בחיפוש אחרי רכב נתקלתי בפירסום הנ"ל:
https://www.cartube.co.il/מבצעי-רכב/מבצעי-רכב-חדש/kgm-וקיה-במבצע-למועדון-בהצדעה-מרץ-אפריל-2025
משך את עיני המחיר של הנירו + החשמלית , אומנם יד 2 0 ק"מ אבל במחיר של 137K...
טווח של 460 ק"מ.
מה דעתכם ?
רכב שנמכר במקור ב 200K, מודע לאובדן הערך העתידי שלי אבל עדין מדובר על מחיר של סינית בסיסית על רכב שניכר שטוב מהם בכמה מידות.
ASX מזכיר לי את הסובארו DL של פעם , טכנולוגית לא רחוק מאוד משם.
רכב מיושן , לא נוח, רועש וצרכן דלקן , יש אלטרנטיבות טובות הרבה יותר אבל לא במחיר שלו.
עדיף לטעמי רכב משומש מודרני מאשר חדש אבל מיושן.
אחלה סטיגמה אבל ה 3008 היא אחת הטובות פה ברשימה.
פורסטר \ קודיאק אופציות טובות , לא הייתי פוסל את הקרוסטראק כפוף לנסיעת מבחן .
לרדת מרכב גבוהה לפריבט רגילה לא יקרה , כאשר אתה מתרגל לנוחות הזו אתה לא חוזר אחורה.
לסמנכ"ל כספים יש סמכות נרחבת ואף להגיע למצב של ביטול החיובים.
הייתי שוקל בחיוב שיחה , תגיעו להסכמה מה טוב, כי הרי פניה לאפיק המשפטי ניתן בכל שלב נתון.
עצה אישית - תפסיק עם העידכונים עד אשר תגיע להסכמות .