Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. fizban

    TPMS - יש למישהו נסיון?

    יש לי מערכת כזאת ברכבי. עלתה כ 1000 ש"ח והוזמנה מחו"ל. תוסיף על זה עלות התקנת המערכת (בתור הג'נטים) וברכב (מבחינת חשמל). של hella. מאוד שימושי ומעניין. המערכת מאוד סולידית ושקטה (כשאין בעיות) - כשאתה מדליק אותה היא בודקת את ארבעת הצמיגים ונכנסת למוד המתנה. אתה יכול לבחור כל מיני יחידות מדידה, לבחור באיזה לחץ אויר תהיה התראה. המערכת גם מתריעה על ירידת לחץ מהירה ועל טמפרטורה גבוהה של אחד הצמיגים. פעם אחת בבוקר ה TPMS התחיל לצפצף שהלחץ בצמיג השמאלי הקדמי ירד ל 28 PSI. ככה גיליתי בורג שנכנס לצמיג. תמונה גדולה: http://www.hella.com/produktion/HellaResources/WebSite/HellaResources/Internet_Picture/USA/Company/General/HELLAPRTPMS_08.jpg לינק למוצר עצמו: http://www.hella.com/produktion/HellaUSA/WebSite/Channels/Consumers/Products/New_Products/Tire_Press_Monitor_Sys/Tire_Press_Monitor_Sys.jsp
  2. באמת כל הכבוד לשופט הנ"ל. חבל שהוא זן נדיר במערכת המשפט.
  3. בהצלחה לירון!
  4. כמו שנהג רגוע אמר. המקום אוכל צמיגים לארוחת בוקר. המסלול יחסית טכני, אין הרבה ישורות והצמיגים פשוט נטחנים. עדיין זו אחלה חוויה. מה שמרתיע אותי מלעשות את זה פעם בשבוע זה דווקא לא המחיר לסשן אלא מחיר הצמיגים.
  5. זה שהמשטרה לא אוכפת את החוקים כשזה חבר'ה מהמגזר זו עוד בעיה שלה, כמובן.
  6. אני מסכים עמך, כספר. המקום באמת כיפי. לצערי הצמיגים הקדמיים שלי (חצי שנה על הכביש) נראים כמו שנראו ה F1 שלי אחרי שנתיים וחצי. כלומר אני צריך להחליף אותם בקרוב מאוד. מזל שהם במידה 15" ולא 17+. יש לי הרגשה ש ה SP9000 נגמרים הרבה יותר מהר מה F1. למרות שלא נראה לי שהגעתי ל 70+ מעלות עם ה F1 שלי אף פעם (והייתי איתם בכמה ג'ימיקאנות, כולל אימוני החלקות ב"מסלולים").
  7. היום הייתי בפעם הראשונה במסלול. היה כיף. בסשן הראשון גל היה איתי והסביר לי על המסלול. בסשן השני עליתי בלי מדריך. לקראת סוף הסשן השני התחלתי לקבל אזהרות טמפרטורה מה TPMS. מסתבר שהצמיג הקידמי השמאלי הגיע ל 72 מעלות. האחרים לא פיגרו מאחור. לחץ האויר בצמיגים, שעומד ברגיל על 38 הגיע ל 47 בצמיגים הקידמיים ו 42 באחוריים. סה"כ הרכב התנהג יפה, לדעתי. אולי גל יוכל להעיד על התחושות שלו מהרכב כי תכל'ס לי אין הרבה נסיון על רכבים אחרים.
  8. fizban

