Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. שים לב למערכת החימום ,כלומר הקפד לפתוח את החימום ברכב בעת ריקון ומילוי המים/נוזל.
  2. כמו שאמרו לך , עם הזמן זה עשוי לדפוק לך את השיניים של גלגל התנופה , זה אומר פירוק מנוע, הח' גלגל תנופה, הרבה כסף. חבל.
  3. לא רק ברזים. בעיקרון זה ממסר שהפעלתו חשמלית ופעולתו (כלומר מה שהוא עושה/מוציא) היא מכנית.
  4. בדיוק בשבילך כתבתי את זה : אז נכון שהונדה ירדו מ-125 סוסים ל-114 לטובת גמישות (מומנט) , אבל קח מנוע 1.6 של PSA , רנו , פלוצווגן,מיטסובישי,סובארו ושות' - המנוע עדיף כמעט בכל היבט היום. אולי הוא פחות "חי" , ובטח יותר יקר לתיקון אם כבר יש תקלה - אבל זה עדיין מנוע עדיף בהרבה ברוב ההיבטים. מעבר לכך. מה בכלל הקשר בין אופי המנוע לזה המזגן מעיק עליו פחות ככל שהספקו המוחלט גבוה? בהקשר הזה כתבתי את עניין ההספק המשופר ולא שום דבר אחר.
  5. כן , וזה באמת אכפת למדחס מאוד - אם המנוע שמסובב אותו מוזן קרב' או הזרקה...
  6. 1. הצריכה בעיר לרכב הזה הגיונית וסבירה. 2. לצערנו המחירון שקובע את השוק הוא של לוי יצחק - למרות אי דיוקים , חוסר מקצועיות ועיוותים שונים. העדר עדיין איתו. בדוק ב-YNET.
  7. " אה ,מורס , זה מתי הייתי אצל טיטו " "טיטו מהחפ"ק?" "לא , מיוגוסלביה " "תפס חופשה החרא..."
  8. מה הקשר? ד"א - פיצויים למזגן ? זה ביטוח מנהלים ? פנסיה ? גם במכוניות הישנות יש מגביר טורים (הפועל על ואקום) . אומנם הרבה פחות מתוחכם ומדוייק אבל הרעיון זהה. עוד סיבה להשפעה הפחותה של המזגן - המנועים היום חזקים יותר באופן ממוצע (ממוצע אמרתי , אני יודע שאלפא הוציאו 105 סוסים ממנוע 1500 כבר ב-82') . מכיוון שהכח הנדרש לסובב את המדחס של המזגן לא השתנה משמעותית (נכון , השתפר , אבל עדיין דומה) הרי היחס בין הכח הזמין של המנוע לכח הנדרש כדי לסובב את המדחס משתנה לטובה.
  9. תחשוב רגע על המים באמבטיה. אתה ממלא. חם מדי. אתה פותח את המים הקרים. המים באמבטיה לא מתקררים בו ברגע. לוקח זמן עד שהטמפ' מתייצבת על משהו באמצע. אותו עיקרון.
  10. דיויד , תסביר בבקשה לעמיתינו המכובדים מה הכוונה באמינות מנוע (רמז , לא צמיגים , גם לא שמן גיר) . על הדרך תסביר להם גם מהו מנוע ה-TU ובאילו מכוניות הוא מותקן (רמז , זה לא טורבו דיזל , גם לא וולקן , ואפילו לא טויוה קורולה).
  11. בדיוק בשביל אנשים עם שאלות כמו שלך המציאו את כפתור ההעברה (ובעברית , משבת - כמו ב"עוזי"). אם זה לא עשוי לגרום לנזק , ניתן להעביר ללא חשש. אם נזק עשוי להיגרם , יש צורך בלחיצה על המשבת , כלומר בפעולה מודעת ומכוונת...
  12. כן , רק שהיית צריך לשדרג את המתלים כל חודשיים , המכונית הייתה עוצרת עם כל העברת הילוך , והיית מקבל בלוח השעונים מסך כחול every once in a while . בדיחה ישנה על מייקרוסופט... במכוניות בנות תמותה , הרבולוציה נגמרה לפני כשני עשורים , והאבולוציה תפסה את מקומה. המכוניות היום ה-ר-ב-ה יותר בטוחות , שקטות , מתחשבות בסביבה , צייתניות וכו'. אבל ריגושים , ביצועים וכדומה ? לא כאן תקבלו מהפכה רבותיי. אתם מתארים לכם היום יצרן שמייצר סופר 7 , 205 ראלי , או קונטאש ?
  13. רק מנדבושקס חביבי , בראש זה לא חיית מחמד... ומה עם הקופיף של מרקו , הוא לא היה חיית מחמד ? ומה עם בלה ? הם גם היו כל הזמן בראש ( או שיש דברים שאני לא יודע.... ) בלה לא הייתה בראש , היא קיבלה בראש , מפינוקיו ... הבעייה שהוא היה גומר בשניות הבול עץ הזה - "פייננננווווווווווווווווווווקקקקקקקקקקיייייייייייייווווווווו , חככההההההה ליייייייייייייייייייייי "....
