מעניין שמספר אנשים שכנראה מאוד איכפת להם מתוצאות המסלול של איתי בסופ"ש הקרוב דאגו להביע את דעותיהם השליליות על ביצועי הרכב. אמרתם פעם, אמרתם פעמיים. אני משוכנע שזה שיקול שהוא לקח לפני שהרכיב ג'אנט כל כך גדול.
ויש הבדל בין להגיד לו תשמע זה לא יפה, לבין להעביר צחוקים על חשבונו ולרדת עליו מכאן ומי יודע עד מתי.
יש לכם דעה שלילית להגיד? אם תנסחו אותה בעדינות לא יקרה כלום.
וכן, זה פוגע בביצועי הרכב מכאן ועד להודעה חדשה. אבל בוקר טוב, יש גם אנשים שלא רוכשים רכב או נוהגים בו רק כדי להאיץ מ0 ל100! ורכב טוב זה לא בהכרח רכב ספורטיבי. אז אם לכם כל כך חשוב ה0 ל100 בכבישים, אני לא חושב שהוא זה שצריך להקרא ערס מאיזה כפר.
ואני דווקא כן אהבתי את המראה. ואם זה מאושר ברישיון אני מאחל לך רק הנאה, ותתחדש.