-
הודעות
377 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי 3n
-
תוסיף לרשימה את הסוזוקי ויטארה \ SCROSS .
- 7 תגובות
-
- 1
-
-
האקלים החברתי \ כלכלי השתנה מאוד , בחברה שאני עובד בה יש התחיבות כלפי המשקיעים \ לקוחות להורדת פליטות ולכן מרבית ציי הרכב הוא רכבי הייבריד \ פלאג אין. חברות גלובליות גדולות לא יאפשרו להכניס את הרכב עקב צריכת הדלק שלו והפגיעה ביעדע האקלים שלהם הם מחויבות . בקיצור דברים השתנו מאוד בשנים האחרונות , רכב עם צריכה ממוצעת של 12 קמ"ל לא מתקבל היום בברכה...
-
כל עוד המעסיק משלם על הדלק , במרבית החברות אלאמלא עיסקה מעולה אשר תפצה את המעסיק על צריחת הדלק הרכב לא יהיה אפילו אופציה.
-
רכב מונע בנזין עם מנוע 2.5 ליטר = צריכת דלק שמעסיקים לא מוכנים לשלם היום. למקבל הרכב שווי שימוש במחיר של 180K = 4464 ש"ח לרכב פלאג אין = הנחה של 1200 ש"ח על הסכום הנ"ל היברידי - הנחה של 500 ש"ח אלא אם הרכב יוצע במחיר סופר נוח לליסינג והעלות החודשית למעסיק תהיה אטרקטיבית מאוד אני לא רואה את הרכב הזה עושה גלים בליסינג.
-
חדש מהנילון נירו +. משומשות - גיילי גיאומטרי 485 , מלא רכבים למכירה ניתן להשיג רכבים מעולם , במסלולי יד 2 0 ק"מ רכב חדש נמכר ב 141. MG4 חדשות במסלולי יד 2 0ק"מ . לא חסרים רכבים בשוק.
-
פירוק הרכב:הרכב רנו פלואנס 2011 בנזין חוות דעת לגבי מה לעשות
3n פרסם הודעה בנושא של Dave43 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מבזק מציאות: - סביר להניח שהשווי של רנו בת 14 הוא לא יותר מ 1500 שקל - סביר עוד יותר שהמוכר ניצל את התמימות וחוסר הידע שלך ומכר לך נבלה שחוטה עם בעיות מפה ועד הירח וחזרה. להוריד את הרכב מהכביש ולנסות לקבל כמה שיותר ממגרש לפירוק, כל שקל שאתה שם על הרכב הזה הולך ישירות לפח.- 9 תגובות
-
- 1
-
-
הטווח של הדגם החדש הוא 610 ק"מ בסלולה הגדול מול הגאומטרי שהיה 485 ק"מ.
-
זה כבר נשמע הרבה יותר טוב, מניח שאת הגירסא הזו יתמחרו ב 180K... נחיה ונראה.
-
הלוגיסטיקה הזו כאשר יש לעיתים 4 נהגים ברכב אינה אפשרית במיוחד בסופי שבוע . נמתין לטווחים אשר ישרתו את הצרכים שלי ולא להפך.
-
סוללות בטווח מוצהר של 430 ק"מ עושות במקרה הטוב טווח אמיתי של 380ק"מ בנסיעה רגועה ובתנאי מזג אויר טובים. החלטת לעבור את ה 100ק"מ ואתה במקרה ביום שרב טיפוסי בישראל הטווח צונח לו לרמות של 330-340 ק"מ. בהנחה שאתה נשמע להנחיות היצרן ולא יורד מ 20% כמינימום סוללה אתה בטווח ראלי של 250 -270 ק"מ. אני שעושה בממוצע 110 ק"מ ליום ללא בלתמים משמע שכל יומים אני צריך להתחבר לשטקר , מעמיס , מציק ומיותר לטעמי. עד שלא יהיה פתרון לטווחים ראלים של 400 ק"מ נסיעה שימושית אני אמשיך לעשות שימוש בפלאג אין. דעתי האישית בלבד.
