
שלום לכולם, חברים, אני מציע לא להתעצבן יתר על המידה מהדברים שרוני כותב פה. העובדה היא שהרוב במדינה הוא מרכז ימינה, לראיה ניתן לראות מי הוא ראש הממשלה היום (גם אם הוא ביצע סטייה חדה שמאלה מאז עלה). זה שהתקשורת משמיעה דיעה אחת לא אומר כלום על המציאות. תמיד כששואלים אנשים בדיעה של רוני (לא אישי רוני, פשוט אתה בדיעה הזו) מה לעשות לדעתם, הם ממלאים פיהם מים. מצד אחד דעת הקהל בעולם תהיה נגדנו - אבוי. מצד שני שמעלים בפניהם את המצב ההיפוטתי שנגיד ויפן הייתה פה ולא ישראל, מה היה קורה עכשיו בעזה? או ד.קוריאה? או רוסיה (רק לדמיין...)? כמה הן היו מתייחסות לדעת הקהל לפני שהיו עושות משהו? תחליפו כמעט כל מדינה (אולי למעט הסקנדינביות), אז הם טוענים שאנחנו לא צריכים להיות כמוהם. הממ. אנשים בדיעה של רוני הם המיעוט שבמיעוט! מי זוכר לפני ספטמבר מה היה בחדשות ערוץ 2 ו 10? כמעט יצאו לי עננים שחורים של נבואות זעם מתוך הטלביזיה! אנחנו בנובמבר תיכף והכל בסדר . הדבר כי חשוב לדעתי לזכור טוב טוב מאיפה באנו ומי אנחנו, להכיר בצדקת הדרך. הכי חשוב: להילחם על אופיה של המדינה. כשאני אומר להילחם, הכוונה היא לא בערבים, אלא באנשים מתוכנו שמנסים לשנות את אופיה של המדינה (אל דאגה, אני חילוני גמור). כשנבין את זה עד הסוף, כל ההחלטות לגבי המשך הדרך יראו ברורות. קצת אופטימיות: http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=1454
-
תתחדש, חלום! איפה אתה גר שאקרע אותך ב COMBAT? תהנה
-
טוב, אם כבר התחברתי אז הנה 2 הסנט שלי (לא קראתי את כל השרשור, אז מצטער אם כבר פורסם): http://www.youtube.com/watch?v=r_HKLPEY_4I דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
-
זה?: http://www.youtube.com/watch?v=DpS7nCweYZI&ob=av2e דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. (אגב, )
-
+1 - במיוחד לגבי התמונות. אני לא חושב שיוסי זקוק להגנות (...), אבל רבאק! במקום פא*ינג להתלונן כמו זקנה פולניה, אל תקרא ואל תגיב!
-
תודה!!! או יותר נכון: C:\games\doom2\DooM2 -dial 03XXXXXXX -deathmatch -com 1 -irq 9 -9600 איפה הימים. ליאור.
-
+1 אני ארצה לפחות שתיים ולא הספקתי להצביע. תודה, ליאור.
-
שלום, פיאט מולטיפלה. כמו הרודיוס הוא 6 מקומות ולא 7. אבל המון מקום ל 3 זאטוטים (זעטוטים?). חסרונות: רודיוס יפה לידו, חובה למצוא כלי מתוחזק היטב במוסך מורשה, רק דיזל (הבנזין עייף) ולמי שזה משנה לו: רק גיר ידני (אצלי זה יתרון ), אחזקה יותר יקרה מפיאט ממוצעת (הכוונה לחלקים). יתרונות: חסחוני: לי עושה בממוצע 15.5 ק"מ לליטר(!), מקום להכל, שתי שורות של 3 מושבים, הכל מודולרי ומתפרק מאחור, בדיזל: סוחב בכיף משפחה + ציוד לשבוע בעליות ובמורדות. בשנים האחרונות אגב המראה שלה יותר "נסבל". בהצלחה, ליאור.
-
מנסיון אישי - לא להתקרב (אם עדיין קיים). מדובר אגב, במוסד שונה לגמרי מהקמפוס של המכללה בראשון מערב. אם תרצה פרטים, בפרטי. ליאור.
-
שלום, אני הנדסאי תוכנה. אני עובד בתחום כ 4 שנים בפיתוח (JAVA), לאחר חיפוש עבודה של שנה וחצי (!). אני חייב לציין שפשוט לא זומנתי אפילו לראיונות. בראיון הראשון שאליו זומנתי - שם הועסקתי, עד היום (טפו טפו כו'...). ענו לך כאן על שאלתך באופן מלא לדעתי, אני אנסה לחדד מה שאני חושב כראוי. 1. היום, כשיש צורך במתכנת במקום עבודתי, מחפשים רק תואר ראשון. מתוך 35-40 איש אנחנו רק שני הנדסאים. האחרונים לדעתי. התואר הזה כיום שווה כקליפת השום, אלא אם יש לך קשרים טובים ו\או מחכים לך בחוץ בהנחה שאתה סוג של עילוי כמובן. 2. אני לא יודע אם יש לך נסיון בתכנות או לא, אני אתייחס כאילו אין לך: תבדוק טוב טוב למה אתה נכנס, בטח אם אתה הולך לתואר ראשון. אם אתה לא גאון, תצטרך תחת. בנוסף חייבת להיות לך זיקה למקצוע, שלא לאמר אהבה. זה תחום דינמי שמצריך ללמוד דברים חדשים כל הזמן. 3. יש המון תחומים, שפות, שווקים ומה לא. ממערכות מידע ועד משחקים. כל עוד הבסיס שלך יהיה איתן תהיה לך עבודה. שפת תכנות היא רק כלי בארגז הכלים שלך. מה שבאמת חשוב זה הראש שלך מבחינה לוגית. 4. בהצלחה! ליאור.
