Ki-PoD
-
הודעות
102 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Ki-PoD
-
היי, אני מוכר סובארו אאוטבק 2006. עונה על כל התנאים חוץ מהגיר-חיסכון בדלק. בהצלחה בכל מקרה, ליאור.
-
מוכר את הרכב האהוב רק כי המשפחה התרחבה ואני זקוק לרכב עם מינימום 6 מקומות. יד 4 180000 ק"מ מצב מעולה, הכל עובד, שמור. ללא תאונות. זהו הדגם עם מנוע 3 ליטר, 245 כ"ס. צריכת דלק של 8-9 ק"מ לליטר. 4X4 קבוע, נוח מאוד, מפנק, רוב הפיקודים חשמליים (כסאות וכו'..), גג שמש ענק. מחיר: ש"ח 52000. בבקשה בלי הצעות שטותיות. נמצא ברחובות, ראשון לציון ולפעמים בחולון. 052 שלוש, שש, אפס 5925 תודה, ליאור.
-
פורד גלאקסי ו\או אס-מקס: מנוע 2300 אטמ' מול 2000 מוגדש
Ki-PoD פרסם הודעה בנושא של Ki-PoD בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אכן הגלאקסי נמצא בעדיפות ראשונה. אני מאוד מקווה להצליח לרכוש אקו בוסט. מי יתן. תודה על ההארות -
פורד גלאקסי ו\או אס-מקס: מנוע 2300 אטמ' מול 2000 מוגדש
Ki-PoD פרסם הודעה בנושא של Ki-PoD בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה, עזרתם לי מאוד. אופי הנהיגה הוא בונוס ענק, אבל לא עומד בראש סדר העדיפויות. אני מתלבט מאוד אם למתוח את התקציב (במאמץ קשה שיבוא על חשבון דברים אחרים) כדי לרכוש את אחד הדגמים עם המנוע המתקדם. אני מתכנן להשאיר את הרכב אצלי זמן רב ולא ממש מעניין אותי כמה הוא יהיה סחיר או שווה בעוד כמה וכמה שנים. אגב, רוב הנסיעות אחרי עמידה בשמש תהיינה לפחות 25 דקות. בכל מקרה יהיה איזה סוג של סוכך שמש בשימוש. -
שלום, עקב התרחבות המשפחה, אני מחפש רכב שיוכל להכיל שני מבוגרים + 4 ילדים (3 בוסטרים וסלקל) + עגלה בכיף. אני די סגור על אס מקס או גלאקסי סביב 2011. הבעיה שהקפיצה למנועי ה 2000 המוגדשים מאוד יקרה יחסית, במיוחד בגלאקסי. אשמח לשמוע מבעלי ניסיון ובמיוחד מהמתמידים שחוו מנסיונם את המעבר ממנוע ה 2300 למוגדש על: 1. אמינות. האם יש הבדל באמינות לטובת מי מהם? הבנתי שה 2000 מאוד אמין. האם כך גם ה 2300 (בהתחשב בנסועה שתהיה גבוהה יותר ב 2300 מן הסתם) 2. צריכת דלק. ברור לי שה 2300 צורך יותר. האם במבחן המציאות ה 2000 לא רחוק ממנו? פחות חשוב לי אם זה דגם הטיטטניום של האס מקס 2000 שהוא ממש חריג ומפלצתי (אם אמצא כזה במחיר שפוי לא אכפת לי לשלם יותר על דלק). 3. מיזוג. האם המיזוג בדגמי ה 2300 אכן בעייתי? מבקש רק מבעלי ניסיון (גם כנוסעים כמובן) לענות... אני מודע לכך שבגלאקסי ישנם פתחי מיזוג גם לשורה השלישית. זה יתרון משמעותי לימים השרביים. עברתי על השרשורים המרכזיים בפורום. רובם מדברים על מנוע ה 2000 מוגדש. חשוב לי לשמוע האם המיזוג ב 2300 נסבל וכמה המיזוג במנוע החדש שופר לעומתו, האוטו יעמוד הרבה בשמש. תודה לעונים ליאור.
-
אני מרחובות. נמצא כל יום ליד צריפין, לעיתים גם בחולון.
-
שלום, למסירה מספר גליונות של אוטו, אוטו שטח, הגה והגה שטח. כולם סביב 2006-2007. ביום ראשון הולכים להיזרק. אפס חמש שתיים. 360 חמש 925. ליאור.
-
תודה חברים. אני לא ממש יודע למה פנו לרדיאטור בהתחלה. בכל מקרה, משאבה זה הכיוון שחשבתי עליו בעצמי (גם כי בנוסף לא נשארו הרבה רכיבים להחליף). סופ"ש נעים לכולם, ליאור.
