Jump to content

Ki-PoD

  • הודעות

    102
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ki-PoD

  1. שלום, מפרסם עבור אחי: הונדה אינסייט 2013 עלייה לכביש באוקטובר. 40000 ק"מ. מצב חדש. ללא תאונות, מכות שפשופים ורעות חולות. נמכר עקב הרחבת המשפחה וקניית רכב גדול יותר . כולל: מע' מולטימדיה, חיבור bluetooth לנייד, רדיו דיסק מקורי, חיבורי USB, ניווט GPS, מצלמת רוורס + חיישנים, חלונות כהים מאחור ועוד. האוטו חסכוני מאוד, צריכה ריאלית של 1 ל- 19(!!). כמובן שיש היסטוריית טיפולים מלאה עם קבלות. מחיר מבוקש: 102K. טלפון: 054 שתיים אפס שבע 44 חמש שש אודי.
  2. שלום לכולם, צריך את עזרתכם, חכמת ההמונים ומוח כוורת: לאחי נולדה בת לפני מספר ימים והיא הילדה הרביעית במשפחה. הוא נוסע מעל 50K בשנה ולכן הוא חייב רכב חסכוני ככל הניתן. עד עכשיו הוא התנייד עם הונדה אינסייט 2013 והוא יאלץ להיפרד ממנה. ההיצע בסגמנט של 6-7 מקומות היברידי לא קיים ובעצם מתרכז רק בפריוס+ שנעה סביב 175K למכונית חדשה. הרוב המוחלט של הנסיעות נעשה כשאחי לבד באוטו והוא בא ב"ראש פתוח". איזו מכונית של 6-7 מקומות יכולה לדגדג את צריכת הדלק של אינסייט? בקיצור, אלו הדרישות: 1. 6 עד 7 מקומות. 2. צריכת דלק נמוכה. 3. בטיחות. 4. אמינות. 5. עדיפות למודל גבוה ככל שניתן. בעיקרון הוא בא בגישה פתוחה, לא נעול על ולא נגד יצרן ספציפי. שוקלים גם לרדת בשנתון ולרכוש מכונית שנייה ישנה עם מנוע דיזל קטן (סאקסו?) רק לנסיעות הסולו, אז נשמח לשמוע על הצעות גם בכיוון הזה. אגב, מישהו רוצה אינסייט חדשה? תודה לכל העוזרים והמייעצים, ליאור.
  3. תודה לכולם! אשמח לקבל הצעות למוסכים טובים לסובארו. יום טוב, ליאור.
  4. (מנהלים: לא ממש ידעתי איפה לפתוח את הנושא, אז פתחתי במחדלי) שלום לכולם, יש לי סובארו אאוטבק 2006 שקניתי לפני חודשיים והגיע הזמן והק"מ לטיפול 135K. אני מאיזור רחובות, יכול להרחיק קצת למוסך איכותי נגיד עד חולון-ראשון-אשדוד-ואפילו ת"א. 1. ההתלבטות העיקרית שלי היא האם לטפל במוסך מורשה או במוסך לא-מורשה? אני מניח שזה תלוי במוסך עצמו. בשני המקרים אני מעדיף קודם איכות ואח"כ מחיר, אבל עד גבול מסוים. 2. בעלי סובארו: רשמו המלצותיכם מניסיון למוסך מורשה \ לא-מורשה. אני מתכנן להישאר עם הרכב הרבה זמן ולא חושב למכור. מצד שני, מהניסיון שלי למדתי שלפעמים תכנונים שעושים יכולים להתנפץ יופי-יופי. תודה, ליאור.
  5. שלום לכולם, אני מברר למען חבר: 1. מי יכול לספר מנסיונו על קורס נהיגת מרוצים של חברת מסלולים בקפריסין? הכוונה היא לקורס של יומיים נטו על מכוניות S2000. 2. קורס אחר או דומה ב"אותו אזור חיוג" מבחינת עלות שהייתם ממליצים עליו? תודה ליאור.
  6. תודה כן, ידוע לי שאלה בוסטרים. זה היה הניסיון השלישי לדחוס בוסטרים עם המוכר בחנות. אלה הסימנים המזהים:
  7. קשה להוציא את האף מהבית היום, אבל בכ"ז הייתי צריך להעביר משהו קטן לאחי אז ניצלתי איזו הפוגה בגשם וצילמתי. התמונות בוצעו עם הטלפון הנייד אז האיכות לא להיט.
