Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. לא אם יש לך MAF.
  2. הרעיון מאחורי עלוקה זה שאמור להיות קשה למצוא אותה. אם שמים אותם במקום סטנדרטי, זה כמו כוסות רוח לסוס מת.
  3. מסכים עם הורד האדום. עדיף לך לגמור את הצבא ואז להיות סטודנט. זה קשה להיות סטודנט בן 18 בין כל הסטודנטים המבוגרים יותר. במיוחד בין הסטודנטיות... אם גפ הפן החברתי חשוב לך, תגיע לאוניברסיטה בגיל המתאים.
  4. מצטרף להמלצה על סקסו דיזל. חסכוני בטירוף וגם די אמין. מצד שני אין לו הרבה כוח. מצד שלישי הוא שוקל ממש מעט.
  5. fizban

    207 GT

    קודם כל שיביאו את ה 207 GTI, עם ה 175 כ"ס.
  6. לצערכם, אתם לא בחורות. איזה ניסיון היה לך, ליטל? התקשרת וענה לך ערס?
  7. אני דווקא מעדיף להוציא מדבקה עם הפלאפון שלי "איך אני נוהג? התקשרי ל- XXXXXXX"
  8. fizban

    צה"ל - פרצופה של המדינה..

    להזכירך, יש הרבה פוליטיקאים שהם אנשי צבא בדימוס, אז תסיק את המסקנות בעצמך.
  9. fizban

    צה"ל - פרצופה של המדינה..

    ואני מוסיף על דבריו של יהודה; רוני כתב שם על רכבים שלדעתו מתאימים לתפקיד והם הם הרכבים שצריכים להיות לאלופי המשנה, יהיה להם גם יותר קל לעשות את עבודתם עם רכבים כאלו ולא טויוטה קאמרי. כשאתה מפקד על אנשים, אתה צריך להיות ראוי לאמונם וצר לי להגיד ש 99% מהמפקדים הבכירים בצבא לא ראויים לאמונם של הפקודים שלהם. ועוד לא התחלתי אפילו לדבר על היחס למילואמניקים (אלה שעוד נשארו).
  10. fizban

    קטנועניסטים - נמאסתם!

    טוסטוס לא מגיע ל 200 קמ"ש. דיברו פה על קטנועים, לא על אופנועי 600 סמ"ק. וקטנועים בהחלט יכולים לעצבן, במיוחד ה 50 סמ"ק באיילון.
  11. fizban

    קטנועניסטים - נמאסתם!

    הוא מגיע לראש הרמזור אז בירוק מתחיל בנסיעה איטית ומעצבנת ומעכב את כל הטור כי פתאום הוא מחליט שאין בעיה לנסוע במרכז ב 30 קמ"ש. זו הבעיה היחידה שיש לי עם קטנועים. עם כל שאר דברים אני מסתדר יופי ובהחלט מבין אותם.
  12. אם אתה מוצא S16, עדיף שתשתיל טורבו עליה, בסיס מצוין לטורבו. לגבי 306 XSI דור ראשון - עדיף להשתיל 605T עליהן.
  13. fizban

    שאלה על קוקטיל דלק !

    בכל תחנות הדלק זה בטח כך גם בכל הבתי קפה , פאבים. ככה זה כשהמעסיקים חופשיים לנצל את העובדים ללא פיקוח ויש הרבה ביקוש לעבודה.
  14. מה עם משלוח ומכס? השעון בוסט מן הסתם זול יותר מה EGT. המחיר נשמע סבבה.
  15. אגב, גם מוכרים בארץ שעונים של גריידי. אני חושב שיש ב TOP RPM באשדוד.
  16. באמת היה לי תמוה שרועי אמר שהם לא מגיעים עם יוניטים.
  17. ללבנים צריך קופסת שליטה. ה- blue racer הם היחידים שלא צריך קוספת שליטה בשבילם. האם למד הדיגיטלי יש נוריות וציפצופי אזהרה ניתנים לתכנות? לא כל כך אהבתי את העיצוב הזה. אתה תמיד יכול לשים במקום הרדיו פנל של 3 שעונים של גריידי (בוסט, לחץ שמן ו EGT) ואת הרדיו להעביר למקום אחר (אם יש). מה שאני אוהב אצל הגריידי זה שהם נראים סולידים, בלי יותר מדי משחקים.
  18. שים לב שלגריידי יש סידרה חדשה שמחליפה את הישנה. התאורה אדומה. הלחץ שונה מבאר ל PSI והמחוגים אדומים. השעונים שלהם מאוד איכותיים ומגיעים עם יוניטים קטנים וחיבורי משנה, שעושים את החיים להרבה יותר קלים. http://www.greddy.com/products/display/?Category=electronics&SubCategory=58 אני מאוד מרוצה מהם. אפשרויות נוספות הן אוטומטר ו Defi סדרת הבלו רייסר. שתיהן חברות טובות. הדפי הוא גם smoked.
  19. למען השם, אמור כבר מה התקציב שלך. מה הבעיה?
  20. fizban

