Jump to content

Ki-PoD

  • הודעות

    102
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ki-PoD

  1. מסכים עם כל מילה של sronis. מפליא אותי שהוא שרד מקום אחד אחרי אלין.
  2. שלום, אולי ניסיתם, אבל למקרה ולא: נסו את כל הווריאציות האפשריות לשם. הפקידות\ים לא מצטיינים לפעמים בזיקה לשפה ולשמות. לך תדע מי טעה ואיפה מ.הרשוי או הפנים. בהצלחה, ליאור.
  3. שלום, Be careful in what you wish for - it might come true! (לא שאני בא בטענות ) לפותח השרשור, 2 הסנט שלי (מהבית): ליהי ורומי. בכל מקרה - מזל טוב!!! ליאור.
  4. ואני אומר שאתה מתנשא. לא כל מי שלא אוהב אנשי שמאל, שונא את כל העולם ו\או מתאים לסטריאוטיפ הימני שאתה כ"כ מתאמץ לדחוף בסאב-טקסט שלך כאן. פותח השרשור ביקש דיעות והבחור הביע את דעתו. באשר לי, אני לא בוכה בלילה על מר גורלה. היא באמת מוזמנת לעבור מעבר לגדר. ליאור.
  5. זו ממש לא הייתה הכוונה (שלי לפחות), עברתי את הגיל הזה מזמן. עכשיו רק איכפת לי מכמה ימי מילואים אני מקבל. אני לא מתיימר לדעת מה יש בתוך הכלים של הטייסות הכבדות. אבל ממה שהספקתי לראות אצלנו, כנראה שהדמיון יעלה על המציאות. בכל מקרה - מקום לא חסר שם . אין לי כוונה להתנצח אלא רק לא לתת הכשר לצילומים כאלה, שיכולים בפוטנציה להועיל לאויבנו. לבחור עם התמונות: מציע לך לא לצלם ואם כבר צילמת, לא לפרסם את זה. זה שאפשר טכנית לא הופך את זה לכשר ו\או פטריוטי (כן יש מילה כזו). אם אתה רוצה, שלח לי ה"פ ואשלח לך תמונות בגודל נורמלי - שהן כשרות לחלוטין. ליאור.
  6. ידידי, הרשה לי לתקן אותך. אם אתה לא בטוח או מכיר את הנושא ב- 100%, עדיף לא לדבר. ליאור.
  7. שלום, משהו שנתקלתי בו היום. יש לך כמעט 24 שעות להוריד את זה בחינם (18.12 11:00). באופן כללי זה אתר נחמד ואפילו יש שם תוכנות שימושיות וטובות מידי פעם (כמו היום). בהצלחה, ליאור.
  8. Ki-PoD

