Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. עם הם לא מביאים את ה3.6 אז אני יורד לגמרי מהמאליבו. במקומה יש 2 מתמודדות ממשפחת פורד- המונדיאו טיטניום או האדג'. בכל מקרה, אני יכתוב על זה בפורום יעוץ. תודה ניב
  2. פורד אדג' אופציה מאוד טובה. אבל אני הייתי בודק גם את הדודג' נייטרו. ניראית מאוד טוב, לא יקרה, ולפי מה שראיתי גם מאובזרת. ניב
  3. יש סיכוי להזמין דרך UMI את גרסאת ה3.6? ניב
  4. אבל הגיר? 4 הילוכים למנוע כזה גדול? אחר כך שUMI לא יבכו למה אנשים קונים פאסאט\מונדיאו\6 וכ'ו. ניב
  5. אני לא מבין, שברולט כל כך מתפארים במאליבו החדשה, שבסוף היבואן בארץ מחליט להביא את המנוע 3.5 דכבר עבר זמנו, עם גיר 4 הילוכים ?! יש אפשרות לייבא את ה3.6 דרך הזמנה מיוחדת בUMI או משהו כזה? ולמה שהיא תיהיה יקרה משמעותית? בארה"ב המחיר שלה הוא 25 אלף דולר. ניב
  6. עדין די חבל - הייתם קונים את המונדיאו סטיישן. ניב
  7. אוקי, אז המאליבו מגיעה ל100 בסביבות ה6 וחצי 7 שניות, שזה מעולה. מישהו יודע עם דגם ה3.6 יגיע לארץ? וכמה הוא יעלה? איזה דגמים בכלל מגיעים לארץ? ניב
  8. שלום לכולם כבר שעות שאני מחפש את נתוני ההאצה לשברולט מאליבו החדשה, עם מנוע ה3.6 ליטר. חיפשתי באתר של UMI, באתר העולמי של שברולט, בקארפוליו, במוטוקאר, ושום דבר לא עזר. למישהו יש מושג את הנתונים או איפה לחפש? אגב, גם בגוגל זה לא ממש עזר. תודה ניב
  9. מזל טוב גבר!! ניב
  10. מחיר נחמד. לפי מה שהבנתי היא מגיעה עם 6 כריות אוויר וESP אז זאת קנייה מעולה. ניב
  11. אתה מחפש מכונית 1.6 אוטמטית ואתה מחפש גם ביצועים. זה לא הולך ביחד. ניב
  12. הדיסק שאני הכי אוהב של יאני הוא ההופעה מהקוליסאום. יצירת אומנות. ניב
  13. עם שלט רוטט או לא רוטט? אני הייתי ממליץ על האסקורט, יש כזאת לחבר. אוטו נחמד בתקציב נמוך. ניב
  14. בסכום של עד 80 לא יהיה ניתן לרכוש רכב חדש מהסוכנות. פרט בבקשה מה אתה רוצה מהרכב? בסכום שלך אפשר לקנות הרבה דברים ניב
  15. הבנתי שיש הבדל עם שוטר תופס אותך על מהירות, או שמצלמה מצלמת אותך על מהירות, העונשים שונים לגמרי לפי מה שהבנתי. ניב
  16. כל הכבוד על האמביציה עם האקדח. ככה הם ילמדו לפעם הבאה. אין להם תרבות לאנשים האלה, ולא רק לבני דודים. ניב
  17. אני יודע איך קוראים לשיר אבל עשו על זה גרסא ישראלית די מצחיקה. הרכבי צ'ילאוט? יש הרבה - ZERO 7 ממש טובים, טיוורי קומפוריישן גם , ויש לי עוד מלא דיסקים מעולים. ניב
  18. דווקא בארצות הברית ראיתי אחת בצבע לבן, קבריולה, גג בד בצבע קרם וריפוד עור בצבע קרם וכמובן גימורי עץ כהה וג'אנטים גדולים... באותו הרגע התאהבתי, הקבריולה היפה בעולם. ניב
  19. Niv A

    קאמרי Premium 3.5L

    נו? והחדשה שונה ממנה כמעט בכל דבר. ניב
  20. Niv A

    איזו מרצדס זו?

    מישהו שאני מכיר ירצה לקנות את הרכב הזה (כמובן לא במחיר מגוחך עקב המצב שלו, אך יש לו תקציב לכזה רכב). וכן, אולי הוא רוצה למכור אותו כבר כמה זמן ולא מצליח? למה לא לבדוק באמת. ניב
  21. Niv A

    חדשות רכב.

    חיפשתי את נתוני ההאצה של הCTS V אך לא מצאתי. למישהו יש מושג מהם הנתונים? ניב
  22. Niv A

    סוזוקי SX4

    בגלל הנחה של 5K אתה רוצה לרכוש אך ורק את הרכב הזה? חשיבה ישראלית נפוצה. לא חשבת על עוד סיבות למה לרכוש או לא לרכוש את הרכב הזה? בצע חיפוש במערכת הפורום, דיברו עליו לא מזמן. ניב
  23. מאזדה 2 יהיה נדיר למצוא בתקציב מכיוון שהרכב חדש. אתה יכול למצוא את ה2 בכיוון של 90-95 אלף ש"ח לשנת 2008, יד שניה כמובן. YRV רכב מיושן, לא הייתי מתקרב אליו שוב . בעקרון, שאר המכוניות שהצגת טובות ונכנסות בתקציב, מבין כולם הייתי בוחר בסוזוקי סוויפט. אימא שלך רוצה רכב אוטמטי או ידני? ניב
  24. האופל אסטרה היא אחת המשפחתיות האיכותיות והנמכרות ביותר באירופה. רק חבל שהערכה שלה וקצב המכירות שלה בארץ שואף למינוס 1. הרכב מאוד איכותי בטיחותי ומאובזר, באירופה הוא נחשב די אמין ומתחרה ישיר וראוי לגולף. רק חבל שבארץ הסיפור קצת שונה - אנשים מתרחקים ממנו בארץ כמו מים, לרוב חברות הליסינג רוכשות אותו, וכרגיל - הסטיגמה של אופל, המחירון שלו נופל די מהר ואני עדין לא מבין למה . אוטו ממש טוב שהייתי שוקל לקנות ( בצבע שחור ) ניב
  25. Niv A

    קאמרי Premium 3.5L

    אני לא מבין איך אפשר לקבוע על רכב שהוא בן שנה + שהוא הכי אמין בקטגוריה שלו? יש לו את הספר של הלקסוס IS שנתנו לאבא שלי באולם התצוגה, בכל הספר (בעל ה60 עמודים מפוארים) מתפארים באמינות המופלאה של הלקסוס. הרי המכונית הזאת היא חדשה לגמרי, כיצד אפשר למדוד את מדד האמינות לאורך השנים? ניב
×
×
  • תוכן חדש...