Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. זה כבר מגעיל. מקדימה פיורינו החדשה ומאחורה פנדה החדשה.
  2. השם שעשו בארץ לפולקסווגן ובעיקר לגולף הוא אלוהי. אין מה לעשות.
  3. חח לנסוע ככה ליפני מנהרה זה טמטום אין לך שדה ראיה טוב שהוא לא נכנס ברכבת על הפסים וזהו
  4. אם השרייד והאפלאוז חוזרים לעיצוב בדגם חדש הם הולכים לשלוט בגדול כמו שנות ה90
  5. אונו החדשה , רנו 5 החדשה , פג'ו 205/106 החדשה , סקסו/AX/ZX/קסרה/, סובארו ג'סטי , אופל אסקונה, דייהטסו אפלאוז , מיצובישי קולט , והכי חשוב הונדה "שפיץ" אני חושב שהיצרניות היו מצליחות בהרבה במקום להביא שמות חדשים היה עדיף להוציא רכב עם שם כמו דגם של פעם ואותו פלטפורמה רק חדיש ומודרני ועדכני כמו לדוגמא הפונטו 2012 או הסיוויק 2012 או C4 אלו למשל המשיכו את הייצור
  6. שלא תבינו בחיים לא היה לי רכב אוטומטי משלי , אני מדבר על רכב של חבר ליפני זמן מה ,אני הרבה יותר רגוע מידני לא צופר לא נצמד לא נוסע מהר ולא מהבהב אבל עדיין אני אוהב ידני ונהנה מזה השאלה היא איך התנהגות הנהיגה שלי הופכת להיות שמיים וארץ בין שני הגירים האלה ? ולא שאני שוקל לעבור לאוטומט.. אגב מה הקטע עם הנהגים האלו שעומדים על המעבר חציה ברמזור ולא בקו הסימון ? זה לא המקום של האופנועים ?
  7. פיאט הכי שקטות !!
  8. גם אקורד 2010 ידני מהנה.אבל לא בארץ חביבי.
  9. כבר לא מקורית כמו שאר הדורות של הליאון , סלט של A1 , A3 , ואיביזה
  10. Dj Shai

    מחפש בעלי סיטרואן C4 VTS

    AX TRS גם תופס ?
  11. Dj Shai

    מנוע של פורשה בסיאט

    אכן סיאט השתמשו במנועים האלו משנות ה80 עד 93.
  12. לפחות עם ה1.6 אוטומטית הוא יוכל לעקוף
  13. בגלל שרשמתה ידני אני ימליץ לך על הפיקנטו מאוד זריזה בגירסא הידנית. היא גם נראת יותר מכונית מאשר הספלאש.
  14. אנשים כמוך הם רק חושבים שהם מבינים , למה להפיל את הבחור ב205 שיצאה ליפני 200 שנה אפילו אם היא שנת 97-98? ולמה להציע פונטו דור ראשון אם הוא יכול להביא בעצימת עיינים ספייס 2002 ב7 אלף? תמיד אפשר להכנס ליד 2 ולראות. ו-206 קצת מעל 7 אלף זה נכון.
  15. 1400 עגלה בשתי המקרים אפילו שזה מנוע של 106 306 205 סקסו C3 ה206 עצלנית עם המנוע הזה מנסיון ! רק 1.6 לא משנה איזה גיר מה שאתה מעדיף אבל נותן תמורה מצויינת למחיר
  16. יש לציין שמנוע 2500 זה הדור השני של האפיקה עם מנוע חזק וטוב יותר אבל גם עולה הרבה יותר
  17. זה קמשפט כפול כמו שיש רק במאזדה 1800 רק הרבה פחות אמין ומתופעל טוב
  18. סיפור דומה שקרה לי זה שבאתי להכנס לתחנת דלק באזור היתי בנתיב השמאלי אני בא לפנות לימני על מנת להכנס לתחנת הדלק ושוטר פתאום בלם לי איך שאני פונה ימינה ועוד מאיים לתת לי שימוע (מה זה החרא הזה) בקיצור משטרה זה עבריינים חוקיים עוד לא הבנתם
  19. שים מגדש למה כל הבלאגן ? וראיתי שעשו קולט איבו דור שני (כן כן פה בארץ)
  20. הרכב במודל הכי גבוהה שתוכל להביא במחיר הזה זה הגרנדה פונטו , ממליץ יותר על ידנית , נהיגה מהנה ביותר יחסית לשאר הדגמים של הפונטו , למה 2008 ב30K ? כי זה פיאט. אה וגם כי לוי יצחק נאצי.
  21. חרא גדול במלוא מובן המילה , ירידת ערך מפחידה משנה לשנה כמו כל השברולטים , סבא שלי קנה אחת ב2005 ב120 אלף היום האוטו שווה כולה 16 אלף שקל. האוטו עשה 60 אלף קילומטר עד היום והוחלף לו 3 פעמים ראש מנוע (כן מטופל וכן מים ירוקים וכן הכל לפי הוראות יצרן. בן אדם מבוגר.)
  22. בדרך כלל שיוצא דור חדש של דגם מסויים משנים בו את המכלולים והמנוע וכו' וכו' , גם את הצורה , אבל למה לא לשנות צורה לצורה שממשיכה את הדור הקודם רק בעיצוב חדש יותר ? קחו לדוגמא את הגולף והפולו , מהגולף הראשונה ועד היום הם שומרים על עיצוב מיוחד וסגנון מיוחד משלהם , כך גם הפונטו , אוודי , במוו , וסיטרואן C4 , אבל יש רכבים ? שהייתי מעדיף תצורה הישנה במקום החדשה כמו למשל הI30 זוועה רצינית הדור החדש מאחורה דומה לעוד אלף מכוניות מכוערות כמו הפוקוס טורר והקאיה סיד הצ'בק , גם הקורולה משתגעים מצורה לצורה מהראשונה עד לאחרונה , יש לאוטו אם אני לא טועה 6 דורות ואף אחת לא נראת דומה לשניה , האחת עגולה והאחת מרובעת כך גם האקסנטים
  23. Dj Shai

    מכוניות דומות

    גם וגם כי רוב המכוניות שזהות הם גם זהות מכאנית
  24. Dj Shai

    מכוניות דומות

    רייסר וקאדט אותו מכניקה
  25. Dj Shai

    מכוניות דומות

    תביאו לי שמות של מכוניות דומות רשימה אם יש זה מעניין אותי ...ראיתי גם את הסדיצ'י של פיאט והSX4 של סוזוקי..
×
×
  • תוכן חדש...