    קונסוליה MI-WI

    שלום, אשתי קנתה את זה ("מבצע" בניו פארם). לא להתקרב גם עם מקל. ליאור.
  9. "בעוד" - "200 מטר" - "פנה שמאלה"
  10. שלום, אני ליאור. לא כותב פה, אבל קורא כמעט הכל. נתקלתי בזה וחשבתי שתרצו לדעת איך יראה העתיד. (הקץ לשרשור הדביק של מידות רמקולים?) ליאור.
  11. שלום, זה קצת סותר דובי. הסיבה שגלוק נתן פייט למכוניות של ברוווון (איך רושמים את זה בעברית לעזאזל?), זה כי הוא היה על אינטרמידייטס. בטווח זמן מסויים, זה היה הימור מעולה, להבדיל מקימי למשל. אז כאן הגשם יצר, בהתחלה שלו לפחות, ענין ומתח. למרות כל זאת, טויוטה בהחלט מהמשתפרים וגלוק נהג מעולה. אכן, המרוצים העונה עד כאן נותנים קרבות מעולים, למרות שהקבוצות הקלאסיות מקבלות בראש. מעצמן בעיקר אגב... נתראה ב-19. ליאור.
  12. הנבלות לא בוחלים בכלום. מה שנותר זה רק לאחל להם שיהיה להם לתרופות.
  13. נראה לי שזה מה שהכי יתאים לך. לא פירטת מה המטרה. נסיעה חד פעמית לחוויה? ניסיון לפתוח בקריירת מרוצים? האתר הנ"ל מתאים לאופציה הראשונה. בכל מקרה - בהצלחה! ליאור.
  14. +1. אפשר לראות את זה בפורמולה 1. חוץ מה"כלוב" הקטן שהנהג כלוא בו, כל האוטו פשוט מתפרק לגורמים בתאונה. משהו חייב לספוג את האנרגיה. אם האנרגיה לא התפרקה במרכב של הרכב, היא תעבור לנוסעים. חוץ מזה, תחשוב שהרכב מאט מ X הקמ"שים שהוא היה בהם ל-0 כמעט באופן מוחלט. אין את ה"ריפוד" הזה של איזורי הקריסה. איזה סיכוי זה מותיר לנוסעים? לא ראיתי כריות אויר במקלארן - תקנו אותי אם אני טועה. מה שאני בא להגיד זה שהאוטו בכלל לא בטוח. אז מי שיש לו מקלארן F1, כולל מיסטר-בין, נא להעבירה אלי בדחיפות. ליאור.
  15. . הקטע הכי טוב מתחיל ב 3:05. (מנוע ה-H16 של מכונית F1 BRM) ליאור.
  16. שלום, היום אשתי תפסה אותי מלקק את המסך. הנה הסיבה. ליאור.
  17. אני נוהג בפיאט מולטיפלה ושומע רמשטיין, בקולי קולות. עד שלא ראית את הפרצוף של נהגים שקודם פוגשים בצפרדע האיטלקית הזו - ואז שומעים ממנה צעקות בגרמנית לא ידעת הפתעה מהי. ליאור.
  18. מסכים עם פותחת השרשור. אכן נעלם. בקושי מטלפנים ועוד לא הגיע אחד לראות את הרכב! אני מנסה למכור שרייד 93 כבר 3 (!) חודשים. בגלל שרכשתי רכב נוסף, איני לחוץ למכור. אך לאחרונה, האישה לוחצת. הגעתי למצב שאני מבקש כחצי מהמחירון ועדיין אין דורש. יש לי שאלה שמתבקשת (מקווה שזה לא נצל"ש): האם באמת כל הק"מ המאוד נמוכים לרכבים משנת 93 נשמעים לכם אוטנתיים? ואם לא - איך אנשים "אוכלים את זה"? הבעייה אצלי היא, שהנתונים היבשים מרחיקים אנשים - שלדעתי לא בצדק. אמנם 220K + יד 6 אך הרכב שמור מאוד ומטופל (על ידי אישית) לפני הזמן. הוא נמצא אצלי כמעט 5 שנים וכו'. בהצלחה במכירה, ליאור.
  19. לא דיברתי על הביריונים שנצמדים מאוחר ללא שמירת מרחק. אלא על הבריונים שנשארים בשמאל, לעיתים קרובות הרבה מתחת למהירות המותרת. כן, תתפלא - בריונים. לטעמי זו עבריינות יותר מנסיעה מעל למהירות המותרת, אך בהתאם לתנאי הדרך. תקרא מה כתוב שחור על גבי מסך:" העצה: במקרה ומתקרבים אליכם יותר מדי מאחור, אותתו ועברו - לאחר שוידאתם כי הוא פנוי - בזהירות למסלול הימני." (ynet) אז למה הייתם בשמאלי מלכתחילה?? אני כבר לא סופר את הפעמים שראיתי ניידות שמתעלמות מכך. בעיקר לאחר שראיתי את כמות העבירות שהשוטרים עושים. המדיניות של היום היא לטמון את הראש בחול. אני לא זקוק לתירוצים כדי ליסוע "מהר". אני בד"כ נוסע 10-15% יותר מהמהירות המותרת כשהדבר מתאפשר מבחינת תנאים (בבין עירוני). אז לא זו הייתה הכוונה. הגישה היא לא נכונה.
  20. קרא את זה. למרות שלא ממש אהבתי את הניסוח שם. אפשר לאמץ אחד חדש: תזוזו פאקינג לימין! (אלא אם אתה עוקף)
  21. יאללה, חסרים כאן רק בידרמן ורמי ונוכל לפתוח את ויכוח סינגפור 2 מה נסגר עם מערכת הפיט הזו של פרארי?!? אגב ניר, לא כולם מבינים מה זה 85. נא באר את הנושא...
  22. Ki-PoD

    גראנד פרי בלגיה

    העונש ניתן כי השופטים טוענים שהויתור היה בצורה כזו שנוצר להמילטון יתרון בפניה הבאה על קימי.כך שלמעשה, זהו לא ויתור אלא מראית עין של ויתור. 25 השניות של העונש, למי שהלין, הן עונש drive trough (לא סגור על האיות) שהיה ניתן אלמלא המרוץ היה נגמר. מוצדק או לא, זה כבר סיפור אחר. אין כמו מסלולים כאלה. ליאור.
  23. Ki-PoD

    פרקים שלמים של טופ גיר

    שלום, שני הסנט שלי. ליאור.
  24. Ki-PoD

    פיאט מולטיפלה

    שלום, היה דיון על זה בעבר (לא זוכר אם בהקשר ישיר למולטיפלה). חיפוש פשוט יתן לך את התשובות. אגב - אם כבר, תעשי חיפוש על כמה פעמים המליצו לעשות חיפוש . ליאור.
  25. שלום, אם אין לך בעיה עם תיבה ידנית (לי זה יתרון), תוכל בכמה אלפים בודדים מעל ל 30000 לקנות פיאט מולטיפלה. יתאים בול לצרכים שלך (אם תמצא אחת שמורה כמובן): שישה מקומות, קצרה יחסית, אצלי צריכת הדלק (המשולבת) במנוע הדיזל היא 15.5 ק"מ לליטר ואפילו סוחבת נחמד מאוד. הבעיות: אם תיפול על מוזנחת, הוצאות רבות בהתחלה על יישור קו. צורה - או שאתה שונא או שאתה אוהב. אל תשכח: שאתה יושב מתוך האוטו -אתה לא רואה איך הוא נראה . בהצלחה, ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...