  8. עדכון:כמו ש ST12345 הזכיר לי (ובצדק), לא עדכנתי מה קניתי בסוף. אז ככה: היו לי אופציות בדמות B4 סטיישן,אאוטבק, מונדיאו סטיישן, מזדה 6 2300 ואוקטביה קומבי. בגלל שהייתי משוחד לגבי האאוטבק, תיכננתי לבדוק את הפורד והמזדה קודם. אני מכיר מישהי מהעבודה עם פורד בדיוק כמו שאני רוצה ואגב, יש לאוטו שלה חישוקים פשוט ללקק. נסעתי על האוטו נסיעה קצרה והיה נחמד, נחמד מאוד אפילו. מייד שמתי לב למושב האחורי שנראה לי צר. תא מטען ענק. בסיום העבודה באותו היום חבר קישר אותי למישהו שמוכר אאוטבק 3.0R. לאחר שיחה איתו נסעתי אליו לראות את הרכב ולהפתעתי הוא הסכים לתת לי לבצע נסיעת מבחן (כנראה היה לו ברור מה הולך לקרות). נסעתי איתו חצי שעה (!), הודיתי לו ואמרתי שאני צריך לחשוב על זה. האוטו במצב חדש, 130K בשעון, הסטוריית טיפולים מלאה במוסך מורשה מיומו הראשון (אפילו מגבים מקוריים החולפו במורשה!), צמיגים חדשים, מצבר חדש. חסרונות: שנת 2006, צריכת דלק, מחיר צמיגים (לכשאצטרך), מחיר רישוי (פי 2 מהמולטיפלה!), מושב אחורי זהה לפורד+-. אחרי בירורים ומדידות של בוסטרים מה שהכי הטריד אותי היה נושא צריכת הדלק. כמו שעומר ציין לעבור מדיזל ידני לתפלץ הזה יכול לגרום לשבץ. חזרתי הביתה וישבתי עם אישתי, להפתעתי הגמורה היא אמרה לי שאם זה החלום שלי - כדאי שאלך על זה. ממילא האוטו ששנינו אהבנו אחרי האאוטבק זו הפורד והיא נמצאת ב"אותו אזור חיוג" מבחינת צריכת הדלק. בקיצור, לאחר הבדיקה לפני הקניה (שיצאה מעולה אם מתעלמים מההערות הרגילות של הכסת"חים הקבועים) העברנו בעלות ועכשיו אנחנו הבעלים הגאים של הרכב! אני חייב להודות שאני כבר הייתי די סגור לאחר נסיעת המבחן ורק בעיה רצינית בבדיקה לפני הקניה או וטו של אשתי היה משנה את הדעה שלי. אשתי השתכנעה סופית בנסיעה הראשונה שלה (היא רק עכשיו לומדת נהיגה אז מדובר על מושב הנוסע). אני מצרף צילום מרחבי הרשת (צבע וחישוקים זהים), בשוך הסערה אצלם אותו ואת סידור המושבים של הילדים. בינתיים עברנו איתו בערך 600 ק"מ, עם צריכה ממוצעת של 8.9 ק"מ לליטר , הרוב המוחלט בנסיעה עירונית. כולם מאוהבים באוטו הילדים לא נותנים לי לזוז מטר לפני שאני פותח את הכיסוי של חלון הגג. לילה טוב, ליאור.
  9. עוד אופציה, אם כי גבולית בתקציב: הונדה FRV. וגם תוכל להסיע את הנוסע הנוסף שלך. בהצלחה, ליאור.
  10. שלום, דרישת שלושה מושבי בטיחות מלאים מצמצמת את ההצע מאוד. הייתי באותו מקום (אך עם תקציב קטן יותר) בדיוק עד לפני שבוע וחצי. לאחר בירורים נרחבים ובמיוחד לאחר שהייתי עם פיאט מולטיפלה, שתי מכוניות הגיעו לקו הגמר: 1. הונדה FRV 2. פורד S-MAX כל זאת בהנחה שצריכת דלק, במיוחד בפורד, נמצאת בעדיפות שלישית לעומת האחרות כמו שרשמת. עם התקציב שלך תוכל למצוא יד 2-3 ומעלה לדעתי. * שווה לך לבחון טוב טוב אם אתה חייב 3 מושבים מלאים שהם רחבים מאוד, או לעבוד לבוסטר-גב (בוסטר עם משענת לגב). קיימים בוסטרים צרים יחסית עם או בלי רצועות קשירה ועם קצת "רצון" יכולים להיכנס למכוניות סדאן "נורמליות". אני הצלחתי לדחוס 3 בוסטרים זהים לסובארו אאוטבק (B4). לא היה קל, אבל הצלחתי. בהצלחה! ליאור.
