Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. מזדקנת? החמאת לה. היא זקנה עם 240 אלף קילומטר. שמע, עשיתי סיבוב על STI 2003 ונהניתי מאוד מהכוח והההרגשה שאתה נוסע על מפלצת אבל חוסר המודעות להגה ומה בדיוק קורה שם גרם לי להרגיש לא בנוח. על ה GT לא יצא לי לנהוג, לצערי. אני חושב שהמכונית הבאה שלי תהיה איבו או בימר E36, תלוי במצבי הכלכלי בעתיד. בהצלחה עם הרכב החדש!
  2. עומר, בחתימה שלך אתה מוכר את האימפרזה. לאיזה מסקנה עלינו להגיע? תוספת - בחתימה שלי אני מוכר רק חלקים של ה 306, לאיזה מסקנה עליכם להגיע?
  3. צודק, לא צריך לצעוק. את זה אגב בדקו לי במכון רישוי כשאישרתי מידה חדשה.
  4. תוריד את הדברים שמסומנים באדום והסיכויים שלך לקבל הורדה יהיו הרבה יותר נמוכים. במיוחד 4 ו 5. אגב, אם הוא היה מוריד אותך רק על סעיפים 1,5 ו6. היית יכול לערער בבית משפט לדעתי. 1 - אם המידות רשומות ברשיון אז זה חוקי. 5 - אם לפנסים יש תו תקן ארופאי זה גם חוקי 6 - אם לא היה לו מד דציבלים להוכיח שהאגזוז מרעיש מעבר למותר, על סמך מה ביסס טענותיו? 2,3,4 קצת יותר בעייתיים מבחינת התחום האפור של החוק. בעיקר 2 ו 4. ולפותח השרשור - אין כמעט דרך לאשר דברים כאלו מפאת בורות שיש בארץ לגבי שיפורים וגם כל מני קומבינות שעושים פה בצורה חאפרית, שרק מעודד בוחנים להוריד רכבים משופרים מהכביש. אם תשפר בטוב טעם והרכב שלך יראה מקורי + תראה ילד טוב כשעוצרים אותך, סביר להניח שלא תהיינה לך יותר מדי בעיות. טוב טעם זה אומר שהרכב שלך לא ימשוך תשומת לב. לדים בשפריצרים, פנסים לא מקוריים, רעש חזק מדי, ג'נטים בלינג בלינג. אתה יכול לשים קאליפרים 12 בוכנות ולא יגידו לך כלום על הטורבו וה 400 כ"ס שיש לך, אבל אגזוז רועש יעשה את כל ההבדל.
  5. הוא גם מחזיק פי 3-4 מתחליפי
  6. fizban

    אלטו או 107

    נכון, היא מתעקשת לקנות אוטו חדש כי היא לא רוצה להתעסק עם העברות בעלות ובכלל עם בדיקות רכבים וכל הטירטור וגם היא רוצה אחריות 3 שנים. אני מניח שזו הסיבה שרוב האנשים קונים רכבים חדשים. אחרת אין הגיון בזה. אם הייתי במצבה הייתי באמת הולך לכיוון ה 206 או אפילו C3 משנתון גבוה יותר אם יש, אבל זו לא הבחירה שלי אלא שלה. הבחירה שלי בכלל היא בימר 328 שנת 98 ולשפר לה את התחת בעוד 30 אלף ש"ח.
  7. fizban

