Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. מנוולים! הרסו את הלנד קרוזר!
  2. vitali24

    ציור שציירתי על הונדה.

    מדהים! באמת מדהים. מצטרף - רוצים עוד!
  3. כרגע המוניטין של פורשה, שעוד מנסה להתאושש מהקאיין, ירד מתחת למפלס הלאדה!
  4. מכין תיק השקעות למחר ב9 בבוקר.
  5. קורולה 06' של אלדן. מהשעמום אתה מתחיל לתהות כמה זמן לוקח לחלון לרדת, ואם הוא עולה באותה מהירות.
  6. סופרצ'רג'ר במרצדס נקרא קומפרסור.
  7. מה שנשמע טוב מידי בשביל ליהיות אמיתי, כנראה שלא אמיתי! למדתי את זה על בשרי. אין יותר מידי אנשים טובים בעולם. שמח שלמדת לקח.
  8. אני בצבא התאהבתי בדראם. עישנתי רק את זה בערך שנתיים. אחר כך הפסקתי לעשן, והיום אני עם סיגריות. 3 ביום ליתר דיוק. לנושא, רק בן אדם שמעשן כדרך קבע יבדיל בין סוגי הסיגריות ובשביל בן אדם מעשן ההבדל בין טיים למלבורו לייט למשל - שמים וארץ.
  9. מתעלק. מעבר לרינג, מישהו יודע או חווה טיול מוטורי כזה או אחר שיכול להמליץ? ארץ מסויימת שנפוצה בה התרבות המוטורית? מסלולים מיוחדים איפה שהוא? חברות השכרה של רכבי ספורט?
  10. לכל אדם הדרישות שלו מהרכב שלו. אחד דואג לנוחות יותר מהכל, השני ירצה שהרכב יהיה חסכוני לכל היותר. כאלו שאוהבים את האמינות לא נוגעים בתוצרת צרפת. הסיכויים שאתה תיפול על רכב שלא מפסיק לעשות בעיות גדולים יותר מכל יצרן אחר. כשאתה יורד לפרט הרבה בעלי צרפתיות יגידו לך שהאוטו לא עושה בעיות. אבל בגדול זה עובדתית - רכב צרפתי זה לא רכב אמין.
  11. דיפנדר. הדבר הזה יטפס על כל דבר, בכל מקום, עם כל התנאים הכי גרועים שקיימים! ובאווירות של כביש 6. תוכנן ל100 אחוז שטח. ויש לציין שהוא תוכנן טוב מאוד! החרא הזה לא נכנע לכלום!
  12. איך עדיין לא הגיעה תרופת הסבתא?! אבא שלי היה משתמש בזה שנים! רכוש לך כמה (9-10) בקבוקים של וודקה זולה. פתח כל בקבוק ובקבוק ודחוף לשם פלפלים אדומים חריפים. תחפוף את הראש שלך עם זה ורק עם זה. (לחפוף = תעביר וויש על השיער עם יד רטובה מזה) לא משאיר ריח, אין מה לדאוג! השיער נשאר במרקמו הטבעי. במקרה שנכנס לך לעיניים, אל תשתוף בהרבה מים! אל תפנה לרופא! זה יהיה כל כך נורא ששום דבר לא יעזור. והכי חשוב? זה בדוק עובד. בהצלחה.
  13. 20 שקלים חדשים בסניפי אלונית או מנטה יספקו לך אחלה מטען סיני מתאיםץ
  14. ידידה שלי כבר אכלה אותה, ששפשפה אונו בדלת. ממש בקטנה. לפי מה שהבנתי ממנה האונו הייתה חבוטה לגמרי, ובכל זאת היא השאירה טלפון. התמימה לא צילמה את המכה. ואכלה אותה בהשתתפות עצמית של תיקוני פחחות מא' ועד ת'.
  15. גם יונדאי קופה מהדור הקודם נראית מאוד ספורטיבית. הקשר בין המכלול והמראה שלה אבסורדי לחלוטין.
  16. לא ממליץ, היו לא מעט קפיצות אל הוואדי של רכבים בשעות מאוחרות. לא כל אחד נהנה מנהיגה בלמתוח את השלדה למוות, ועם הנעה קדמית לזרוק זנב ולשמוע את הצמיגים שלך צווחים. וקורה לי לא מעט, לקחת איזה נסיעה לבד בערב סתם בשביל לנהוג.
  17. אתה יכול לפקסס יום ולילה מכתבים ולהציף אימיילים לפניות. הסיכויי שייענו לפניה שלך קטן מאוד. מניסיון! הכי חשוב לטפל בעיניין לפני מועד הגיוס. ברגע שהוא יתגייס הדרך היחידה שלו לצאת מהסיפור זה רק על פרופיל נפשי. ואין ספק שזה ייסב לו בעיות בלי סוף בעתיד.
  18. פנה אלי בבקשה בה"פ ותשאיר לי מספר טלפון. כנראה שאני אוכל לעזור. שיהיה רק בריאות, ויטלי.
  19. יאפ. הפעם ארז טל וצחי בוקששסטר יצבעו לך את הקאליפר עם ספריי גרפיטי.
  20. אין לי ליסינג ומעולם לא היה לי רכב ליסינג. אבל, לפי דעות וחוות דעת של אנשים הקרובים אליי. באלבר - אתה מרגיש כמו אחד ממליון. השירות זוועה. הטיפולים בצורה הכי זוועתית שקיימת. באלדן השירות הרבה יותר טוב לפי מה שהבנתי. וכשתכניס C4 חדשה להחלפה \ שיפוץ גיר אתה תקבל יונדאי גטס ידנית. במקרה הנ"ל, הסיטרואן נכנסה למוסך 3 פעמים לאותה הבעיה לאחר שהיו אמורים לסדר אותה. דהיינו הלך לך הגיר, הרכב יבלה 4 ביקורים נפרדים במוסך כי כל פעם שתוציא את הרכב שאמור ליהיות בסדר, הוא ישוב חזרה לאחר פחות משבוע. בהצלחה.
  21. vitali24

