Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. זה ששברולט נמצאת בטבלה , ומצידי גם במקום הראשון בטבלה , זה אומר שהיא נמכרת. וזהו. זה לא אומר שאם אתה לא נותן פול גז בנסיעה האוטו באמת יזוז. הוא רק יעשה רעש.
  2. נו באמת , מי שמבין יודע שטויוטה קורולה מאזדה 3 ופורד פוקוס יותר ראויות משברולט "אמריקה" (קוריאה ברמה של דייהו יותר נכון).
  3. אולי בגלל שהם זבל הם משתפנים עם פרסומת של "למה לקנות טויוטה קורולה ? ב15 אלף פחות יש לך קרוז טורבו" אם היתי הבעלים של טויוטה בארץ היתי דואג שלא ימכר פה שברולט ל50 שנה הקרובות , זה השמצה לשווא , פשוט גועלי ולא זה לא "הגועל הישראלי" זה הרבה יותר!
  4. הגענו לרמה של חו"ל , נוסעים בשמאלי לאט ועוקפים מימין... לפעמים הייתי רוצה שכל הנהגים היו כמוני , ככה לא היה פקקים - נוסע בכביש מהיר 100 קמ"ש לא פחות גם בבוקר אם מתאפשר.
  5. הישראלים קונים מכונית כל 2 דקות וחצי. בשביל זה יש פקקים.
  6. אין לי אקורד יש לי סיויק , האקורד לצורך דוגמא , דיברתי על אקורד 2008.
  7. על הפנים....לעשות תאונה עם אוטו כזה זה לצאת מת על בטוח מעדיף לקבל מכה חזיתית באקורד ששותה דלק ולהשאר בחיים.
  8. הרי שאני חושב על זה , אין לי כלום עם אף אחד , שום עינין למישהו שיציק אז זה כבר שיא השפל הישראלי
  9. מפורסם רכב שלי ביד 2 , בן אדם התקשר ואמר שיבוא בשעה X למקום X , הגעתי חיכיתי לו ראיתי שמתעקב אז התקשרתי ולא היה זמין , עד לאן הגיע השפל הישראלי? האם זה ילדים משועממים ? חשבתי שנגמר החופש הגדול
  10. כי אין פאביות במפגשים
  11. ראיתי את זה בC5 החדשה וזה פטנט נוח ומיוחד יותר , אך יש בזה חסרונות ? איזה רכבים עוד יש חוץ מה C5?
  12. מעדיף להשאר עם הפקקים וההונדה שעושה 9 ק"מ לליטר
  13. עובד באיירפורט סיטי , גר ברמלה יוצא מכיוון פיקוד העורף למי שמכיר , בקיצור הכביש נוראי הנסיעה נהיתה לי סיוט אם זה בהלוך ואם זה בחזור...נסיעה של 40 דקות שבתכלס אמורה להיות 17 דקות , פקקים , תנועה מגעילה הכל בגלל אנשים שנוסעים 60 על הבוקר בשמאלי מה יהיה עם הנהג הישראלי ? האם מיום ליום יש יותר מכוניות בכביש ? היה סקר שכל 2 וחצי דקות קונים רכב חדש בארץ..בקיצור לומד נהיגה על אופנוע כבד הכי טוב
  14. תוכל למצוא כריזמה או לנסר שנות ה99'-2000' ידניות.
  15. Dj Shai

    פיג'ו 308 החדשה כבר בארץ

    נותנת ניחות של 306 האגדית , רק שתהיה ידנית..זה לא מנוע TU/XU?
  16. Dj Shai

    פג'ו 306 97'

    120 קמש בשביל האוטו הזה ?אתה עושה צחוק ? היתה לי כזאת חצי שנה , גם 140 היא גלשה לי בכביש 431 , היום יש לי סיויק מתגעגע בחזרה ל306 אם זה נוחות אחיזה חיסכון בדלק. הכי טובה במחירים האלו אגב , ב5,000 תוכל למצוא אחת שנת 99'.
  17. נו באמת , אתה יודע כמה אופציות יש מאשר הסובארו הישנה הזאת ? אתה הרי לא אספן , ב6,500 ש"ח אפשר לקנות פונטו ספייס 2001 , סיריון 99' , כריזמה 98' , סיויק 96' , שרייד 98' וכו'... לא מספיק?
  18. 9 אלף סופי
  19. סקודה פאביה זה הצעקה האחרונה
  20. בתור אחד שעובד בתחום , ברנו זה תמיד מסובך , בגרנדיס ? ה' ישמור. אגב זה תמיד מפתח T10.
  21. ועוד מדברים עלינו , על אלו שנוסעים 120 בשמאלי מאותתים כל תזוזה של זבוב ומושפעים מנהיגה ספורטיבית [ספורטיבית,לא ערסית]. בארץ לא לאותת ולנסוע 70 בשמאלי נהיה הרגל , בגללם אני עוקף מימין , תכלס הנהגים שראיתי בכביש שהכי נוהגים תרבותי ואיכותי [תתפלאו] זה כל בעלי האיביזה טורבו,שירוקו למיניהם , מיצובישי איבו וסיאט לאון קופרה/FR. אין כאלה שהם מסוכנים תבינו!
  22. אני הכי עירני וטוב שככה , אין ספור פעמים ניצלתי מתאונה וזזתי נתיב בדקה תשעים , עושה את כביש 40 כל יום ופשוט לא רואה איתותים... חולפים על פניים מצדדי וכלום ואני כמובן צופר ומתעצבן ומהבהב לכל אחד כזה , רק אני חושב שרק אני מאותת ? גם בחניה ? וגם ברוורס? איך אפשר לעלות לכביש בידיעה שאתה עובר נתיבים בלי לאותת ? אני מדבר על המסוכנים האלו כן , ועוד שנפגשים ברמזור הם אלו שמסתכלים עליך ולא אתה עליהם! יש סוף לתופעה? פיתרון ? או עצבים לכל החיים?
  23. סיויק עדיף חזקה יותר איכותית יותר ונוחה יותר , וגם שומרת על מחיר טוב.
  24. יש שנה מסויימת שחייב לא זוכר איזה
  25. מקדימה פולו/A3 דגם קודם , מאחורה ראפיד הצ'בק. לא רע.
×
×
  • תוכן חדש...