Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אבל למה הוא נוסע עם גרביון כמה חודשים? אין לו כסף לפילטר אויר או שזה מתוך עיקרון? לפחות הוא לא שם גרביונים על הבקליות האחוריות, אני מקווה.
  2. תודה לכולם
  3. שלום, לחבר יש סאאב 900, 2 ליטר טורבו (קבריולה) ולאחרונה מת לו הטורבו. במוסך רוצים ממנו 9000 ש"ח על טורבו ואני מניח שזה המחיר לחדש. השאלה היא איזה טורבו בדיוק יש ל SAAB 900, אולי אפשר להשיג משהו משומש? תודה מראש
  4. fizban

    קוואליר 2400

    הצמיגים שלך לא היו משהו לכן הם איבדו אחיזה כבר במהירויות נמוכות וצרחו לך.
  5. גרביון בכלל מחזיק מעמד? בטח הוא ישאב לתוך מצערת ותהיינה לך בוכנות עטופות בגרביונים. זה יעלה את יחס הדחיסה וישפר את ביצועי המנוע.
  6. זה חוק שעובד יופי באירופה. באירלנד הבארים נסגרים ב 23:00 (אבל פתוחים מ-10 בבוקר). כמה זה יעבוד בישראל? Time will tell
  7. fizban

    קורס קארטינג

    אני מבין שעשית קורס גם בהרצליה וגם בנתניה ואתה מדבר מנסיון.
  8. היחידים שיוצאים באור לא מחמיא, בלשון המעטה, הם אנו. אפילו לא צריך לקרוא בין השורות כדי להבין זאת. הקבלן שלא רצה לתת 5000 ש"ח לעובד שלו ואיים שיקרא למשטרה - ישראלי חיילים שמקבלים שוחד, משטרה שמקבלת שוחד - ישראלים בנות מטומטמות שמתחברות עם הגנבים - ישראליות אנשים שמתקשרים לגנבים כדי ש"יאספו את הרכב שלהם" - ישראלים אנשים שמחפשים חלקים לרכבים שלהם בהכי זול ולא אכפת להם לקנות חלקים גנובים - ישראלים הגנבים בעצמם אמרו שלא יעיזו לגנוב מערבים. אז למה אנחנו מתפלאים שיש מכת גניבות?
  9. טוב חברים, תודה על התשובות.
  10. הבעיה היא לא הכסף אלא סדרי העדיפויות. כל החלקים לפרויקט המרכזי הגיעו והשאלה היא האם לעכב אותו ולהתעסק (שוב) עם שיפורי מיתלים או לעשות זאת אחר כך.
  11. אי אפשר להוציא תוית על אדם בלי לדעת באיזו קונטקס בוצעו העבירות (אם אלו מעט עבירות כמובן, לא 63). 39 קמ"ש מעל למותר, אולי זה היה בכביש 6, ישר ופנוי ולזרו אותו. מעבר באור אדום; עבירה חמורה אבל זה לפעמים קורה ממש בלי כוונה. אני לא מדבר על מישהו שמנסה לגנוב רמזור במודע או פשוט מזלזל אלא לפעמים אתה עושה טעות. לי קרה שהוסיפו רמזור חדש בפניה ימינה בעיר ועברתי באדום בטעות באמצע הלילה. עדיין הסתכלתי לצדדים ועברתי בזהירות כרגיל ורק אחרי המעבר חבר העיר לי שעברתי באדום (וכמובן שנורא כעסתי על עצמי). קו לבן רצוף - יכול להיות שעקפת משאית זבל כי היא עמדה וחסמה את התנועה במשך 5 דקות ושוטר תפס אותך. בקיצור, אני לא בא להגן על הבנאדם אבל אני גם לא הופך אותו לרוצח בפוטנציה. עדיין יש את המשפט המוכר: פעם אחת , מקרה. פעם שניה, צירוף מקרים. פעם שלישית, שיטה. וראוי לו שפותח השירשור יחשוב על המשפט הנ"ל.
  12. בטח גם מבוקש בגלל שישראלים קמצנים רוצים להשיג חלקים ללאונה שלהם בהכי זול וזה בא להם בהפוכה.
  13. לעיתים שערים חשמליים משבשים את השלט. האם יש כזה שער בחניון המדובר?
  14. fizban