-
שלום, שואל עבור חבר: "מדובר בסובארו אימפרזה שנת 2004 מנוע 1600 אוטומטית עם 220000 ק"מ. לפני שנה וחצי התחילה בעיית התחממות (המחוג של החום מתחיל לטפס מאמצע הסקלה לכיוון הצבע האדום). זה לא קורה בכל נסיעה. כדי שתהיה התחממות צריך שיהיו כמה תנאים מצטברים : 1 . נסיעה של לפחות 20 דקות. 2. צריך שהנסיעה תהיה במהירות גבוהה (90). 3. רצוי שיהיה יום חם (בחורף לדוגמא זה לא קורה). 4. ההתחממות מתרחשת רק כאשר מורידים את הרגל מהגז (בדר"כ בהאטה של סיבוב או בהאטה לפני רמזור וכד'). כאשר המחוג (של החום) מתחיל לטפס, העברה להילוך ניוטרל ולחיצה חזקה כמה פעמים על הגז גורמת למחוג החום לחזור למצב נורמאלי (אמצע הסקלה). הדברים שבוצעו עד היום: 1. בוצעה בדיקה של לחץ חוזר ונמצאה תקינה. 2. הוחלף רדיאטור לחדש (לא מקורי) 3. בההחלפת טרמוסטט לטרמוסטט מקורי של סובארו אמפרזה (ללא ביצוע קידוחים), המנוע התחממם לאחר כ-7 דקות (במוסך אמרו שזה בגלל שהם לא יודעים איך לנקז את האוויר החוצה ללא קידוח) 4. בהחלפת טרמוסטט (ללא מקורי) עם ביצוע קידוח (3 מ"מ) המצב משתפר ומגיע לרמה שמתוארת לעיל. חשוב לציין עוד כמה דברים: 5. הבעיה התחילה לפני שנה וחצי ומאז האוטו נסע 30000 ק"מ 6. בתוך העיר זה לא ייקרה גם בנסיעה רצופה של שעה. 7. אין איבוד מיים (לא ממיכל הפלסטיק ולא מהרדיאטור) 8. בשמן אין שאריות של מיים 9. כאשר המנוע מתחמם המאוורר נכנס לפעולה ווהאויר שנושב בין הרדייאטור למנוע הוא חם." אודה לכל מי שיכול לתת רעיון למקור הבעיה, תודה על העזרה. ליאור.
-
עקב דואר ישראל המופלא שלנו, קיבלתי רק אתמול. תודה! מעיל יפה, איכותי ומתאים לי בול. בפעם הבאה שאחפש צמיגים, אתם הראשונים שאני מתקשר אליהם. בנוסף תודה לקברניטי הפורום על ההרתמות למבצע החלוקה! לא מובן מאליו. ליאור.
-
1. כל הכבוד, במיוחד על לקיחת האחריות כמנהל הפורום. 2. מפגש בנוקיה נשמע לי רעיון מעולה, למרות שאני לא יודע כרגע אם אצליח להגיע. תודה, ליאור.
-
חלום.
-
שלום, יכול להיות שזו מרצדס 600? תודה, ליאור.
-
נרשמתי, תודה, L.
-
מה בדיוק מאוד לא מדוייק? אשמח לדעת. המאמר הוא מנובמר האחרון וגיא בכור קלע בול עם מחירי הנפט (ירד מתחת ל 45$(!!) אם אני לא טועה). בכל מקרה, מאמר-המשך שלו בנושא: http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=2836 בלי קשר, ממליץ לקרוא אותו. הוא פוקח את עיני בכל פעם מחדש והכי חשוב - עומד במבחן הזמן! (אני לא מנוי באתר שלו ולא מקבל ממנו שום דבר). ליאור.
-
שני הסנט שלי. 5-6 דקות קריאה, כדאי מאוד: http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=2782
-
רכב משפחתי שיכול להכיל שלושה מושבי ילדים. יש דבר כזה ?
Ki-PoD פרסם הודעה בנושא של ni4ni בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני מחשיב FRV ומולטיפלה כמיניוואנים. בכל אופן, פותח"ש: לא הגדרת כלום חוץ מהדרישה לשלושה מושבים. תקציב, שנתון? ליאור. -
רשמים ראשוניים: היה מעולה!! ידעתי ש 458 טוב, אבל לא עד כמה.. אחת בקטנה (החלק השפוי של 458 ברקע): ליאור.
-
שומאכר - נשלח. שלחתי לאלפא בטעות, סליחה על הספאם אלפא!
-
מתי נראה לכם נתחיל להתכנס להחלטה? כרגע יש רוב ל 7:00 אשתאול 395-386 + 458 אח"כ. אם כי לא כולם עידכנו את ההעדפה שלהם. שניים מחקו את עצמם מהמסמך, אנחנו 13 רכבים. שומאכר, אני מבין שפרשת? צרף אותי למנש'מע בבקשה שלחתי לך הודעה - תודה. ליאור.
-
מעולה, תודה. בקשר לקבוצה, מציע להשתמש באפליקציה הזו סטייל מירס (יש גם לאייפון).
-
+1 למי שאמר שהוא לא בא להתגרזן. אני לא אעכב (אני מקווה.. ), אבל המטרה שלי היא טיול לכיף בקטנה, זו הסיבה שמלכתחילה נרשמתי. אגב, מה הגילאים שלכם? אני ממש ממש לא מכיר אף אחד? ליאור.
-
בעקבות הרשמים של הצפון, טיול באותו אופי נשמע לי מעולה. +1 ל- 458. הייתי באזור אתמול במסגרת טיול מהעבודה והנוף נראה מדהים: (עריכה: לא יודע איך הצלחתי לשרבב תמונה אנכית...)
-
אין לי שום ידע בקולנוע, אבל יש לי הרגשה שזה יותר מוקדם. חמים וטעים הוא מתקופה שצילום בצבע כבר נראה באופק. בתקופת הסרטים האילמים היו צריכים להעביר את המסר רק ע"י מחוות של השחקנים ומוסיקת-אווירה. יש לי תחושת בטן או זיכרון עמום (נושא חלש אצלי) שיש סצנה עם צ'ארלי צ'פלין שמנשק בחורה ואז זה כבר תקופת שנות ה- 20-30. ליאור.
-
הדבקתי מדבקות (ששכבו אצלי מזמן) והפסקתי לחטט באף.