    תמונות | VAGz

    בין התמונות היותר יפות שזכור לי שראיתי. מדהים.
  22. זהו! עכשיו! ברגע זה ממש התרשמותי ממוזיקה ישראלית ירדה ל0. היו כמה הברקות במוזיקה ישראלית. ועכשיו היא הרסה לי את הכל. היא שרה לה בשמחה על כמה כוכבים ואיזה מזג אוויר או משהו... ופתאום צועקת לה "פז'ו 92". בלי קשר לשיר, בלי קשר לטונים. מה זה לעזאזל? מה את בשוק? דובדבנים ב10 שקל! גם אני יכול ליהיות זמר?
  23. מעניין שמספר אנשים שכנראה מאוד איכפת להם מתוצאות המסלול של איתי בסופ"ש הקרוב דאגו להביע את דעותיהם השליליות על ביצועי הרכב. אמרתם פעם, אמרתם פעמיים. אני משוכנע שזה שיקול שהוא לקח לפני שהרכיב ג'אנט כל כך גדול. ויש הבדל בין להגיד לו תשמע זה לא יפה, לבין להעביר צחוקים על חשבונו ולרדת עליו מכאן ומי יודע עד מתי. יש לכם דעה שלילית להגיד? אם תנסחו אותה בעדינות לא יקרה כלום. וכן, זה פוגע בביצועי הרכב מכאן ועד להודעה חדשה. אבל בוקר טוב, יש גם אנשים שלא רוכשים רכב או נוהגים בו רק כדי להאיץ מ0 ל100! ורכב טוב זה לא בהכרח רכב ספורטיבי. אז אם לכם כל כך חשוב ה0 ל100 בכבישים, אני לא חושב שהוא זה שצריך להקרא ערס מאיזה כפר. ואני דווקא כן אהבתי את המראה. ואם זה מאושר ברישיון אני מאחל לך רק הנאה, ותתחדש.
  24. אופטימי למדיי, אני בטוח אזכר בזה ברכישת רכב הבאה שלי. תודה שהרסת לי את הדברים הטובים מכל סוגי הרכב שבוע טוב, ויטלי.
  25. רגע, אתה יודע גם לכתוב וגם לקרוא? לא, לדעתי אתה יכול להשיג בחיים הרבה יותר מליהיות שוטר.
×
×
  • תוכן חדש...