    אלטו או 107

    תודה. ה I10 מעוררת בי תחושת קבס (גם ידידה שלי לא אוהבת אותה בכלל), היא מזכירה לי את האטוס וזה לא זיכרון נעים. הסוויפט והספאלש יקרות מדי. כנראה שהיא תצטרך להחליט האם לקנות משהו שהיא לא אוהבת אבל בזול. או ללכת על משהו שיותר מושך אותה אבל יקר יותר.
  8. שלום, ידידה שלי מעוניינת למכור את ה C3 שברשותה ולקנות רכב חדש. ההתלבטות היא בין ה אלטו ידנית לבין ה 107. היא נוסעת בעיר רוב הזמן ולא אכפת לה ידנית (למרות שהיא מעדיפה אוטומט). היא ישבה בשתי המכוניות ואומרת ששתיהן מרגישות לה לא נוחות יחסית ל C3. היא עדיין לא לקחה נסיעת מבחן ברכבים. ה 107 יותר יפה לדעתה, אבל זה לא מצדיק 20 אלף ש"ח יותר במחיר. השאלה היא, איך אפשר לשכנע אותה שה 107 עדיפה על האלטו. היא גם רוצה למצוא סיבות למה עדיף לשלם 20 אלף ש"ח יותר על מכונית שרק יותר יפה ולדעתה לא נוחה באותה מידה שהאלטו לא נוחה (כי היא מעדיפה את ה 107, אבל ההבדל במחיר הוא גדול) אגב, קראנו את השירשור הגדול על האלטו וגם את הכתבה של רוני. אשמח לתגובות, תודה מראש
  9. מסכים בהחלט. ובדעה אישית, סוזוקי בשבילי - רק אופנועים.
  10. יופי אורן, אם כבר, להוריד את הבלמים האחורים לגמרי. הרי הקידמיים עושים במילא את כל העבודה. יהיה אפשר לשים ג'נט ברוחב 8.5.
  11. חיישן חמצן מגיע עם חיווט לחימום שמחמם אותו לטמפרטורה הרצוייה תוך זמן קצר. זה נכון שחלק מהחיישנים לא מגיעים עם חימום ולוקח להם יותר זמן להתייצב על טמפרטורת עבודה (חיישנים ישנים יותר). אתה צודק לגבי העשרת התערובת עקב טמפרטורת המנוע. בוא נגיד שברכב רגיל תראה למדה של 0.9 במנוע קר. אחרי שחייישן החמצן נמצא בטמפ' עבודה. השאלה היא האם ברכב שלך, כשהמנוע קר תראה 0.9 או פחות (בגלל הנגד). הכיוון שאני חותר אליו הוא האם במצבי קיצון אתה עשיר יתר על המידה יחסית לרכב רגיל. ניסית בכל מקרה להחליף חיישן לפני שהרכבת את הנגד?
  12. זה לא אומר שהבעיה היא במקום אחר וקימבנת משהו כדי להעלים אותה (אולי החיישן תקול). מה ערכי הלמדה שלך כשהמנוע קר? orankohn אמר דברים נכונים אחד לאחד. הוא השווה את המצב ל "צו'ק" ברכב עם קרבורטור. הוא לא אמר שיש צ'וק ברכב עם הזרקה. כל ספר לילד בן 5 על שיפורי רכב מדבר על נגדים שמרמים IAT ולמה זה לא טוב. חיישן החמצן (בטח ברכבים עם חיישן רגיל ולא WB) לא אחראי באופן ישיר על התערובת, אלא באופן עקיף על מנת לבצע תיקונים תוך כדי שיוט (במצערת מלאה המחשב מתעלם מחיישן החמצן). חיישני ה MAP או MAF, IAT והסל"ד - בעיקר בהם נעזר המחשב כדי להחליט על הצתה והזרקה.
  13. נתפס לי הצוואר. אם הגנטים הקודמים שלך הם מה שבסימלון שלך, הם יותר יפים לדעתי. הצמיגים עלו לך 400 ש"ח לכל הרביעייה?
  14. תמונה: הג'נטים מפורקים מהרכב וללא צמיגים. 1500 ש"ח. בהודעה פרטית או במייל [email protected] אני מתל אביב
  15. אני ממש לא יודע. כשבדקתי אצלי פעם אמרו שיש לי 23.8 אבל כשאני מכניס מספר שילדה הם מראים 22.2.
  16. זה גם המק"ט של ה GTI6. בדוק שוב.
  17. מצידי שכל מפגש שלי עם הכחולים יגמר כך. היתה שם תנועה שיכולה לסכן אותך, או שהיית רק אתה והשוטר?
  18. למה למצוא מפירוק? קנה חדשה. מן הסתם תצטרך ברלינגו עם ABS. אבל תשאל את איציק, הוא המומחה. במחשבה שניה, השוואתי בין הברלינגו ל GTI6 - זו אותה משאבה. מספר קטלוגי 4601F6. נראה לי שזו המשאבה שמתאימה לנו.
  19. אז קח את של ה GTI6, ותזמין לי גם אחת.
  20. ב XSI מגיעה משאבה 23.8. אין יותר גדול מזה. אם אני זוכר נכון, אפילו ב 406 V6 המשאבה היא 23.8
  21. תכלס', אם הייתי מרשה לעצמי לנסוע במהירות כזו והיו תופסים אותי, הייתי אומר שהפג'טה שלי לא מסוגלת להגיע למהירות כזו. אולי לי היו אפילו מאמינים.
  22. מוסך שמרשה לעצמו לקדוח חורים ברכב למטרות פרסום, מי יודע מה יהיו השיקולים שלו בהחלפת חלקים מכניים. דבר עם המוסך או פנה ליבואן בנידון.
  23. אני ממליץ על מוסך ליטל 2000 בתל אביב באיזור יצחק שדה. את הטיפולים הגדולים אני עושה שם. זהו מוסך מורשה יבואן.
  24. בתור מישהו שיש לו אי אלו שעות מסלול במסלולים בארץ, מצב הקארטינג בקריית אונו יהיה יותר טוב. ההבדלים היו ממש קטנים שם (לפחות כשזה היה ברחובות בקניון). שלא תבין לא נכון, בבילו הקארטים גם במצב טוב מאוד, אבל מבחינה אובייקטיבית, קריית אונו מנצח מבחינת המצב המכני. מבחינת המסלול, סביר להניח שבילו יהיה יותר מהנה (בתנאי שלא ירד גשם) - אבל עוד לא הייתי בקריית אונו במסלול, לצערי.
×
×
  • תוכן חדש...