Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. Niv A

    איזו מרצדס זו?

    אתה רציני שעלתה על דעתך מחשבה שכזאתי? בן אדם שקונה את הרכב הכי יקר בארץ באותו הזמן, פתאום החליט שהוא מעדיף להשאיר את הרכב במוסך מכיוון שה"תיקון" יעלה לו יותר מידי יקר? אנשים שקונים כאלה מכוניות, גם עם הם לא קנו אותה חדשה מהחברה, לא צריכים לדאוג לכאלה דברים. זה כמו שתגיד שלבעל הרכב לא היה כסף לתדלוק או שמחירי הדלק יקרים לו מידי , אז הוא החליט להשאיר אותה שם. ניב
  2. וואלה וואלה. זאת גרסאת קופה לSL, מה קשה להבין? אנשים חייבים להתחכם. ניב
  3. תתחדש! לא ידעתי שצבע לבן כל כך יפה לאימפרזה . ניב
  4. יש לך את הקלאסים ביותר כמו ה Enigma. יש לך גם את Era בעלי השיר המפורסם "דורי מת". יש עוד מלא, תחפש באימיול. ניב
  5. Niv A

    קניתי פג'ו 205 "חדשה".

    נכון, וגם נסיתי להתקשר לבן אדם מספר פעמים, אבל משום מה יש בעיה בקו שלו. מוזר. ניב
  6. ולפני הS65 של בעל מועדון הפורום הייתה לו אודי A8 לונג 12 צילינדר. מתוך שיחה קצרה איתו, זה היה הרכב היקר בארץ לפני שנתיים. ניב
  7. ואני הייתי הולך על C4. עם עיצוב נאה יותר, איכות חומרים טובה יותר וכמה ג'אדג'טים מגניבים כמו המסך המרכזי ומד המהירות וההגה המוזר, והכי חשוב - 6 כריות אוויר וESP בגרסאת הליסינג. היא ניראית לי כאופציה הטובה ביותר. ואל תשכח שהיונדאי קיבלה 4 כוכבי ריסוק והC4 קיבלה 5 כוכבים. ניב
  8. אני הייתי הולך על האופציה הכי זולה. למה? כי במחיר המצחיק של ההייליין אתה יכול לקנות מכוניות יותר טובות, או אפילו לקסוס IS או סדרה 3 משנת 2007. המחיר של הפאסאט הוא מטורף, עדיף כבר לקנות את המונדיאו טיטניום ולחסוף 50 אלף ש"ח. ניב
  9. ז"א רק עם בעל הרכב אני יכול לגלות שהוא ליסינג? עם הבעלים מסתיר את זה, הוא ימכור לי את הרכב, ובסוף אני יגלה שהוא ליסינג? ניב
  10. לפי מה שאני ראיתי, רוב סוכניות הרכב ב לוס אנג'לס נמצאים בSANTA MONICA BLVD. יש לך גם הרבה מגרשים בVentura BLVD. בקיצור , לא חסר מגרשים, בצע חיפוש בגוגל. ניב
  11. זאת לא מרצדת SL מכיוון שהיא לא קבריולה. זאת גרסאת הקופה לSL, הSLC. ניב
  12. Niv A

    איזו מרצדס זו?

