Jump to content

Ki-PoD

  • הודעות

    102
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ki-PoD

  1. כן, אבל זו תהיה העדרות חד פעמית (לפי דבריו של רון דניס). ליאור.
  2. שלום, הייתי חייב להגיב לדברים. אני עוקב באדיקות אחר שידורי F1 כבר די הרבה זמן. הגיבובים שאלי משמיע בשידורים - כ"כ מביישים שאני בטוח שבועז מסמיק. להגיד שהוא אומר שטויות תהיה מחמאה (ואני עוד לא מה"מלומדים" כנס ל- formula-1.co.il ותראה שאני עדין בניסוחי). בועז טועה פחות, אבל הוא באמת עדיף (וגם מודה שטעה). עוד בעיה שיש זה שהם פשוט לא מוכנים לשתוק ולתת לצופים רגעי חסד לשמוע את המנועים! גם כשאין מה להגיד, אלי מיודענו מתחיל בדיבורי "שכונה" הזויים וגורר אחריו את בועז. נמאס לזפזפ ל RTL, אבל לפעמים אני מוכן לסבול גרמנית ולו בכדי לשמוע מנועי F1 צורחים לרפואה. עוד דבר: לאלי ובועז יש לייב-טיימינג, שזה מעבר למה שיש לצופה הממוצע (ניתן בקלות להתקין). צפייה קצרה בו ובשידור, יחסכו המון טעויות מבישות (אלי טועה, בועז מתבייש). לדעת את כללי הפורמולה - יחסכו עוד יותר מבוכות. להחליף שדרנים - יחסכו את הכל.
  3. תודה דובי.
  4. שלום, אני ממש הדיוט בתחום של הראלי. מישהו יכול בבקשה להסביר מהם ההבדלים העיקריים בין סוגים שונים של ראלי (מעבר לשונות הברורה של הרכבים)? לדוגמא: ההבדלים בין ראלי-רייד לראלי מסוג ה"אימונים" שאני רואה שמתבצעים מידי פעם בפעם? ספרינט, קרוס וכו'. וגם למה בראלי רייד רואים רכבים כמו פאג'רו ובאחרים אימפרזות או 106 ודומיהם (אני מניח שהתשובה כאן תהיה נגזרת משאלתי הראשונה)? כמעט שכחתי: מזל טוב ובהצלחה עם הכלה החדשה! תודה, ליאור.
  5. Ki-PoD

    עזרה בזיהוי דגם של BMW.

    סידרה 7 מונעת מימן (בין השאר). ליאור.
  6. Ki-PoD

    על יוקרה ודעות קדומות.

    כאן הנקודה לדעתי - סמירו קלע בול. מכונית יוקרה היא כזו שפונה לרגש. אתה לא קונה אחת כדי למלא צורך הגיוני, אלא אתה קונה אותה כי אתה רוצה אותה. לא כמוה - אלא אותה, ספציפית. השאלה היא איך היצרן גורם ללקוח לרצות את המכונית שאותה הוא מכנה יוקרה. כאן נכנסים כל המרכיבים שציינו כולם. מרכיבים אלה המשוייכים ליצרן חלקם נכונים ורלוונטיים, חלקם היו בעברו של היצרן - וחלקם לא. דוגמאות: איכות, מיתוג, מסורת, זיקה (ספורט, סלון, פאר וכו'...). ד"א יש עוד סגמנט שלם של מכוניות, שהלקוחות שלו, למרבה הרוגז, לא ממש מעוניינים במחיר של המכונית. ממילא הם לא יהיו אלה שנוהגים בה.
  7. מדהים ! זוויות מעולות ואנושיות. אפשר לחשוף את המקור?
×
×
  • תוכן חדש...