Jump to content

anatoli16

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של anatoli16

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום חברים, יש לי ברכב מערכת דיי נחמדה עם HU שעלה לא מעט בזמנו (אלפיין 9830). המכשיר דיי מוצלח וגם לא זול לכן אני מעדיף במידת האפשר לסדר אותו ולא להחליף. בכל אופן לפני זמן מה הוא הפסיק לקרוא דיסקים (פשוט רושם error על המסך). כמובן שלשמוע רדיו לא כיף וגם האיכות בתחת לעומת CD, ולכן: האם אפשרי לסדר דבר כזה, ואם כן, היכן? אני מחדרה אז עדיף משהו מהאיזור. אגב, אם מדובר על תהליך לא מסובך מדיי, אני לא פוחד להשתמש בידיים ויש לי את הכלים הדרושים בבית, אז במידת האפשר אין לי בעיה לרכוש את הרכיב ולהחליף לבד. תודה.
  2. שלום חברים, לפני קצת יותר מחודש צולמתי (ניידת סמויה כנראה) בכביש 2 על 120. כתוצאה מכך אני עכשיו קיבלתי קנס 750ש"ח ו-8 נקודות. העניין הוא שהנקודות נרשמו על שם אבא שלי שהוא בעל הרכב. אני רוצה להעביר אותן לשמי, אך רוצה לדעת מה יהיו ההשלכות, שכן ביום העבירה הייתי כשבוע לפני תום השנתיים לרישיון שלי (מה שאומר שעוד היה לי רישיון של נהג חדש). השאלה שלי היא מה יהיו ההשלכות במידה ואני מעביר את הנקודות לשמי? האם זה אומר ששוללים לי את הרישיון, או רק שנרשמות לי 8 נקודות? כמו כן, לאבא שלי יש אזהרה מבערך 23 חודשים לפני כן על דיבור בטלפון בפקק. בזמנו השוטר "הפחיד" אותו שהאזהרה תהפוך לקנס במידה והוא יבצע עבירה נוספת. האם כך הדבר, או שזה לא רלוונטי והאזהרה כשמה כן היא, אזהרה? תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...