Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. פשוט מאוד, כוון את הרכב לגדוש חצי באר והרכב יגדוש חצי באר. אף אחד לא יכנס באף אחד. רוצה יעילות? טורבו עם מניפות משתנות. הכל אפשרי אם הכיס עמוק. בכל מקרה, מה שנכון שהבחור כולה בא עם 20K ש"ח. עם כזה תקציב לא מגיעים ל 400 כ"ס. לא הבנתי מה רע בלשים טורבו על המנוע שלו?
  2. אם הבנת הנקרא שלך לוקה בחסר, עליך לקרוא את מה שכתבתי שוב ולבקש עזרה מחברים, אם צריך.
  3. אני לא חושב שמת"ח התכוון שכל בעלי רכבי האספנות הם חאפרים אלא שיש אנשים שעניינם אינו כולל רכבי אספנות שמנצלים את החוק בשביל להעלות גרוטאות לא כשירות לכביש.
  4. אני מסכים שהאב אשם, אבל יש פה רשלנות תורמת של הרכב הפוגע. אם אתה רואה שיש אוטובוס שפונה ואתה לא יכול לראות מה קורה מאחוריו, עליך להאיט ולהזהר, אפילו אם לך זכות הקדימה! אם מאחורי האוטובוס היה מעבר חציה וילד היה קופץ לכביש? נכון שאולי הילד היה אשם אבל אפשר למנוע דברים כאלו אם קצת נזהרים כשעוברים מכשולים. המצב היה יכול להיות הפוך. יכול להיות שהאבא, אם היה ממהר יותר, היה נכנס ברכב בדיוק איפה שנהג הרכב יושב וזאת כבר יכולה להיות תאונה קטלנית. אז נכון שנהג הרכב (או משפחתו, במקרה הגרוע) יקבלו פיצויים אבל זה לא בדיוק ישתלם, כי הבריאות חשובה יותר. לסיכום, עדיף להיות חכם ולצאת ללא פגע ולקלל קללה עסיסית מאשר להיות צודק ולהפגע או להיות מעורב בתאנה.
  5. תבשיל שעועית ברוטב WD40. לא פלא שעלה באש.
  6. אם זו חברה ידועה, אז כן. זה כולל התקנה? סעפת לא עולה 1400 ש"ח.
  7. volk צודק. בכל מקרה, שמור נפשך אם הם משתמשים ב TNT, כי אז זה בטוח מגיע לממ"ן. פרוצדורה מתישה.
  8. 500 ש"ח לכוח סוס זה שיפור מתקבל על הדעת, במיוחד באטמוספרי.
  9. יש פרוייקטים על מכוניות של 1000 כ"ס באמריקה שמתאימות גם לשימוש יומיומי. הכל תלוי איך אתה בונה. בשביל זה יש ניהול מנוע עצמאי ובוסט קונטרול.
  10. כל מסה שאתה מוריד ממשקל סיבובי הרי זה מבורך. הסל"ד יעלה מהר יותר. זה לא קשור לטורבו או לא. גלגל תנופה קל צריך גם להיות עמיד בעומסים המופעלים עליו. שם לב שאתה קונה משהו איכותי ולא סתם זבל עופות. מצד שני, בלימת מנוע תהיה פחות עוצמתית בגלל המסה הפחותה של גלגל התנופה.
  11. הדוד האמצעי לא אחראי על זיהום האויר. זה דוד משתיק שגם לא מגביל את זרימת האויר. הדוד האחורי והממיר הם אלו שמגבילים. ניתן לרכוש ממיר ספורטיבי, זה גם עולה פחות מממיר רגיל, לדעתי.
  12. באיביי אין שום דבר שמשאיר את שדה הראיה חופשי.
  13. אני חושב שסעפת פליטה עולה "קצת" יותר מדוד אחורי. לפותח השירשור - מה התקציב שלך?
  14. מס של 150% אומר שאתה מוסיף 150%. אתה אכן מתכוון למס של 50%. כמה עולה המשלוח של הקויילאוברים לארץ? באיזה חברת שילוח הם משתמשים?