    הגבלת הרכבים ל-120

  21. fizban

    הגבלת הרכבים ל-120

    זו בכלל תגובה צרת אופקים. אתה יודע כמה אנשים נהרגים בגלל עישון וכמה כסף המדינה צריך להשקיע בטיפולים? אז כדאי להכריז על איסור העישון בכל המדינה, כי מספיק הרוג אחד שזה יחסוך מאיתנו וכבר הרווחנו. אתה יודע כמה אנשים מתים ממחלות לב וכמה כסף המדינה צריך להשקיע בטיפולים? אז כדאי להכריז על איסור אכילת אוכל שמן בכל המדינה, כי מספיק הרוג אחד שזה יחסוך מאיתנו וכבר הרווחנו. אתה יודע כמה אנשים מתים מאיידס? אולי כדאי להכריז על איסור קיום יחסי מין, או קיום יחסי מין בפיקוח המדינה. כולם יחגרו חגורות צניעות ויתצטרכו לבקש אישור מהשוטר המקומי לקיום יחסים, והוא בלחיצת כפתור יאפשר זאת. במקום לטפל בבעיה מהשורש, אתם הולכים על טיפול בעלים החולים! בסוף נגיע למצב שלאנשים אסור לצאת מהבית
  22. fizban

    הגבלת הרכבים ל-120

    ול haimy - אתה חוזר על המנטרה הטיפשית שלך שוב ושוב ולא מבין שגם ב 80 קמ"ש אנשים נהרגים ויש גם אנשים שלא כדאי שינהגו ב 80 קמ"ש.
  23. fizban

    הגבלת הרכבים ל-120

    אני פשוט לא מאמין על חלק מהאנשים פה שזה נראה להם הגיוני. שמעתם פעם על דמוקרטיה? 1000 אנשים מתים בגוש דן בשנה בגלל זיהום אויר. אולי עדיף להוציא חוקים שמגבילים את פליטות המזהמים של המכוניות והמפעלים. ילדים מטומטמים שנוסעים על 150 קמ"ש וקיבלו רישיון רק אתמול ראויים לפרס דארווין, גם ההורים שלהם. התירוץ העלוב הזה של "כבישים בישראל שלא מתאימים למירוצים" - זה באמת הגדיש את הסאה. אתם יודע לאיזה מהירויות אפשר להגיע על כביש 6, או 1? לכל התומכים בהצעת החוק, אני מציע לכם לבוא איתי לסיבוב ברכב. אני מתחייב לא לעבור את ה 120 קמ"ש ו 50 קמ"ש בעיר ולגרום ללב שלכם לצנוח לתחתונים. ואם אתם רוצים שהוא יצנח לרגליים, קחו סיבוב עם גל או עם רוני (מוטי רחוק מדי). בקיצור, איבוד שליטה על הרכב מתרחש כתוצאה ממגבלות הנהג ומנהיגתו במהירות שעולה על המהירות המתאימה לתנאי הדרך. יש מקומות בהם גם 30 קמ"ש זו מהירות מסוכנת.
  24. השירשור כבר התארך מעבר לכל המצופה. אמרת שחלום ילדות שלך זה גג נפתח. יש לך האמצעים הכלכליים להגשימו. יש לך רכב שנותן לך את זה וגם מוגדר כמאוד מהנה, הנעה אחורית, בתקציב. עשית נסיעת מבחן עליו והתרשמת לטובה. למה אתה מתלבט עכשיו בין A3 ו C70 או בימרים, למען השם?
×
×
  • תוכן חדש...