    וולנטין והדבורה

    הגיע הזמן שמישהו ידווח מהשטח לגבי וולנטין1.
  9. יהודה, לא התיחסתי לבניה אלא לעברות התנועה.
  10. היחס אליכם לא מזלזל כלל ואף אחד לא טען שאתם לא רציניים. היחס הוא נטרלי לחלוטין בדיוק כמו יחס המארגנים לשאר הארגונים/מועדונים שאינם מועדוני רכב. זה כמו שמישהו יארגן אירוע לרכבים בעלי הנעה אחורית ויבואו אנשים עם STI ויבקשו להתגמש בחוקים, כי הם הנעה 4X4.
  11. הרעיון שלך לא ישים במדינה דמוקרטית. הדוגמא שנתת היא שליטה על אנשים באמצעות פחד. דבר שמאפיין דיקטטורה. צריך לחנך את האנשים להתנהג כמו בני אדם. אפשר לישם את הרעיון שלך על עבירות חמורות כמו עקיפה על קו רציף, נהיגה בשכרות וכו'. לא כאלה שלפעמים נעשות בתום לב.
  12. זו תחרות מועדוני רכב. LFS זה לא מועדון רכב. אבל העניין הוא לא LFS. יש כמה ילדים (כמו עומר גנור ויואב ג) שהם אלופי הארץ בקארטינג וכבודם במקומם מונח. בתחרויות יש קטגוריות ובמירוץ מועדוני הרכב אין. לפתוח תחרות קארטיג של מועדוני רכב לאנשים ללא רשיון פשוט יגרום למועדוני רכב לגייס ילדים חזקים בקארטינג להתחרות וזה לא העניין במירוץ הספציפי הזה, נדב, מכיון שהילדים האלו ינצחו ולא יהיה טעם להתחרות. העניין הוא שחברי המועדון הם הם שינהגו. במקום להתעצבן שאתם לא עומדים בכללי התקנון מועדון LFS מוזמן לארגן אירוע קארטניג סיבולת קבוצות בעצמו, לארגן תקנון ולהזמין את כל מי שעומד בכללים. אני בעד כל אירוע קארטינג.
  13. דדי שוקל פי שתיים יותר מהם. התחרות היא לחברים במועדוני רכב, לא לילדים שלהם.
  14. ארנון, חבל שאתה לא מכהן כשופט. נראה לי שהיית מצליח לא רע בכלל! פה זה לא "דו"ח מיוחד" והמשטרה לא יכולה לנבא את העתיד, למרות הסטטיסטיקה לרעת הנהגים הנ"ל. עדיין יש להם זכויות יסוד בדמוקרטיה. על הממשלה לחוקק את החוקים המתאימים לטיפול בעבריינים כבדים כאלו. טוב עשה השופט שלא התנהג כמו חותמת גומי. ולכל המתלהמים, להעניש בנאדם על עברות שלדעת הרשויות הוא עתיד לבצע זו תחילת דרכה של עריצות או כל משטר אפל אחר- למשל פאשיזם. ותחשבו על זה. מה שהכי מדאיג אותי זה שזה מפורסם על ידי התקשורת כמשהו רע שהשופט עשה. שהכתב לא מבין דבר וחצי במשפט מרשה לעצמו לפרסם כאלה דברים.
  15. רק תדע שבחורות הם כמו כלבים. מריחות פחד. לדעתי הפתרון הכי טוב הוא להיות בקשר זוגי. כבר קרה לי כמה פעמים שבחורות התחילו איתי כשהייתי תפוס. נראה לי שכשאתה תפוס אתה מקרין יותר רוגע וביטחון וזה מה שמושך אותן. וברצינות - אתה פשוט צריך להיות עצמך וטבעי. אל תחשוש מדחיות.
  16. על הכבוד למועדון STI על היוזמה! תמונות יפות מאוד וזו בטח היתה חוויה מעניינת לאבות. כבר כמה פעמים שקלתי לקנות לאבא שלי קורס נהיגה מתקדמת ולתת לו את הרכב שלי.
  17. היה שירשור שלם על אחד אם הונדה טורבו שהוא פירק. מה נסגר איתו?
  18. fizban

    נהיגה בשכרות

    נראה לי מופרך עוד יותר שהוא ישרת כנהג בצבא.
  19. אז אם האישור שווה לתחת, למה הם מאשרים? אם משרד התחבורה מוציא מסמך שמאשר החלפת מנוע שעשיתי - אמור להיות לזה תוקף חוקי אפילו אם הם אישרו מנוע של צוללת גרעינית.
  20. אם המנוע הזה אושר על ידי משרד התחבורה, אז כן. אחרת מה שווה האישור שלהם?
  21. וזה כבר נעשה בעבר.
  22. אפשר להחזיק שוקר?
  23. פותח השרשור, אתה במקרה במגמת ביולוגיה? לגבי קאמשפט, ב 1000 ש"ח אני לא מאמין שאפשר לקבל שיפור רציני, מה עם כיוונים?
  24. זה נכון, אבל אתה מאמת חושב שזה מה שכל יבואני הרכב יעשו? אם כן, אתה תמים.
  25. אפשר לחבר פילטר אויר פתוח לכל דבר, אפילו לתחת שלי. השאלה אם זה באמת יעזור. שהחבר שלך יעשה חיפוש. הנושא הזה נטחן, עוכל, יצא לשירותים ונמצא כבר בביוב.
×
×
  • תוכן חדש...