Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. החתיכות הירוקות ירדו עם השטיפה הבאה. השתמש במטליות רכות לווקס. עם אחד מרח את הווקס ועם כל השאר נגב אותו. אני משתמש בכ-8 מטליות כאלו.
  2. האמת שאם הייתי במצב שלך עם דרישות כמו שלך, הייתי הולך על הסאאב, ולו בגלל שהיא יחסית יחודית בארץ, וגם כי אתה לא דורש משהו ספורטיבי. אמנם יש לה הרבה מקום מאחור אבל בכל זאת, יש לה מן קסם כזה. קח נסיעת מבחן עליה ותראה אם היא בכלל מוצאת חן בעיניך. בהצלחה
  3. fizban

    למה באמת מאזדה?

    מתחשק לי RX8. מנוע הוואנקל הזה נראה מגניב. אפילו הזמנתי ספר שמסביר על מנוע רוטורי. אם אי אפשר לקרוע את הכביש, לפחות נקרא ספר.
  4. fizban

    חוק הספורט המוטורי.

    לא התכוונתי לתחרות. תחרות טובה לצרכנים. פילוג בין אירגונים שמטרתם טובה רק מרע.
  5. fizban

    חוק הספורט המוטורי.

    אני רואה כבר מה יהיה בענף הספורט המוטורי; יקרה בדיוק מה שקורה בענף הקארטינג בארץ. כל אחד לעצמו ושילכו האחרים לעזאזל.
  6. אגב, מה שנתן, לפי הרגשתי, את השיפור הכי מורגש בדיוק ובתגובות הפרונט היו הבוקסות משולשים וכריות הבולם גרופ A.
  7. יש משהו בדבריך, האחיזה במסלול שם היתה על הפנים. הרגשתי הבדל אחרי הרכבת הסטראט על כבישים רגילים, הרכב היה מעט מדוייק יותר והפרונט הגיב מהר יותר לפקודות שלי (במיוחד בהיגוי יתר). בארוע הזה כל מה שהרגשתי היה תת היגוי וסרבנות של הרכב להכנס לסיבובים. אני חושב שפשוט לא הפנמתי את הידיעה שבמסלול שם פשוט אין אחיזה ולחצתי חזק מדי. באירוע הבא אני אעשה מקצה אחד עם הסטראט ואחד בלי הסטראט ונראה מה יהיו הרשמים. אגב סימנים מוקדמים, דווקא תת היגוי אין לי בעיה להרגיש מיד, אני חושב. אם כבר אז הבעיתיות בחוסר סימנים היא יותר בהיגוי יתר. אני לא בטוח שסטראט קידמי משפיע על היגוי יתר.
  8. אגב, מוטי, ההיתכן שסטראט עליון מגדיל את תת ההיגוי? הרגשתי המון תת היגוי במסלול הזה, או שאולי הייתי אגרסיבי מדי עם הגז.
  9. כן.
  10. אופיר, מה גודל התיבה שלך?
  11. ומה איתי?
  12. כמה נמוך אתה מוכן לרדת? מה עם האיכות?
  13. אין מילה כזאת בישראל.
  14. תודה מוטי.
  15. נהג הסיטרואן הזהובה הינו יוני ( ZIGI). הוא כותב בעיקר באתר PSI (הוא מנהל פורום טכני שם). אירוע מעולה.
  16. אפשר לכוון עם מברג, אבל זה לא מדוייק ועלול לסנוור נהגים אחרים, או להפחית משטח ההארה של הפנסים. בדרך כלל עושים כיוון במכוני רישוי או חשמלאים עם מכונה יעודית לנושא.
  17. אחלה שירשור, racepak
  18. תתחדשי והצטרפי למועדון PSI. http://www.psi.co.il
  19. ואם כבר, מוטי, האם אתה יכול להגיב בשירשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=91936&highlight=%F6%E1%E9%F2%FA+%E0%E9%F0%E8%F8%F7%E5%EC%F8
  20. 220 כוחות סוס בגלגלים? מממ, יש דיפרנציאל מוגבל החלקה? הגודייר אחלה. 700 ש"ח לצמיג ויש גם במידה שלך.
  21. ספר נחמד לפותח השירשור, maximum boost , של corky bell. http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0837601606/104-7168063-9135941?v=glance
  22. רפי הסביר על ה H4 והוא צודק לחלוטין.
  23. דיסקי הבלימה בתמונה קטנים מדי, זה מגוחך. עם ג'נט כזה צריך דיסקים וקליפרים יותר גדולים.
  24. אני רק זוכר שלא מכשילים על מגבים אז אל תתפתה לקנות מגבים במכוני רישוי. קנה מגבים טובים וזולים, במיוחד כשהחורף כבר כמעט כאן.
×
×
  • תוכן חדש...