שלום,
זה קצת סותר דובי. הסיבה שגלוק נתן פייט למכוניות של ברוווון (איך רושמים את זה בעברית לעזאזל?), זה כי הוא היה על
אינטרמידייטס. בטווח זמן מסויים, זה היה הימור מעולה, להבדיל מקימי למשל. אז כאן הגשם יצר, בהתחלה שלו לפחות,
ענין ומתח. למרות כל זאת, טויוטה בהחלט מהמשתפרים וגלוק נהג מעולה.
אכן, המרוצים העונה עד כאן נותנים קרבות מעולים, למרות שהקבוצות הקלאסיות מקבלות בראש. מעצמן בעיקר אגב...
נתראה ב-19.
ליאור.