כאן הנקודה לדעתי - סמירו קלע בול.
מכונית יוקרה היא כזו שפונה לרגש. אתה לא קונה אחת כדי למלא צורך הגיוני, אלא אתה קונה אותה כי אתה רוצה אותה.
לא כמוה - אלא אותה, ספציפית.
השאלה היא איך היצרן גורם ללקוח לרצות את המכונית שאותה הוא מכנה יוקרה.
כאן נכנסים כל המרכיבים שציינו כולם. מרכיבים אלה המשוייכים ליצרן חלקם נכונים ורלוונטיים, חלקם היו בעברו של היצרן - וחלקם לא.
דוגמאות: איכות, מיתוג, מסורת, זיקה (ספורט, סלון, פאר וכו'...).
ד"א יש עוד סגמנט שלם של מכוניות, שהלקוחות שלו, למרבה הרוגז, לא ממש מעוניינים במחיר של המכונית.
ממילא הם לא יהיו אלה שנוהגים בה.