Jump to content

Ki-PoD

  • הודעות

    102
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ki-PoD

  1. שלום, תודה על התגובות. אלפא 164: משתדל לא לשחק עם זה, ברור. האוטו לא נוסע כלל. התקלה התחילה לאחר עמידה של שבוע וחצי בערך. רוברט: האוטו לא מתחמם, בטוח. אין מים בשמן - ולהיפך. ליאור.
  2. שלום, נורית לחץ שמן נדלקת אצלי בשרייד לאחר כמה דקות שהאוטו מונע. אני כמובן מכבה אותו איך שזה קורה. שמן הוחלף לפני 5000-7000 ק"מ. הנורית לא תלויה במצב דוושת הגז (מה שאני מקווה שולל את האופציה של משאבת שמן). החשד העיקרי נופל על היוניט, או החיווט שלה. מישהו יכול להסביר איפה היא נמצאת שאוכל לבדוק את זה, לפני פנייה למוסך? (לכל התוהים: ביצעתי חיפוש לפני) תודה, ליאור.
  3. שווה לשקול את הפיאט מולטיפלה. אם תמצא יחידה טובה, לא תצטער. המושבים האחוריים ניתנים לקיפול או הסרה מלאה (כל אחד בנפרד!) וגם המדף האחורי כמובן. האוטו מרווח מאוד מבפנים וגם יתן לך צ'ופר של התנהגות טובה יחסית לרכב מסוגו. כל זה נאמר בהנחה שאין לך בעיה עם גיר ידני.
  4. שלום, באזור נמל ת"א מרצדס 280S די רקובה בצבע חום. אני לא ממש בקיא, לי היא נראית כשנות השישים המאוחרות עד תחילת\אמצע שנות השבעים. ניכר עליה שהיא עומדת זמן רב. ראיתי אותה באמצע הלילה ולכן אין תמונות. ליאור.
  5. מקפיץ, המחיר ירד ל- 12,500.
  6. שלום, לאחר 4 שנים של אמינות מוחלטת החלטנו להשתדרג ולכן אנו מוכרים (ברגשות מעורבים) את המכונית שלנו, ששרתה אותנו נאנמה תקופה ארוכה וטובה. המון זכרונות יש לנו מהמכונית הזו... שנת 1993, 1300 סמ"ק, תיבת הילוכים אוטומטית, שמורה מאוד ומטופלת כמו שצריך. טסט עד , 1.2009, מצב מכני מעולה. השעון מראה 225K ק"מ אמיתיים, אך היא זריזה ושובבה כמו תמיד וכוחה במותנה. המזגן מקפיא, הכל עובד והזריזים יקבלו טייפ-דיסק של פיוניר ורמקולים JBL 300W (אם לא אמצא רכב, או שאמצא אחד ללא מערכת). המחיר - 13000 ש"ח, לא גמיש. בבקשה בלי כל מיני "11 אני בא עכשיו", אני יודע מה יש לי בידיים. טלפון: 052-6-494303 - ליאור.
  7. נמצאה הכלה
  8. שלום, מחפש פיאט מולטיפלה. לא ממגרשים\טרייד אין בבקשה. מאיזור חולון, רחובות והסביבה. שנים 2001-2003 (צורה ישנה - צפרדע, ברווז, גועל - איך שתקראו לזה). כמות הקילומטראז' (נסועה) פחות משחקת אצלי תפקיד, כל עוד האוטו שמור בקפדנות וטופל כראוי, במוסך מקצועי. אגב, היסטוריית טיפולים \ קבלות עושים לי את זה. ואהיה מוכן ליסוע מעבר לסביבת המגורים\עבודה שלי (בגבולות ההיגיון), למען אקסזמפלר ששווה את זה. תודה, ליאור - 052-6494303.
  9. אפרופו, יש בימים אלו פרומואים באגו על העונה ה"חדשה" של טופגיר שאמורה להתחיל (עונה 10) . האמת, אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב . ליאור.
  10. השכלתי... תודה לכולם, ליאור.
  11. אבי, תודה על תשובתך. הדוגמא שנתתי בקישור, לא קשורה למחיר, אלא לשאלה על פגושי המרצדס המגודלים שהיו נהוגים באותן שנים. השאלה שלי היא אם אני מייבא רכב כזה, או דומה, האם קיימת אפשרות להחליף לפגושים "גרמניים" ממתכת. כלומר, קיימת אפשרות טכנית כזו? חוץ מהבעיה להשיג כאלה פגושים. אולי השאלה הזו נראית לחלק מהאנשים סתמית או טריוויאלית, אבל לי זה לא ממש ברור. תודה, ליאור.
