Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. ב 1982 גם עלה על הכביש הפג'ארו הראשון אשר יצורו נמשך עד 1991 ולצערנו הוא לא הגיע לארץ ביבוא סדיר.
  2. היא עומדת באותו מקום כבר למעלה משש שנים
  3. מישהו ניסה להדביק סקאי על דשבורד?
  4. מה שלא עושה הזמן תעשה הגריטה! ואגב, מישהו הזכיר מועדון מיצובישי כמו לסובארו?
  5. מהרגע שרכב שינה סטטוס לאספנות זה בלתי הפיך. ובכלל אם מישהו רוצה לחסוך בהוצאות אז דווקא כדאי לו להתרחק מרכב אספנות.
  6. irork

    ריקבונות בריצפה

    אין לי כלים וניסיון בפחחות, השאלה אם תיקון על ידי טלאים מספק את הבוחנים או שצריך שיחזור של כל הריצפה. בכל אופן אני מתכנן לעשות לרכב פחחות וצבע אחרי שיהי טסט. ודבר נוסף, כשנוגעים בריצפה של הפיאט מלמטה אתה מרגיש שזה גמיש, האם זה תקין?
  7. תגדירי מה את מחפשת? סוג או שנה
  8. לחברי הפורום שוב שלום בטס אמרו לי שיש ריקבונות בריצפה, יש שתי נקודות שיש שם חור ורואים את הבידוד. האם מישהו מכיר פחח שיכול לעזור לי באזור פתח תקווה או כפר סבא? תודה
  9. נדמה לי שזה פורד מווריק
  10. תודה רבה למומחים
  11. לחברי הפורום האם מישהו יודע לאיזה רכב שייכת הבקליט הזו?
  12. irork

    הרכב החדש שלי

    תתחדש ותהנה, הרכב נראה במצב מדהים, הסלון כמו 2012.
  13. האודי לא מתאימה לשירשור הזה. הרכב במצב נסיעה יום יומי.
  14. משתתף בצער המשפחה ומחזק אותם בימים קשים אלו. אני לא מכיר את גדי ואת חברי הפורום אבל זה מחמם את הלב לראות את התגובות של כולכם.
  15. לי נאמר שיש גרריסט ישראלי שלוקח את הרכב למחסום אייל, מוריד את הרכב אחרי המחסום ובא גרר מקלקיליה ואוסף את הרכב ואחר כך מחזיר אותו לאותה נקודה. כמו כן שהם עושים עבודת פחחות טובה ובמחיר ללא תחרות
  16. גם לי נאמר שיש אנשים שמעבירים את הרכבים לשטחי הרשות לצורך פחחות ואחר כך מחזירים את הרכב לישראל. האם למישהו יש ניסיון בכך?
  17. תודה רבה, המנוע עובד יפה למרות שנורת הלחץ שמן נידלקת בניוטרל. הגיר גם תקין ועובד טוב למרות שחסר ההילוך החמישי.
  18. עידכון לעת עתה, ברכב הוחלפו כל הצמיגים, הבולמים, צינורות בלמים וגומיות וגם המצבר שהיה כבר בן 7. עשיתי אישור תנועה זמנית נסעתי איתו קצת והמנוע בהחלט חי ובועט עבור 1100. כעת יש לי התלבטות ורציתי לשמוע מה דעתכם. הרכב סובל מחלודות וריקבונות קשים ודרוש פחחות יסודית.. האם לדעתכם כדאי להעביר את הרכב טסט ואז לבחון אפשרויות לפחחות וצבע או להפך, קודם לסדר את הרכב מבחינת פחחות ואז להעביר אותו טסט. יותר פשוט עבורי אם יכולתי לעשות לו טסט ואז לברר לגבי פחח. האם יכולים לפסול את הרכב רק בגלל שיש לו חלודה?. תודה אורן
  19. הי צביקה , תחסוך לעצמך את הטירחה לצלם, הפיאט 127 מכפר סבא שראית אינה למכירה. על השלט שיש על הרכב כתב בעל הרכב בקשה שאנשים לא יפגעו לו ברכב או יפרקו חלקים כי הרכב תקין ונוסע. כנראה שיש אנשים שמתנכלים לו.
  20. irork

    התיישנתי!! סוף סוף!!

    תתחדש , הרכב נראה במצב טוב. יש לך רישיון סקיפר? כי יצא לי לנהוג על הקפריס וזו בהחלט תחושה של אוניה. הרכב משייט ברכות הדומה לסירה על ים רגוע. לחיצה עדינה על הדוושה מעירה ענק משנתו. תהנה
  21. תתחדש, הרכב נראה במצב מצויין ושמור. לשכן שלי יש כזאת שנת 92 במצב הרבה יותר גרוע. אני גם מעדיף לשמור על הרכב מקורי עם הקווים הנקיים שיצא איתם מהמפעל. תהנה ותשמור עליה
  22. הסרט היה אדיר וכיף לראות אותו מידי פעם, אבל לחיות בסרט?
  23. עידכון, החלקים שהוזמנו צריכים להגיע כל יום ואני אכין את הרכב לטסט. שאלה, האם מישהו יודע אם קיימים הבדלים בדגמי ה 128 שיוצרו בין 1969 עד 1972 לבין הדגמים "החדשים" יותר?
  24. irork

    פיאט ספורט קופה

    בעבר דיווחתי על אחת שמחכה ליומה
×
×
  • תוכן חדש...