-
אני לא בטוח שהישראלי הממוצע בנוי לתחלופת דגמים כזו מהירה אשר משאירה את הרכב שלו לאחר שנתיים שלוש כלא רלוונטי וצונח בשוק יד 2... מי שקנה את האורה \ גאומטרי (במיוחד דגם 360) והיום גם את האטו 3 מבין שכדי להתקדם הוא נדרש להתפשר ולא מעט על הרכב ... מדובר בקצב של החלפת טלפונים, רק שהרכב עולה הרבה יותר ואובדן הערך...
-
אשמח לשמוע על אמינות מנוע הליטר של סוזוקי. לא נדרש משהו מעבר לזה לתעבורה יומית של כ 50 ק"מ , הביטוח והטיפולים הזולים קורצים כרכב שני בבית. הרכב מודל 2019 עם פחות מ 60,000 ק"מ.
-
כתבה של וואללה טוענת שיש הנחה של 60K שקל על קיה נירו - מישהו שמע על זה?
3n פרסם הודעה בנושא של YogiBear2k בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אתה כמובן זכאי לדעתך , המבצעים הבלתי נגמרים על דגמי הנירו+ והנירו החדשה כבר למעלה משנה וחצי מעידים אחרת לחלוטין. -
כאשר רכבי חשמל סינים מתחילים לזחול לכיוון ה 180-195 נחמד שיש יבואן שמנסה לפחות לתת פייט . בראיה רחבה יותר אני חושב שיש פה אסטרטגיה נרחבת יותר של היבואן, הם פשוט מכינים את הדרך ליבוא של הקורולה אשר כמובן תתומחר מעל הגיילי הזו, מניח שגירסאת הבסיס תגיע ל 175K , חוק הכלים השלובים של שוק הרכב הישראלי. גירסאת הבסיס של טסלה נמכרת ב 213K , אני מניח שמי ששוקל את הטסלה הנ"ל הגיילי לא נמצאת אצלו אפילו בתודעה , מדובר על קהל שונה לחלוטין. בניחוש פרוע מרבית המכירות של הדגם הנ"ל יגיעו משווקי הליסינג לפחות עד להגעת הקורולה .
-
כתבה של וואללה טוענת שיש הנחה של 60K שקל על קיה נירו - מישהו שמע על זה?
3n פרסם הודעה בנושא של YogiBear2k בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היבואן כבר בתחילת השיווק של הנירו+ וגם של הנירו החשמלית החדשה הבין שהרכבים פשוט לא נמכרים. הייתה הנחה כמעט קבועה של 10-15K על הרכבים לאורך כל חיי הדגם , עקב חוסר ביקוש הופסק השיווק של דגם הפלג אין , גם ההנחות של הנירו החשמלית החלו להעמיק ככל שהרכבים צברו אבק במחסני הערובה בצומת ראם. לא פשוט כאשר אתה מתמחר רכב חיוור כמו הנירו למול מודל 3 , שיעור ליבואן שככל הנראה עדין לא הבין את המסר. -
אכן שווי השימוש של רכב מוצמד אכן מקבל חיזוק כאשר הוא מוצמד למדד ומעודכן בכל תחילת שנה. כמובן שאין עידכון בשווי עקב אובדן ערך הרכב עם השנים , בעל רכב ליסינג ישלם על הרכב שווי מס בכל תקופת הרכב כצמוד אליו כאילו הוא חדש מהנילון + מדד... מחזיק רכב ליסינג כבר 4 שנים ומשלם עליו בשווי הקניה המקורי שלו, במו"מ עם הליסינג לשנה חמישית אבל המחיר שהם מבקשים כשכירות חודשית גבוהה יותר מרכב חדש.
-
תוצאה ישירה של ממונה על ההגבלים שבמקום לדאוג לאזרחים הוא דואג ליבואנים..