  14. עונה (כשבא לו) לשם "חומוס" , בן 3 חודשים ומעלה הספק כאילו הוא על NOS...
  15. רק מנדבושקס חביבי , בראש זה לא חיית מחמד...
  16. לא הולך "סתם" ? אני יכול להראות לך כמה דוגמאות לראשי מנועי ב TU שהלכו "סתם" בלי שום קשר להתחממות או מי ברז ! חד וחלק ! התופעה גם מוכרת לחלק מבעלי ה 206 שהגיעו לאיזור ה 60,000 קמ ! (תלונות נרשמו במספר פורומים מקומיים) ! ארז, אתה האמאמאמא של הפרנקופיליה בהתגלמותה. בפורום הזה נמצאים חובבי צרפתיות (שם לב ל RADARJEDI) שנמצאים בתחום לא פחות זמן ממך - ואני מעריך שהרבה יותר ממך. האיכות של הרכבים הצרפתיים נ-מ-ו-כ-ה. זה מתבטא בתקלות מנוע, בלאי בפלסטיקה/גומיות וכלה בדברים "קטנים" אחרים. חד משמעית הרכבים היפאניים יהיו יותר אמינים ב 99% מהמקרים. אל תאמין לסקרים, טמון את ראשך בחול, תשכנע את עצמך שמדובר ב"בלאי טבעי" (ממש "טבעי"...). חביבי, העובדות מדברות בעד עצמן תתעורר. אה, ועוד משהו... אתה פרובוקטור !!! איציק אתה אל תקרא לי חובב צרפתיות חובב קטינות אני עוד יכול לחיות עם זה , אבל צרפתיות ?
  17. כן , כל הצרפתיות סובלות מהזנחה כזו , והיפניות באות עם הזרקת ג'ל KY ישירה מהמפעל ששומרת על הגומיות. לא רק זה - כל המכוניות של חברי הפורום מוזנחות, לא עוברות טיפולים שוטפים ושמים בהם שמן מהול במים תוך חסכון עלויות מקסימלי. אחר כך מתפלאים שצריך לעשות בהן ראש מנוע! - חברי פורום יקרים - די להזניח את המכוניות שלכם, תעשו כמו erezzx והמכוניות שלכם יחזיקו 350,000 ק"מ בלי תקלה אחת. באחריות. שמענו עליך ועל חברי הפורום רק מרמת השאלות פה אתה מבין איך האנשים מטפלים במכונית שלהם מזמן לא ראיתי מישהו נעול כמוך , בעצם האחרון ענה לר"ת י.כ. , רק שהיה נעול הפוך. לטענתך המכוניות הצרפתיות מושלמות , ורק אנחנו שונאים אותן והשנאה מעוורת אותנו. אז בוא ואספר לך. יש לי היום את המכונית הצרפתיה ה-בערך 30 שלנו. רובן היו סיטרואן , עם חריגות לכיוון רנו.כל הטיפולים בהן בוצעו על פי הספר במקרה הגרוע , והרבה פעמים במרווחים קטנים מהמומלץ ע"י היצרן/יבואן. אף פעם לא דחיתי טיפול /החלפה של חלק בגלל שיקול כספי. שילמתי הרבה ואני משלם כיום הרבה כסף כדי להישאר עם הרכבים הצרפתיים , למרות כל החסרונות , ובגלל היתרונות. אני מעדיף את הרכב הצרפתי באופן עקרוני ,וחושב שעיקר הבעיות שצצות הן הזלזול הצרפתי בכל דבר ששונה מהנמצא אצלם (במקרה הזה ,מזג האוויר שמחסל כל חלקה טובה באוטו) - אבל מכאן ועד לעשות מכל רכב צרפתי רכב מושלם? לכל רכב ,בסופו של דבר , יש את הצרות שלו (מלבד ,עפ"י האגדה , לרולס רויס) , אבל באופן ממוצע היפנית המשומשת תעצבן את בעליה פחות בשימוש היום יומי (לא שאחזקתה בהכרח תעלה פחות , אבל הוא לא יכיר באופן אינטימי את בעל המוסך שלו).