  15. זה לא לפורום שיפורים, בעיקרון. הנה משהו שיכול לעזור לך
  16. הדיוט = פשוט. ולגבי הפיתרון הקל ביותר, במקרה הזה הוא גם הנכון מכיון שפותח השירשור איבד שליטה ברכבו ולא ידע כיצד להחזיר אותה. גם בלימה חזקה שנועלת גלגלים במהירות שהוא היה בה לא היתה דרמטית. עובדה שלא קרה כלום. שהרי אם היה יודע בדיוק כיצד להחזירה ולא היה נלחץ, לא היה פותח את השירשור הנ"ל, הלא כן? הקורס הזה מאוד חשוב. מאוד מאוד חשוב. אם אתה יודע מה קורה לרכבך ולמה איבדת שליטה, אתה לא נלחץ ועושה מה שצריך לעשות על מנת להחזירה, בלי דרמות מיוחדות. הבעיה היא שקורס אחד לא ממש מספיק. אלו דברים שצריך להתנסות ולתרגל. אפילו מקצי קארטינג עוזרים להבין את העברות המשקל.
  17. לא תהיה לו בעיה להוציא את הפריט. זה עניין של בירוקרטיה.
  18. הלוואי ונראה אותה בארץ.
  19. כל אדם שדואג לבריאותו הנפשית, שלא יתקרב לממ"ן. פעם אחת הזמנתי קלאץ' קרמי שהגיע לשם. כמות הטפסים שיצאתי איתם, לאחר 3 שעות "בילוי", שקלה יותר מהקלאץ' עצמו. התהליך של משרד התחבורה דווקא קל יחסית. עשה חיפוש בפורום לגבי הפרוצדורה. מדובר בשליחת פקס וקבלת אישור.
  20. אני מסכים עם מה שנאמר. אני לא מבין איך אומרים שם שתיקון נגדי של ההגה הוא "פשוט וקל לנהג". נהג לא מיומן פשוט יסובב את ההגה יותר מדי ימינה ושמאלה ויגמור עם התחת נגד כיון התנועה. את זה אפשר לראות יופי ב LFS - כשחברים לא מיומנים שלי נכנסים להיגוי יתר ומשתמשים רק בהגה לתיקון וללא דוושת הגז. בד"כ, נהגים לא מיומנים פשוט יבלמו (ולא הכי חזק שהם יכולים) ורק יחריפו את היגוי היתר.
  21. אם אסור היה לבצע מעבר נתיבים בכיכר, לא היה קו מקווקו שמפריד בין הנתיבים. לדעתי ירון מאיר לא טעה פה בכלל.
  22. אם אתה בולם בחוזקה, הגה לא יעזור לך כי הגלגלים נעולים ואין חיכוך. הרכב ימשיך כמו גוש ברזל לכיוון שהיה בעת הבלימה. סיבוב ההגה לא יעזור לך אם לא חזרת לגז על מנת להעביר משקל אחורה. פה זה לא king of the drift. אי אפשר ללמוד לשלוט על רכב בהתכתבות. עשה קורס נהיגה מתקדמת. הלמידה וההנאה מובטחת. אין גבר שלא אוהב את זה.
  23. צודק ב 100%. במצב של היגוי יתר, חזרה מידית אל הגז ותיקון ההגה בהתאם לפידבק שאתה מקבל מהזנב. כמובן שלפעמים אתה רוצה לתת לזנב לברוח עוד קצת, ועוד קצת ורק אז ללחוץ על הגז ואולי גם ידרש תיקון נגדי של ההגה - תלוי כמה הזנב יצא וכמה עבה האנטי רול האחורי שלך - אבל זו כבר נהיגה מתקדמת. מצטרף להמלצה של קונדסון בחום. קורס נהיגה מתקדמת יעזור לך להבין הכל. אבל הכי חשוב זה התרגול ותמיד לצפות קדימה, לאחר שאתה מבין את הפיזיקה שמאחורי העבורת משקל. ועוד המלצה; החלף את גוש הח-א הזה שנקרא סוזוקי בלנו, אם אתה אוהב נהיגה. שום צמיג לא יעזור לך אם תכנס לכיכר רטובה ובאמצע הסיבוב תיתן גז. אם אתה יודע שאבדת שליטה על רכבך ןאתה לא יכול להחזיר אותה, פשוט בלום בכל הכוח וקווה לטוב.
  24. השתלת טורבו על המנוע שלך היא אינה חוקית. בעיקרון, כל שיפור שתעשה ברכב אינו חוקי, על פי החוק היבש.
  25. מספיק לי באנגליה וארה"ב.
×
×
  • תוכן חדש...