-
הודעות
377 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי 3n
-
טוב , עדכון לנושא. לא נדרש להחליף לוחית רישוי. הנזק לרכב קוסמטי בעיקרו , שמאי הוריד כ 4% עקב החלפת דלת + כנף . השאלה היא האם יש אובדן ערך מסחרי עקב היות הרכב גנוב בעברו , לא מצאתי חוקים ברורים בנושא. ברור לי לחלוטין שבמכירה עתידית יהיה אובדן ערך מסחרי למרות שהרכב על פניו נראה תקין ללא נזקי שילדה אלא קובמטיקה חיצונית בלבד.
-
לחבר הוצע רכב אשר עבר גניבה , נמצא וכעט בהליך של קבלת מספר רישוי חליפי. מניח שהרכב עבר אובדן להלכה ולכן נדרש הרישוי מחדש. האם יש כללים מניחים לאובדן הערך של הרכב ? לא מצאתי בלוי יצחק התיחסות ספציפית לנושא.
-
אכן , מדובא על נירו פלאג אין מודל 21 , וכפי שכתבתי אני לא עושה שימוש במצב חשמלי מלא אלא באופציה שמחשב הרכב בוחר את ההנעה הרלוונטית במהלך הנסיעה , דבר המתבטא בצריכת דלק אשר קרובה ל 25 קמ"ל וזו בטעינה רק במקום העבודה , בעבר כשאר הרכב הוטען גם בעמדה ביתית הרכב עשה למעלה מ 30 קמ"ל בנסועה יומית של כ 105 ק"מ.
-
וגודל הסוללה , בנירו היבריד 1.32 בפלאג אין 8.9.
-
הרכבים הסינים אכן מסובסדים בכבדות על ידי הממשל הסיני, ובעצם מרבית התעשיה הסינית נהנה מרבת סיבסוד כזו ואו אחרת כתלות בראיה האסטרטגית של הממשל הסיני ברצותו לפרק את המערב ואת התעשיה שלו. השוק הישראלי אינו דוגמא לכלום כאשר יבואי רכב של מותגים מערבים לקחו לידם מותגים סינים וביצעו מניפולציות מחיר על מנת לדחוף את השוק מעלה במחירים. באשר לענין ההנעה , נוסע כבר אוטוטו 4 שנים עם נירו פלאג אין, מלבד חיישן EGR אשר עבר לאחרונה ניקוי , הרכב כבר עבר את 135K ק"מ ללא בעיות כלל , הסוללה אחרי למעלה מ 1000 הטענות מספקת פחות או יותר את אותו הטווח 30-35 ק"מ בימים חמים עם מזגן , קרוב ל 40 בימים רגילים לחלוטין ללא מזגן. הלכה למעשה למדתי במשך הזמן להעביר את מצב הנהיגה לאוטומטי , משמע הרכב מחליט על שימוש בכוח חשמלי כתלות בתנאי הנהיגה ובמצב הדרך , הנ"ל משתלם לחלוטין עם צריכת דלק ממוצעת של 24.8 קמ"ל לאורך עשרות אלפי הק"מ שבהם אני מודד את הצריכה באופן עיקבי. החברה שאני עובד בה כעת מבצעת החלפת רכבים יזומה לאחר 3 שנים, אני עם הנירו בת 4 נאלץ כעת להחזיר את הרכב ובמקומה אני מצטייד בקונה מודל 24 אשר העדפתי על הטיגו 7 פלאג אין, מעדיף קוראנית בת 9 חודשים על סינית חדשה.
-
אין פה שום ויכוח , הרכבים מוצעים במסלול יד 2 0 ק"מ בהנחות ללא רישום חברה ברישיון הרכב. יש רכבים שאך היו רשומים על עובדים ובעלי נסועה זניחה אשר גם הם מוצעים למכירה בהנחות גדולות , מציע לכל מי שרוצה לרכוש רכב היום לגשת ולא לפחד להתמקח כמו בשוק, ההנחות בהתאם במיוחד כאשר הרכבים יושבים וצוברים אחסנות.
-
הרכב אינו בבעלות חברה , מדובר על רכב חדש לחלוטין , אשר נמצא במגרש המכירות וימכר כיד 2 בדיוק כמו בעיסקאות דומות אחרות. המחיר הוא לפני מיקוח וכפי שכבר כתבתי מעלה יש מקום להנחות עמוקות יותר במיוחד אם אתה מביא את התשלום מהבית.
-
למי בדיוק יעצתי ? הנ"ל מתבסס על ניסיון אישי וביקור במספר מגרשי רכב מוכרים (חלקם בבעלות יבואנים מוכרים) אשר מציעים הנחות עומק לרכבים צעירים יחסית (רישוי 1/25) תמורת תשלום מזומן ללא שימוש בקווי האשראי שלהם. דוגמא קטנה להנחה של 25K לרכב חדש לחלוטין , וזה עוד לפני מיקוח ואם תרצה יש גם מודל 2024 אשר עדין מוצעות למכירה. אקספנג G9 שנת 2025 יד ראשונה 0 ק״מ | יד2
-
כמות לא קטנה של המותגים הללו עוברים לסוכני משנה ונמכרים בהנחות עומק , לקנות סיני חשמלי במחירים הללו ואחרי שנה להתרסק במחיר... תודה נשאיר למישהו אחר.