-
שלום, המקום הזה נקרא "קניון החלפים" ואכן נמצא בנצר-סירני. הגישה אליו מתוך באר יעקב. מי שבא מ 431 ממזרח למערב, יראה גשרון שעובר מעל הכביש לפני המחלף של נס-ציונה ובאר יעקב. זה הכביש לנצר סירני, וצריך לרדת בו. כמובן שמי שיבוא בכיוון ההפוך צריך לרדת במחלף לפני. מה שרואים מהכביש זה בערך 15% מהגודל של המקום. קניתי שם חלק לפני שנה+ היה בסדר גמור, מחיר הוגן (אולי כי לא ידעו את המחיר הקטלוגי). לא ביררתי לגבי אפשרות של הסתובבות במקום וכאלה. יש שם צוות של שכירים שמתפעלים את המקום, או ככה זה נראה לי מנקודת מבטי. אגב, הגעתי אליהם בגלל ה"נוף" מהכביש. האוטו שלי יחסית נדיר (מולטיפלה) ולא רואים כל יום אחד אחרי תאונה שנשאר ממנו משהו). ראיתי, הגעתי, קניתי. ליאור.
-
לפי הציטטות שמעליי, נראה לי שזה מבויים \ לא אמיתי.
-
ממש לא. אם תת-אדם שאנס\רצח\התעלל יתפס ובזמן שינסה להימלט ינסה לפגוע בשוטר, אז כן, המקרה יהיה זהה מבחינתי. ללא תלות במוצאו.
-
כמה שטויות נכתבות כאן. SRONIS, אם משהו אומר שמאלני אז ישר הוא מתנחבל מטורף שישן בלילה בקצה הכיפה של אל-אקצה? שני צדדים למטבע. וכן, כל יום שומעים כאן על אזרחים תמימים שנרצחים ע"י שוטרים חמומי מוח עם יריות בראש, "הוצאות להורג". אני לא מת על משטרת ישראל, אבל כאן סירסו אותם. אין קשר להיותו ערבי (אבל יהיה מעניין לבדוק סטטיסטיקות בעניין הזה). ביצעת פשע? תאכל את מה שבישלת. יש גבול. ליאור.
-
שרשור ודיון מעניין ומצויין. גם אני נמצא בצומת של החלטות, עם תקציב דומה וכנראה שאלך על מפרט כמעט זהה (+ כ.מסך) למה שהוצע כאן עם מעבד ה I5. +10000 לגבי זה. לפני כמה שנים טובות, שלחתי לעולם שכולו טוב 6800GT שעבד כחודש בתור quadro 1200 (אם אני זוכר נכון). ללא OC כלל אגב. זהירות.
-
"בזמנו" (שנה+), שלחתי לחברה הזו מייל ושאלתי כמה זה עולה. התשובה (הסופר מהירה אגב) הייתה - 35000$ ללא הפלזמה וכו'. חלק נכבד מהמחיר אגב הוא בגלל התוכנה שמפעילה את כל הבלגן הזה - ולא רק על החומרה המטורפת.
-
ראיתי על זה משהו בחדשות. זה לא איזה בחור מהפורום שעצר אותו מתנדב (ידוע לשמצה)? לא זוכר את השמות של המשתמש ושל המתנדב לצערי.
-
ניתן ללחוץ על insert coin ולשחק בשניים (!!) ביחד עם גברת פק מן!
-
בהתייחס רק לעיצוב: גועל. אני מהדור שאהב את כל הדגמים של פז'ו (להוציא אולי את 607) עד ה - 206 כולל. ב 307 זה כבר התחיל להיות לי מוזר. ה- 308 הראשונה שראיתי ישר הזכירה לי את 307 + הפרצופים בביטלג'וס: לקחו 307 (לא כ"כ) תמימה, קשרו לה את הגריל לקיר, שילבו לאחורי ונתנו גז מי יתן והיא תתנהג. ליאור.
-
+1. אין לי משהו נגד זה, אפילו שאני לא מת על כל ה"שופוני" הזה (לי זה נראה ככה). הכל נראה לי פשוט טרנד. הנה הסבר קצר: http://www.youtube.com/watch?v=ZOa9VKshhzo דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
-
אתרחינמי לעיצוב חדרים בבית ממבט על (אתר שבא לברווז בזמן)
Ki-PoD פרסם הודעה בנושא של michaelbe6 בתוך אוף-טופיק
אולי זה?