  12. תודה על התשובות הסופר מהירות (!!!) והלינקים. יאללה לילה לבן... תודה, ליאור.
  13. תודה על התשובה. מי קובע את המצב של הרכב? מישהו מטעם המכס מומחה מספיק בשביל לדעת? הקונה נמצא באותה עת מולו? ובאותו מעמד ניתן לשאת ולתת איתו? תודה, ליאור.
  14. שלום, שמי ליאור ואני פוזל בזמן האחרון יותר ויותר לכיוון של רכב אספנות (אם אצליח לסמם את אשתי...). אספתי לעצמי קצת מידע מכאן ומשם ורציתי לוודא לגבי כמה דברים: 1. יבוא אישי: ממה שהבנתי, אם אני קונה רכב מארה"ב שמיוצר בגרמניה לדוגמא, שעולה 3000$ ועלות ההובלה לארץ היא 2000$ אז החישוב הוא: ((3000 + 2000) * 130%) * שער הדולר. מה שיתן לי בערך 40000 ש"ח? אם כן אז זה ממש כואב. 2. Ebay: ראתי המון הפניות כאן מהפורום לכל מיני מכוניות שנמכרות באיביי, אך מצויין שהמוכר מוכר רק לארה"ב. האם נתון זה נתון לשינוי או סופי? האם זה תלוי במוכרים ופשוט הם מחפפים במילוי הטופס? 3. פגושי מרצדס: לפי הבנתי, חוץ מהפנסים המגעילים, בארה"ב של שנות השבעים היו תקנות בטיחות שהכתיבו פגושים אין-סופיים. האם ניתן (בארץ) למצוא פגושים מקוריים ארופיים? לדוגמא: sl 450 1977 תודה לעונים, ליאור.
  15. נכון, אבל הוא היה מחליף לרך בסטינט האחרון (לאחר העצירה השניה) בדיוק הפוך ממאסה שהיה על רך - רך - קשה. כלומר, היו מספיקות 2 עצירות. במסיבת עיתונאים הוא אמר (או יותר נכון נפלט לו לדעתי) שיצרן הצמיגים התעקש על עוד עצירה. לא ברור לי למה. הייתה איזו הערה שזה לא בטוח או משהו. מישהו מנסה להסתיר משהו במקלארן החוש הבלשי שלי אומר... ליאור.
  16. כל הכבוד. הבחור מוכשר בטירוף ומגיע לו. הישג אדיר!!! כל מי שנוהג איתו ב GPL (או כל סימולטור אחר) רואה זאת מיד: הוא פשוט מהיר כשד! ישר כח והמשך כך! מדינה שלמה מאחוריך (בלי להלחיץ כן?)! ליאור.
  17. שלום, זה באמת היה המרוץ הטוב עד כה העונה, פעם ראשונה שלא עשיתי FF בוידיאו(!). יאמר לזכות מקלארן, כמו שהמילטון אמר, שהשכילו לבחור צמיגים נכון. אבל מה היה העניין, לפי דבריו, שברידג'סטון הכריחו אותם למעשה לבצע 3 עצירות? ליאור.
  18. נכון של cbr1100f.
  19. תודה על התשובה המהירה. אני לא מבין בעסק הכלכלי הזה כלום, אבל גם לי זה נשמע מעולה. בהצלחה.
  20. כה"כ! כן ירבו. מרגישים אופטימיות באויר...
  21. פרוייקט מאוד יפה, מעניין ומוצלח! בהקשר לתוכנית העזרה לנהגים חדשים - אשמח לדעת מחירים +- לכל החבילה. ז"א כמה צריך בן-אדם בלי כלום כדי להיכנס לתחום, ברמת כניסה (entry level) נמוכה?
  22. מה שצריך לעניין, לפי דעתי, זו כמות הדלק של אלנוסו. עם כל הרצון הטוב, כנראה שיש לו פחות מקימי ומאסה. אם יוכח אחרת, זה יהיה מאוד מפתיע ולמעשה יפתח את העונה מחדש. במיוחד אם מקלארן יראו את טיפת השיפור שחסרה להם כדי להיות בחוד. ואז, לראות 3-4 קבוצות נלחמות כל מירוץ - פשוט חלום רטוב (מדלק).
×
×
  • תוכן חדש...