עם הם לא מביאים את ה3.6 אז אני יורד לגמרי מהמאליבו.
במקומה יש 2 מתמודדות ממשפחת פורד- המונדיאו טיטניום או האדג'.
בכל מקרה, אני יכתוב על זה בפורום יעוץ.
תודה
ניב
אני לא מבין, שברולט כל כך מתפארים במאליבו החדשה, שבסוף היבואן בארץ מחליט להביא את המנוע 3.5 דכבר עבר זמנו, עם גיר 4 הילוכים ?!
יש אפשרות לייבא את ה3.6 דרך הזמנה מיוחדת בUMI או משהו כזה?
ולמה שהיא תיהיה יקרה משמעותית? בארה"ב המחיר שלה הוא 25 אלף דולר.
ניב
שלום לכולם
כבר שעות שאני מחפש את נתוני ההאצה לשברולט מאליבו החדשה, עם מנוע ה3.6 ליטר.
חיפשתי באתר של UMI, באתר העולמי של שברולט, בקארפוליו, במוטוקאר, ושום דבר לא עזר.
למישהו יש מושג את הנתונים או איפה לחפש?
אגב, גם בגוגל זה לא ממש עזר.
תודה
ניב
אני יודע איך קוראים לשיר אבל עשו על זה גרסא ישראלית די מצחיקה.
הרכבי צ'ילאוט? יש הרבה - ZERO 7 ממש טובים, טיוורי קומפוריישן גם , ויש לי עוד מלא דיסקים מעולים.
ניב
דווקא בארצות הברית ראיתי אחת בצבע לבן, קבריולה, גג בד בצבע קרם וריפוד עור בצבע קרם וכמובן גימורי עץ כהה וג'אנטים גדולים...
באותו הרגע התאהבתי, הקבריולה היפה בעולם.
ניב
מישהו שאני מכיר ירצה לקנות את הרכב הזה (כמובן לא במחיר מגוחך עקב המצב שלו, אך יש לו תקציב לכזה רכב).
וכן, אולי הוא רוצה למכור אותו כבר כמה זמן ולא מצליח? למה לא לבדוק באמת.
ניב
בגלל הנחה של 5K אתה רוצה לרכוש אך ורק את הרכב הזה?
חשיבה ישראלית נפוצה.
לא חשבת על עוד סיבות למה לרכוש או לא לרכוש את הרכב הזה?
בצע חיפוש במערכת הפורום, דיברו עליו לא מזמן.
ניב
מאזדה 2 יהיה נדיר למצוא בתקציב מכיוון שהרכב חדש.
אתה יכול למצוא את ה2 בכיוון של 90-95 אלף ש"ח לשנת 2008, יד שניה כמובן.
YRV רכב מיושן, לא הייתי מתקרב אליו שוב .
בעקרון, שאר המכוניות שהצגת טובות ונכנסות בתקציב, מבין כולם הייתי בוחר בסוזוקי סוויפט.
אימא שלך רוצה רכב אוטמטי או ידני?
ניב
האופל אסטרה היא אחת המשפחתיות האיכותיות והנמכרות ביותר באירופה.
רק חבל שהערכה שלה וקצב המכירות שלה בארץ שואף למינוס 1.
הרכב מאוד איכותי בטיחותי ומאובזר, באירופה הוא נחשב די אמין ומתחרה ישיר וראוי לגולף.
רק חבל שבארץ הסיפור קצת שונה - אנשים מתרחקים ממנו בארץ כמו מים, לרוב חברות הליסינג רוכשות אותו, וכרגיל - הסטיגמה של אופל, המחירון שלו נופל די מהר ואני עדין לא מבין למה .
אוטו ממש טוב שהייתי שוקל לקנות ( בצבע שחור )
ניב
אני לא מבין איך אפשר לקבוע על רכב שהוא בן שנה + שהוא הכי אמין בקטגוריה שלו?
יש לו את הספר של הלקסוס IS שנתנו לאבא שלי באולם התצוגה, בכל הספר (בעל ה60 עמודים מפוארים) מתפארים באמינות המופלאה של הלקסוס.
הרי המכונית הזאת היא חדשה לגמרי, כיצד אפשר למדוד את מדד האמינות לאורך השנים?
ניב