  18. שתנסה ניקורט , זה מאוד עוזר בשבועיים הראשונים של הגמילה
  19. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, האוטו כבר מצלצל ב-40 פולי. אפשר אפילו לשים רינגטונים של פרחה צורחת: "הלו!! חרא דלק!! הלו!! חרא דלק!!" רוני ממך לא ציפיתי לתגובה עלובה כלכך... בתור מנהל פורום , תתבייש לך... ועכשיו אם יש מישהו שיודע תשובה אמתית ולא חאפרית ומגעילה אני אשמח לתשובה אמיתית. ב-ד-י-ח-ה!!!!! מה עובר עליך?? עכשיו מכל דבר שאני אגיד אתה תעלב?? "בתור מנהל פורום, תתבייש לך" - הצחקת אותי. מנהלי הפורום הם אכן אנשים מכובדים ומיושבים, שמלאכת הניהול הקשה מונעת מהם כל שמץ של הומור או בדיחות הדעת. או שלא רוני אני בד"כ מלא הומור, אבל אני כבר פעם רביעית שואל את השאלה הזו בכל מיני נושאים, ועדיין לא קיבלתי תשובה... מישהו יכול להסביר לי מהם הצילצולים שאני אמור לשמוע?! רעש שמזכיר גריסה עדינה של מתכת שמופיע בתדירות גבוהה למדי (כמו שעון מעורר שמצלצל). יופיע בעיקר בהאצה בדוושה מלאה בהילוך גבוה , או כשההצתה מוקדמת מדי , או כשהמנוע חם בטירוף - בקיצור , כשיש עומס גבוה על המנוע והתערובת בתא השריפה לא נשרפת כראוי.
  20. כן , כל הצרפתיות סובלות מהזנחה כזו , והיפניות באות עם הזרקת ג'ל KY ישירה מהמפעל ששומרת על הגומיות.
  21. לא מדוייק , סוף סוף החזירו את מחיר הדלק לרמתו מאז ומתמיד ,מעט פחות מדולר אמריקקי אחד לליטר.
  22. אני מסכים שהצורך בפירוק ראש מנוע הוא לא סתמי הוא נובע כפי שציינת משימוש במי ברז או אי הקפדה על חום המנוע עד כדי הרס האטם ופריצתו. גומיות שסתומים מאידך של היצרן מספיק איכותיות ? אני מניח שכן. בלא מעט מנועים נדרשה החלפתם ובכל זאת עלות החלפתם לא גבוהה ומתקזזת לדעתי עם עלויות החלפים הזולות של מנועי TU. כן רק שהמשפצים למיניהם לא טורחים לשים לך גומיות מקוריות כי מקורית עולה 9 ש"ח ותחליפית עולה2ש"ח זה מצחיק אבל זה נכון וכואב(זו רמת המוסכים בארץ) זה עדיין לא מסביר למה הגומייה המקורית נהרסת... אגב , גם במנוע האופל קדט J שהייתה לנו התופעה של גומיות שסתומים הייתה נפוצה ומוכרת. אין מה לעשות זה בלאי טבעי של המנוע בן לא נהרסות הן מתיבשות ואז הרכב מתחיל לאכול שמן זה כמו שתשאל למה רינגים נגמרים לא הבנתי ,אם הן מתייבשות ושמן מתחיל לפרוץ החוצה אז הן לא הרוסות ? THE LORD WORKS IN MYSTERIOUS WAYS...
  23. אני מסכים שהצורך בפירוק ראש מנוע הוא לא סתמי הוא נובע כפי שציינת משימוש במי ברז או אי הקפדה על חום המנוע עד כדי הרס האטם ופריצתו. גומיות שסתומים מאידך של היצרן מספיק איכותיות ? אני מניח שכן. בלא מעט מנועים נדרשה החלפתם ובכל זאת עלות החלפתם לא גבוהה ומתקזזת לדעתי עם עלויות החלפים הזולות של מנועי TU. כן רק שהמשפצים למיניהם לא טורחים לשים לך גומיות מקוריות כי מקורית עולה 9 ש"ח ותחליפית עולה2ש"ח זה מצחיק אבל זה נכון וכואב(זו רמת המוסכים בארץ) גם המקורית כפי שאתה נוכח לדעת לא ממש שורדת אתה מוכן להפסיק להקדים אותי בכל פעם ?
  24. אני מסכים שהצורך בפירוק ראש מנוע הוא לא סתמי הוא נובע כפי שציינת משימוש במי ברז או אי הקפדה על חום המנוע עד כדי הרס האטם ופריצתו. גומיות שסתומים מאידך של היצרן מספיק איכותיות ? אני מניח שכן. בלא מעט מנועים נדרשה החלפתם ובכל זאת עלות החלפתם לא גבוהה ומתקזזת לדעתי עם עלויות החלפים הזולות של מנועי TU. כן רק שהמשפצים למיניהם לא טורחים לשים לך גומיות מקוריות כי מקורית עולה 9 ש"ח ותחליפית עולה2ש"ח זה מצחיק אבל זה נכון וכואב(זו רמת המוסכים בארץ) זה עדיין לא מסביר למה הגומייה המקורית נהרסת... אגב , גם במנוע האופל קדט J שהייתה לנו התופעה של גומיות שסתומים הייתה נפוצה ומוכרת.
  25. גומיות שסתומים זה תוצר לוואי של הגומי הצרפתי המשובח המתבטא בכל שאר חלקי האוטו. בצרפת לא שמעו על הדבר המוזר הצהוב הזה שתלוי בשמיים , ולכן ייצרו רק גומיות שמתאימות למזג אוויר קפוא עד אביבי במקרה קיצוני. עיין ערך : סאנרוף , גלגל הגה , צינורות מערכת קירור , אטמים , אטמי דלתות וכיו"ב.
×
×
  • תוכן חדש...