    באיזה עיר ראית אותה? היא חונה ליד שכונה או סתם ככה באמצע הרחוב? הדבר הזה מאוד מוזר וצריך לבדוק את זה. ניב
  13. עם אתה כל כך מתעקש, אני במקומך הייתי קונה דיהטסו סיריון צורה ישנה. מחפש טוב טוב מנוע 1.3 אוטומטית ושתגיע המיאטה אתה מוכר אותה ביום ובכמה אלפים טובים מעל המחירון. והבונוס פה שהסיריון רכב מאוד מאוד מבוקש, די אמין ועלות הטיפולים די זולה (מניסיון). ניב
  14. נכון , הקשקאי רכב טוב אבל לא טוב כמו המונדיאו החדשה. ובקשר לסחירות, אי אפשר ממש לדעת מכיוון שהרכב ממש חדש ורק עוד חצי שנה + יהיה אפשר לדעת בערך את הירידות הצפויות לו. ניב
  15. שלום לכולם הסביר את הכותרת קצת ביותר פרטים. לדוגמא ואני רוצה לקנות מאזדה 3 יד שלישית, והבעלים סתם דוגמא טוען שכל הידיים היו פרטיות, איך אפשר להוכיח זאת? עם סתם דוגמא מדובר ברמאי הטוען שכל הידיים פרטיות אך הוא מסתיר את העובדה שהרכב במקור היה מליסינג? איך אפשר לדעת עם רכב שעבר מספר ידים אכן היה בליסינג? תודה ניב
  16. תמליצי לה על גרסאת הטיטניום. גם אנחנו רוצים להחליף את הC5 למונדיאו טיטניום. בגלל האיבזור - סאן רוף, ריפודי חצי עור, מסך 8 אינץ' בקונסוליה המרכזית הכוללת ניווט לוויני וכ'ו, צ'יינג'ר 6 דיסקים, גימורי כרום , בטיחות מאוד טובה , וגם הצג הדי מגניב על לוח השעונים (עדין לא הבנתי למה הוא משמש) ניב
  17. בגרסאת ה1.6 האוטומט היא לא הכי מהירה (בערך 13 שניות ל100) ביצועים של משפחתומטית רגילה. ניב
  18. בקשרק לסובארו B4, דע לך שההספק ירד בדגם 2008 מ165 כ"ס ל150 כ"ס. כבר לא כל כך מרשים. המונדיאו החדשה מתחילה מ146K ש"ח לגרסאת הליסינג (TREND) , יש את הTREND X שעולה 151 K ש"ח ויש את הטיטניום שעולה 179K ש"ח. יש גם מנוע טורבו דיזל. אני בכל מקרה, הייתי ממליץ על המונדאו. פשוט מדהימה. ניב
  19. מה בדיוק זריז באודי 1.8 (לא טורבו) ובגולף 2000? ביצועים של מכוניות מנהלים , לא יותר. ניב
  20. נו ומה הקשר לזה שיש לו 406? אני במקומו קונה C4 פיקאסו ונשאר עם הרבה עודף בכיס
  21. הוא אמר שאין לו T4. בכל מקרה, הדגם שלך נמכר לרוב מתחת למחירון. הכי גבוה שתקבל זה גג מחירון (אלא עם כן הרכב שלך מלוקק יד ראשונה, 30 אלף ק"מ מזקן) תן קצת נתונים על הרכב. ניב
  22. הבטיחות שלו על הפניפ - כוכב או כוכב וחצי עם אני לא טועה. הייתי מציע שברולט אפלנדר, מאזדה 5 וכ'ו חבל שאתה לא רוצה לשמוע על צרפתיות. ניב
  23. לא בטיחות, לא איבזור, לא ביצועים, ומי יודע גם בקשר לאמינות. ב70 אלף ש"ח אני מעדיף לקנות מאזדה 3 או אפילו יונדאי משנים 2005-2006 מאשר לעלות על הדבר הזה. כל רכב יד שניה מהשנים האחרונות (שנתיים שלוש) יהיה עדיף על פני הדבר הזה. מי שרוצה רכב חדש וזול מהחברה שיקנה פנדה או גטס. ניב
  24. תשמעו , אני לא מצדיק אותו או משהו, אבל הבן אדם יודע לרכב על אופנוע. לפי דעתי הוא לא הפריע לאף אחד בנסיעה. אני יודע שצריך להכניס אותו לכלא אבל היה מדהים ליראות אותו. ניב
  25. Niv A

    חדשות רכב.

    בוגאטי לא אמרו שהם מפסיקים לייצר את הווירון ובכלל לייצר בוגאטי'ז למינהן לפחות בזמן הקרוב? ניב
×
×
  • תוכן חדש...