  11. תודה לכם, מונדיאו ו-6 2300 אחלה אופציות ואבדוק אותן. קיימות גם מונדיאו סטיישן אגב. B4 - כבר הייתה מראש בשיקול. לא ברור למה באמת סובארו לא השתמשו בגיר 5 הילוכים במקום 4. הרשת מלאה תלונות על הנושא (אבל לא על אמינות). לגבי הסיויק, אין לי מספיק ניסיון איתן. אבל את ה-5 דלתות אני פוסל מראש, אני פשוט לא יכול להסתכל על האוטו הזה. בטח שלא כל בוקר. מי שעיצב אותה לדעתי היה שיכור. גרסת ה- 4 דלתות קורצת, אבל אני אצטרך לבדוק את נושא המטען פיסית ולראות מה נכנס בו. אנחנו כבר בלי עגלות, אבל עדיין צרכים מקום. אשמח לשמוע עוד רעיונות, וכל עוד האישה לא קטלה - הייתי רוצה לשמוע מבעלי אאוטבק\B4 על עלויות אחזקה ממוצעות. תודה ולילה טוב.
  12. שלום לכולם, אחרי 6 שנים ו 120000 ק"מ (כשסה"כ הקילומטראז' עומד על 420000) הגיע הזמן להיפרד מהמולטיפלה שלנו ששרתה אותנו נאמנה. אני מחפש מחליפה ראויה, אבל הפעם עם תיבה אוטומטית (אבוי לבושות..). אז ככה: במלאי תאומות בנות 4.5 ועוד מכונת ייצור נזקים ורעש בן 3.5. עד עכשיו הייתי בדיעה שחייבים אוטו שיוכל להכיל 3 מושבי בטיחות מלאים, מה שצמצם את הרשימה מאוד. אבל כרגע מוכנים לעבור למושב מלא אחד + שני בוסטרים. דרישות: 1. אמינות. 2.בטיחות. 3.קצת פינוק\אבזור. אחרי לא מעט שנים עם הפיאט אנחנו רוצים שיכוך מהמורות נורמלי + שקט בתא הנוסעים (כשאנחנו בלי הילדים כן?). מה דעתכם? התפזרתי מאוד ביד 2 ואני ממש לא סגור על עצמי. אני חובב נהיגה (דה ) והייתי רוצה משהו שייתן לי איזה ערך מוסף כאקסטרא, אך לא יודע מה ניתן לקבל בסכום הזה ואם בכלל זה ריאלי ומעשי. חלום ישן שלי היא האאוטבק 3.0, אבל כנראה שהיא יקרה מידי לאחזקה + צריחת דלק פסיכית, למרות ה 20K השנתיים שלי. אבל איזה אוטו... לא באים בחשבון: מזדה 5, רנו לוגן. ניתן למתוח קצת את התקציב אם באמת הסובארו, או האוטו שווים את זה... תודה לעוזרים.
  13. תודה! קראתי משהו בנושא הזה, באמת חשוב. כמות הקומבינות מול הזמן הקצר יחסית שהתוכנית קיימת ממש לא תאמן! תודה, ליאור.
  14. שלום לכולם, אני גר ברחובות ולאחרונה עלתה האפשרות של ביצוע תמ"א 38 בבניין. ישנה הסכמה עקרונית של רוב בעלי הבתים. אנו עדיין בשלב מוקדם מאוד ועדיין לא הוחלט ולא בוצע שום דבר. קראתי המון חומר ואכן המדינה הצליחה לסבך הכל יופי יופי. כדי לסבך עוד יותר אגב לדיירים בקומות האחרונות (כולל אותי) יש גגות פרטיים בטאבו. דווקא בשלב המוקדם הזה, ששום דבר לא הוחלט ובוצע חשוב לי ללמוד מניסיונם של אחרים, כדי להתחיל נכון מההתחלה. אז למי שיש ניסיון עם התהליך, סיים או נמצא תוך כדי אחד השלבים של הביצוע: אשמח לשמוע על דברים שעשיתם נכון וחסכו לכם המון זמן ו\או עצבים ו\או כסף וכמובן דברים שלא עשיתן נכון והייתם עושים אותם בצורה שונה בדיעבד. תודה, ליאור.
  15. לא רלוונטי - ניתן למחוק.
  16. מי שמוכר, ראה או שמע : - מודל 2009-2010. - עדיפות לא בצבע אפור או לבן (כמובן שאקזמפלרים טובים יילקחו בחשבון). ה"פ - תודה. ליאור.
  17. מקסימום זרקת 20 ש"ח. ליאור.
