Jump to content

3n

  • הודעות

    377
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי 3n

  1. 3n

    נירו + חשמלית - כדאי ?

    תוספת של 30K , מנוע חלוש עם 129 כ"ס , נראה על פניו שלא מדובר במציאה גדולה מול החשמלית למרות שהיא דור קודם.
  2. בחיפוש אחרי רכב נתקלתי בפירסום הנ"ל: https://www.cartube.co.il/מבצעי-רכב/מבצעי-רכב-חדש/kgm-וקיה-במבצע-למועדון-בהצדעה-מרץ-אפריל-2025 משך את עיני המחיר של הנירו + החשמלית , אומנם יד 2 0 ק"מ אבל במחיר של 137K... טווח של 460 ק"מ. מה דעתכם ? רכב שנמכר במקור ב 200K, מודע לאובדן הערך העתידי שלי אבל עדין מדובר על מחיר של סינית בסיסית על רכב שניכר שטוב מהם בכמה מידות.
  3. ASX מזכיר לי את הסובארו DL של פעם , טכנולוגית לא רחוק מאוד משם. רכב מיושן , לא נוח, רועש וצרכן דלקן , יש אלטרנטיבות טובות הרבה יותר אבל לא במחיר שלו. עדיף לטעמי רכב משומש מודרני מאשר חדש אבל מיושן.
  4. 3n

    בחירת רכב ליסינג

    אחלה סטיגמה אבל ה 3008 היא אחת הטובות פה ברשימה. פורסטר \ קודיאק אופציות טובות , לא הייתי פוסל את הקרוסטראק כפוף לנסיעת מבחן . לרדת מרכב גבוהה לפריבט רגילה לא יקרה , כאשר אתה מתרגל לנוחות הזו אתה לא חוזר אחורה.
  5. העלות של החלפת כריות האויר לבדם הופכת את הרכב לטוטאל מוחלט.
  6. לסמנכ"ל כספים יש סמכות נרחבת ואף להגיע למצב של ביטול החיובים. הייתי שוקל בחיוב שיחה , תגיעו להסכמה מה טוב, כי הרי פניה לאפיק המשפטי ניתן בכל שלב נתון. עצה אישית - תפסיק עם העידכונים עד אשר תגיע להסכמות .
  7. צא ולמד מה שולי הרווח של היבואנים האחרים לרכבים מסין.
  8. ראיתי את הרכבים בביקור האחרון שלי בצרפת, האם יש כוונה להביא אותם לארץ ? לפני קניה ואילו אופציות שבהחלט קורצות לי במידה ויגיעו בחודשים הקרובים.
×
×
  • תוכן חדש...