זו תחרות מועדוני רכב. LFS זה לא מועדון רכב.
אבל העניין הוא לא LFS.
יש כמה ילדים (כמו עומר גנור ויואב ג) שהם אלופי הארץ בקארטינג וכבודם במקומם מונח.
בתחרויות יש קטגוריות ובמירוץ מועדוני הרכב אין.
לפתוח תחרות קארטיג של מועדוני רכב לאנשים ללא רשיון פשוט יגרום למועדוני רכב לגייס ילדים חזקים בקארטינג להתחרות וזה לא העניין במירוץ הספציפי הזה, נדב, מכיון שהילדים האלו ינצחו ולא יהיה טעם להתחרות. העניין הוא שחברי המועדון הם הם שינהגו.
במקום להתעצבן שאתם לא עומדים בכללי התקנון מועדון LFS מוזמן לארגן אירוע קארטניג סיבולת קבוצות בעצמו, לארגן תקנון ולהזמין את כל מי שעומד בכללים. אני בעד כל אירוע קארטינג.