יש כל מיני חנויות שיש מלא שטויות לילדים כל מיני מנורות וחפצי נוי של ילדים.אולטרות ופוסטרים זוהרים באולטרות.
יש שם לחנויות האלה. לא עולה לי בראש.
זה לא צריך לעלות יותר מ40 שקל לאחד קטן. לחבר שלי חיברתי כזה באופנוע למטה. זה יפה שהרצפה מהבהבת.
חוקי זה ברור שלא! זאת תוספת תאורה.
יש פלקרים צבעוניים שמתקינים בתוך הרכב או בגריל הם באים אחד אדום ואחד כחול, זה היתחזות לשוטר.
עומר.
יש באזור פרדס חנה גבעת עדה בינימינה. שתי מכוניות כאלה שמסתובבות המון. אחת כחולה. שמבוגרת נוהגת עליה (לקוחה של המוסך של אבא של חברה שלי)
ואחת בז כמו בתמונה של מבוגר. (מבוגרים זה 60+ לא נעים להגיד זק**ים)
לכל מי שיש רכב כזה והוא עדיין מחזיק אותו יש ערך אליו והוא לא מעוניין למכור לצערי
עומר.
מי שראה, שמע, מכיר מישהו שמוכר שיפנה אלי בפרטי.
כמובן שזה לצורך שיפוץ ויש סנטמנטים דווקא לדגם הזה.
אם אפשר רכב עם טסט. ואם הוא פיספס כמה טסטים לא נורא העיקר עם רישוי.
כבר מלא זמן אני מחפש כזאת למכירה ואני על סף יאוש.
צירפתי תמונה להמחשה.
עומר.
אחרי שהיתי בים עם הגייפ שטפתי אותו מלמטה להוריד את כל החולות אפילו לא פתחתי מכסה מנוע והאזעקה היתחילה לצפצף ולא הגיבה לשלט. עדיף לא לשטוף לבד.
ראיתי במוסך שמנקים עם מכשיר התזה שמחברים לקומפרסור שבתוכו יש חומר כימי שמוריד את השמן. אבל לא מנקים את הכל רק איפה שהמסנן שמן
עומר.
בדרך כלל חותכים את הצורה בגדול בגקסון. מעבירים שיוף בסרט שיוף. ואז את החריטה הפנימית עם רוטר.
ויש רוטר שולחני שהמנוע מתחת לשולחן וראש למעלה ואץ מעבירים את העץ עליו. רואים את המכשיר הזה הרבה בפימפ מי רייד, שעושים טבעות לסאבים.
עומר.