-
את "הצלחת" התמחור של דגמי פיזו רואים בהיעדר הנוכחות שלהם על הכביש , גם דגמי MG אשר מיובאים על ידי אותו היבואן זוכים להצלחה דומה...
-
ואיפה יושבים הרכבים אשר נמכרים ללקוחות פרטים ? האנגר ממוזג עם לחות מותאמת ? חלק ניכר מהרכבים זוכים לתנאי אחריות זהים לזה שהיבואן מציע, חלקם נמכרים בקומבינה דרך היבואן הרשמי...
-
הגיילי מוצעת במבצעי חיסול ב 141K : CarClick - ג'ילי גאומטרי C 2025 אפס קילומטר מליסינג עכשיו באתר בהנחה את היחידות האחרונות של הליפמוטור ב 149K: CarClick - ליפמוטור C10 החשמלי 2025 אפס קילומטר מליסינג הזיקר לונג ריינג ב 159.9K: CarClick - זיקר X חשמלי 2024 החדש אפס קילומטר מליסינג לעניות דעתי זה טווח המחירים הראלים של תוצרת סין , גם את האטו3 מציעים במחירים של מתחת ל 159K . ולגבי הגיילי החדשה , אוטוטו גם היא תגיע למסלולים הללו ותרד למחירים של 150 פלוס \ מינוס, המהומה היותר גדולה תהיה בליסינג שם לדעתי היא תוצע במחירים אגרסיבים לציי הרכב מה שיאלץ את כל שאר היבואנים להתיישר בהתאם.
-
כתבה של וואללה טוענת שיש הנחה של 60K שקל על קיה נירו - מישהו שמע על זה?
3n פרסם הודעה בנושא של YogiBear2k בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הרכב פשוט מכוער ונמכר בעיקר לשווקי הליסינג , היום כבר לא מבוקש בשוק הליסינג ולכן היבואן נאלץ להכניס יד לכיס ולקצץ במחיר. בעיסקה של 130K זה תמורה מעולה לאגרה . הרכב עם אחריות יצרן מלאה , אין חשש ב 8 השנים הבאות . -
ג'ילי EX5 החשמלי בישראל - מחיר החל מ-161,990 שקל - cartube סוף כל סוף מישהו מתמחר את הרכבים בצורה שמתחילה לייצר תחרות , מקווה שימשוך את כל המתחרים מטה.
-
כתבה של וואללה טוענת שיש הנחה של 60K שקל על קיה נירו - מישהו שמע על זה?
3n פרסם הודעה בנושא של YogiBear2k בתוך ייעוץ ברכישת רכב
במחיר של 129K זה עיסקה מעולה במיוחד אם הכוונה להחזיק את הרכב מספר שנים. ולחשוב שיש אנשים ששילמו 185-195 על הרכב בתחילת הדרך... -
כתבה של וואללה טוענת שיש הנחה של 60K שקל על קיה נירו - מישהו שמע על זה?
3n פרסם הודעה בנושא של YogiBear2k בתוך ייעוץ ברכישת רכב
המחיר כבר ירד ל 129K אם יש לך מישהו שאתה מכיר בחבר... אני מניח שאם תגיע ותעשה עיסקת מזומן ללא מימון גם אתה תקבל את המחיר הזה..., הם כבר מתים להוציא את הרכבים מאחסנה... https://www.cartube.co.il/מבצעי-רכב/מבצעי-רכב-חדש/מבצע-לעמיתי-חבר-בקיה-kgm-וסרס-מאי-יוני-2025 -
היו לי 2 צמודות מודל 2005 + 2008 , מעל ל רבע מיליון ק"מ בשני הרכבים , מלבד תקלה אחד בזו של 2008 כאשר האלטרנטור שבק חיים בנסיעה , שום בעיה מעבר לזו. רכבים טובים מאוד אשר סבלו מתחזוקת ליסינג ירודה , והזנחה גדולה הרבה יותר בידים פרטיות. עקב אובדן ערך מהיר לא היה משתלם לבצע תיקון ברכב כאשר הגיעה תקלה משמעותית ברכב.