-
מקפיא את ההזמנה עד לנסיעת מבחן .
-
עוד תמחיר הזוי לרכב סיני , נתראה במסלולי יד 2 בהנחה של 50K.
-
במחירי בית מרקחת...
-
האם לקנות יאריס 2012 , יד 1 , 96K ק"מ , טופלה רק מוסך מורשה טויוטה ב29K ש"ח?
3n פרסם הודעה בנושא של ancho בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הבת שלי מכרה את היאריס 2013 סטייל שלה עם 145K על השעון, מטופלת כמו שעון ב 4 מעל מחירון ללא ויכוח. יש ליאריס שוק משומשות חזק , לגבי התמורה ... רכב בסיסי בהחלט. -
לפני חודש רכשתי סוזוקי קרוסאובר מודל 2017 לבת היקרה שלי, דלת אחורית ימין הגיעה דפוקה ברמה שלא ניתן לתקן, אני חיפאי , מצאתי דלת בפירוקיה בירושלים במצב טוב , לא מושלם אבל בהחלט טוב לשנתון ב 1180 שקל כולל מע"מ והובלה... מענין מה יהיה גורלם של הסיניות יד 2 אחרי תאונות קלות ועלות חלפים בשמים, מניח שנמצא רכבים בני 4-5 במגרשים לפירוק...
-
הרכב יתוקן בעלות אחרת לחלוטין מזו שנקב בה פותח השירשור וימצא את עצמו אצל דילר מקורב במחיר מבצע ואו ימכר כיד ראשונה שמורה מאוד מרופא.
-
רכב בן חודש ? מכיר את רמת התיקון במוסכי ישראל , תפעיל את הפוליסה שלך וקבל רכב חדש מהנילון בלי לחשוב פעמים . מעבר לעובדה הבסיסית שבכל מכירה עתידית אובן הערך המסחרי יגרום לך להוריד משמעותית במחירון . זו אינה טעות , כאשר יש לך לוביסטים אשר יושבים בכנסת עם כוח ויכולת השפעה של המשפחות הגדולות אשר שולטת ביבואני הרכב זו התוצאה. אם היה רצון מינימאלי לתחרות בתחום הרכב , כניסה הסינים הייתה יכולה להיות נקודת מפנה להורדת המחירים הגדולה ביותר בשוק הרכב, בפועל הייתה נקודת הקפיצה למחירים ההזוים של הרכבים בארץ.
-
הנ"ל מאפיין של הקורולה לדגמיה השונים, הרכב פשוט רועש , לצערי הרב הייתה לי קורולה חלופית וזו הייתה חויה קולנית בהחלט וגם לא נוחה במיוחד. גם בראב 4 הבידוד לא מוצלח במיוחד.
-
והצעה מאוד מענינת על שאריות המלאי של המאזדה האירופאית: CarClick - מאזדה 3 2024 החדשה אפס קילומטר מליסינג
-
נהפוך הוא , המחיר רק עולה , רק להזכיר שדאסטר בסיסי התחיל ב 99K שקל , היום מתחיל ב 139K , עם כל הכבוד למותג זו אינה סביבת המחירים שבה הוא צריך להיות. אולי כדאי לבחון את המודל העיסקי של דאציה בארץ הקודש ולנסות להבין מדוע הוא מצליח כל כך באירופה וחווה כישלון חרוץ פה בארץ , אבל בהיכרות רבת שנים עם היבואן ברור לי שזה לא יקרה. CarClick - רנו אוסטרל 2025 אפס קילומטר מליסינג זה המחיר שבו הדאציה צריכה להיות מוצעת אם הם רוצים להעלות רכבים על הכביש .
-
כאשר תעבור מהקבינה של דאציה לזו של סקודה תבין היטב את הפער המשמעותי בין הרכבים. דאציה מוכרת בעיקר עלות \ תועלת באירופה וזו הסיבה להצלחה המשכנעת ביבשת הישנה , בישראל זה אינו המקרה.
-
את האוסטריל העבירו לאחר שיזוף ממושך בנמלי הים של ישראל לצי הליסינג \ השכרה \יד 2 0ק"מ... גירסאת הכניסה של האוסטריל מתץחילה ב 179 , אז לשלם על דאציה 185 ??? כאשר ספורטאז עולה 187 , טוסון 188 מישהו חושב שיקנו דאציה ב 185 ?? משעשע.
-
במחירים הללו שיהיה להם בהצלחה , את "ההצלחה" המסחררת של הדאסטר החדש רואים על כבישי ישראל.
-
ראיתי מספר רכבים מסתובבים בארץ , ככל הנראה רכבים אשר מוצמדים לבעלי תפקיד בחברה. מישהו יכול לשפוך אור על השקה \ מחירים \ גירבאות מתוכננות ?
-
הראב בארץ זוכה להילה לא מובנת כאילו מדובר על רכב בקטגוריה משלו, כאחד שהיה לו את הרכב לתקופה לא ארוכה בליסינג יכול להגיד שלטעמי רכב די פשוט , אם רק אמינות נחשבת אצלך זה הרכב . אני הייתי הולך על הטוסון, רכב מרווח ומצויד אשר גם בגירסאת הכניסה אינו מעליב בפלסטיקים פשוטים , לטעמי האישי עיסקה טובה יותר.