  18. ממליץ על זה. גם מרתק וגם אינפורמטיבי. הדבר שישר קפץ לי לראש אחרי הקריאה של המאמר הזה הוא: משלוחים זולים יותר ב EBAY? הלוואי! ליאור.
  19. http://fiverr.com/ בהצלחה, ליאור.
  20. תודה אבדוק את האתר הזה. DONE
  21. - לא אמרתי משהו לטובת או הצדקתי את התפוצה של ישראל היום. אבל עובדה היא עובדה. אגב, הארץ מפגר מאוד בתפוצה שלו גם אחרי ה"עיתונים" הגדולים הלא-חינמיים. - ילד בן 4-5 לא ממש מבין מה רוצים ממנו. השימוש בו ציני בדיוק כמו אצל החרדים. ילד זה ילד זה ילד. אז אולי מוטב לומר מופרך לטעמך. מבחינתי שניהם גרועים באותה מידה.
  22. - אין לי מושג על מה אתה מדבר. הייתי רץ כמעט מידי לילה, לרוב לבד בטיילת בבת ים. מעולם לא הייתה לי בעיה. מעל לזה, יש הרבה נשים שרצות שם לבדן. אולי אתה מדבר על התקופה של לפני עשור ואז בכל מקרה זה לא רלוונטי. מה שתושבי חיפה מרגישים זה משהו שלא ניתן לערער עליו. מתי לאחרונה היית בגן שמואל? בכרכור? תשאל קצת, תברר. מישהו שמע על תנועת השומר החדש? - התקשורת מנסה ליצור עובדה שלהטיל אשמה על מישהו מהמגזר הערבי זה לא פוליטיקלי-קורקט, כשבאותה נשימה מאשימה בקלות מגזרים שלמים כמו החרדים והמתנחלים. רמת העיתונות ירדה מזמן מתחת לכל ביקורת. מישהו זוכר רק מהעת האחרונה את הכלב המחופש לקצין צה"ל? אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב. אין שימוש במילה "ערבים" אלא רק "צעירים". - כשהחרדים משתמשים בילדים כל הערוצים המרכזיים זועקים גיוועלד (). אבל שימוש בילדי עובדים זרים לגיטימי ואפילו מקובל ומחובק ע"י אותם ערוצים ממש. - מנסים להאכיל אותנו בכפית ולצערי מי שלא ניזון מהמקומות הנכונים, שלדעתי רובם המכריע נמצא רק ברשת, פשוט סופג חדשות מוטות, בעלות אג'נדה ברורה. אגב, מה שהכי יפה זו העובדה שישראל היום, פחות או יותר מחזיק בחיים את בית הדפוס של עיתון הארץ. . כן כן, לישראל היום אין בית דפוס משלו. לכן הוא משתמש בבית הדפוס של הארץ במעין "מיקור חוץ". על התפוצות של שניהם אין מה להרחיב ולכן נוצר המצב הזה. צחוק הגורל. ליאור.
  23. תודה אנשים! הכלים שנתתם נראים מבטיחים - כולל dmx שנתן עצה מעולה בפרטי. הכל יבחן לעומק. למישהו יש תשובה לגבי מכירה באיביי? תודה, ליאור.
  24. שבת שלום, שתי שאלות ש(אולי)לא ממש קשורות באותו שרשור: 1. אני רוצה להתחיל למכור ב ebay כל מיני דברים שלפעמים נופלים לידיי. המטרה היא לא להתפרנס מזה, אלא לפעמים להתשמש באתר בתור "יד2 לחו"ל". הבעיה שאני לדוגמא, לא הייתי קונה ממוכר מתחיל כמוני. בטח לא פריטים במעל 100$ עם משלוח חוצה אוקיינוס. השאלה שלי היא איך מתחילים? אשמח לשמוע מבעלי ניסיון בתחום. ניסיתי לחפש אתרים מועילים, אבל זה כמעט כמו לרשום דיאטה בגוגל. אם מישהו מכיר אתר טוב ללמוד את הנושא - מעולה. 2. המלצה לתוכנה חינמית, בענן או שלא, לניהול תקציב ביתי. לשתי השאלות - אין בעיה לתוכן באנגלית. אגב, קראתי את המאמר הזה של ד"ר גיא בכור (לא לדאוג, מאמר כמעט נטול פוליטיקה לגמרי ואפילו מעשיר ומעניין). אם יש בזה אפילו בדל של מציאות, המחיר של המשלוחים אמור לרדת בצורה דרמטית לישראל וממנה, אני מקווה. תודה, ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...