רכב חזק ולמי שאמר שלא אמין תטפלו בזמן ושימו חלפים מקוריים ולא מים מהברז ברדיאטור ראבק זה פג'ו , חוץ מזה יש לו מנוע TU כמו שיש ב1600 אין על המנועים האלו , חסכוני ומהנה לנהיגה אם תשמור עליו ישמור עליך. רק את הנוחות של ה206 אני לא סובל (בן אדם גבוהה שרגיל לפינוקים של 106/306)
מה הדרישות שלך ? ספורט ? (ZX וולקן) רכב לנסוע איתו למכולת ? (דייהטסויים) פוזה במצב גמור ? (הונדות)
ועכשיו ברצינות אם אתה מחפש ידני הייתי ממליץ על אירופיאות כמו 206,307,קסרה,C3 אם זה אוטומטי אז אימפרזה 2001-2002 (לא גרנד לאונה הצורה היותר חדשה)