    נורת VISION PLUS

    השאלה היא מה תוחלת החיים שלהן.
  15. טוב, כנראה שלדגם שלנו יש 21ממ מוטות פיתול אחוריים. בפיז'ו ספורט יש 23.5ממ. ההבדל ב SR יהיה 25% יותר קשיחות (אם מכפילים את השינוי באחוזים בחזקת 2, למרות שאני בכלל לא בטוח שזו הנוסחה המתאימה). 340 פאונד.
  16. קורים לזה "שפם" בעגת הרחוב. לחלקים שמתחת לפנסים ב 306. בג'אן ניתן להשיג אותם ב 70 ש"ח לצד שמאל ו 80 ש"ח לצד ימין, עד כמה שזכור לי. כל זה בהנחה שיש לך דור שני ומעלה (אפריל 1997 +).
  17. למכירה: 4 מזרקים של פיז'ו 605 טורבו. 240CC ב-3 באר, התנגדות גבוהה. מצב טוב, כולל קיט שיפוץ. תוצרת בוש. מס קטלוגי 0-280-150-701 מחיר: 700 ש"ח תמונה: 8 מזרקים של 306 GTI6. תוצרת וובר (weber). מס קטלוגי - IW204 265CC ב -3 באר, התנגדות גבוהה. מחיר - 800 ש"ח לרביעיה (נמכרים ברביעיות) תמונה: כרגיל - הודעה פרטית, גמיש. עוד מכירות שלי: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=132209
  18. יאשה לא 82?
  19. הוירוס מכניס את עצמו בדרך כלל לשיחזור המערכת (XP). כך שאפילו אם ניקית אותו, הוא יחזור אוטומטית באיתחול הבא. הפיתרון הוא להשתמש בתוכנת אנטי וירוס טובה (נורטון למשל). א - לבטל את שיחזור המערכת (להעביר אותה ל OFF). ב - לעלות ב SAFE MODE ג - להריץ את הנורטון על סריקה מלאה ולהשתמש בכל patch שמוריד את הוירוס. הסריקה תקח הרבה זמן. ד - לעשות איתחול אחרי הסריקה ולעלות רגיל. בתקווה שהבעיה תיפתר. ה - אחרי כמה ימים, כשרואים שזה בסדר, אפשר להחזיר את ה system restore (כי הוא מעתיק את הקבצים במערכת לגיבוי והוירוס כבר לא קיים שם).
  20. אלוהים יודע מה הקשיחות של מוט הפיתול מאחור והקפיצים מקדימה.
  21. יכול להיות שמוטות הפיתול שלנו הם 22 מ"מ? מדהים שאין אנטי רול יותר מ 23 מ"מ. גל, אם אתה נתפס לקטנות, שלי 98 ושלך 99.
  22. אני מודע לעובדה הזו. אם אני לא טועה, מוטות הפיתול ברכב שלנו (שלי, של ירון ושל גל) הם בקוטר 24 מ"מ. האם אפשר להשיג בפיז'ו ספורט משהו קצת יותר עבה? מוטי, במידה ואין משהו כזה לרכב שלי, האם מומלץ להוריד את הסטראט באר או שהוא משפיע פחות על ההקשחה? יצויין שכריות הבולם ובוקסות המשולשים הם group N ולכן האוטו מוקשח תחת מקדימה.
  23. היי מוטי וגל, אני מקפיץ את השירשור העתיק הזה כי יש לי שאלות (מן הסתם). גל, אתה החלפת לבולמי B6 אם אני לא טועה. האם שמת bumpstop בנוסף בבולמים הוא שיש לבולם bump stop מובנה? הסוגיה הזו מדירה שינה מעיני, למרות שלי יש את ה B8. בזמנו, המליצו לי לשים bump stop למרות ש ב pit stop טענו שיש bumpstop מובנה. מוטי, בפיז'ו יש שיניים ולא קפיצים אחוריים. איך אני יכול לדעת שהקשיחות (spring rate, כלומר) נשארת מאוזנת אם החלפתי לבולמי בילשטיין B8, קפיצים קידמיים פרוגרסיבים של אייבך והורדת שן מאחורה (28 מ"מ)? יש לי פשוט הרגשה שהרכב לא מתנהג כמו שהוא צריך להתנהג וזה די עולה לי על העצבים. תודה, גלעד נ.ב - לי ולגל יש את אותו הרכב.
  24. יש חלק של משומשות. המכונית שלי היתה בצילומים. ישבתי שם בשקט בזמן שהם צחקו על צרפתיות. לא ראיתי כל סיבה להתלונן מכיון שלא שמעתי מה הם אמרו על שאר המכוניות וזה אולי היה בקטע הומוריסטי. אז נחכה לתוכנית ונראה. אז אם אתם רואים שם את קיגלר ליד פיז'ו כחולה "1600 אוטומט"...
  25. 9.10 זה לא תאריך בכלל?
×
×
  • תוכן חדש...