שלום חברים,
יש לי ברכב מערכת דיי נחמדה עם HU שעלה לא מעט בזמנו (אלפיין 9830). המכשיר דיי מוצלח וגם לא זול לכן אני מעדיף במידת האפשר לסדר אותו ולא להחליף. בכל אופן לפני זמן מה הוא הפסיק לקרוא דיסקים (פשוט רושם error על המסך). כמובן שלשמוע רדיו לא כיף וגם האיכות בתחת לעומת CD, ולכן:
האם אפשרי לסדר דבר כזה, ואם כן, היכן?
אני מחדרה אז עדיף משהו מהאיזור.
אגב, אם מדובר על תהליך לא מסובך מדיי, אני לא פוחד להשתמש בידיים ויש לי את הכלים הדרושים בבית, אז במידת האפשר אין לי בעיה לרכוש את הרכיב ולהחליף לבד.
תודה.