Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. נו באמת בגירה , אנשים כמו היידר יותר מועילים לישראל מאשר מפלגות השמאל שם שמלקקות את התחת לערבים ולמוסלמים והם אנטישמים יותר גרועים מהנאצים.
  2. אין ספק שנעשתה פאשלה עם דמאניוק שגם לפי העדויות אנס ילדה יהודיה בת 12 - אבל היות והיו חייבים לתת לו הגנה משפטית ושפטל הצליח להוציא אותו זכאי מחמת הספק. כל שנותר הוא לקוות שהגרמנים ישפטו אותו מהר ושלא יצא מהכלא עד יומו האחרון.
  3. בגירה , במקרה גם אני יהודי ... אלא אם כן סבתא שלי שכבה עם איזה גוי לגבי אשתי ,שצילמתי אותה בעיר קלגנפורט באוסטריה בסך הכל תרגמתי מגרמנית מה שהיה כתוב בשלט. אל תשכח שבמפלגה של היידר היה גם יהודי.
  4. מרוקאים זה בסדר , אשתו של אחי מרוקאית -דווקא שווה. דרך אגב , רוסים (בלי להכליל) בדרך כלל משמשים כסלקטורים במועדנים -אז תמיד מכניסים את החברים שלהם והם באים בחבורות בדרך כלל- באופן כללי הם גם אחלה-אוהבים לעשות שמח. צפוניים - אתה מתכוון לצפון הארץ ? היה לי חבר ששירת איתי בצבא היה מהקריות-היה בן אדם איכותי-אבל היה קצת מוזר -היה נשאר כל יום בבסיס גם שלא היה צריך - הבוקר טוב שלו היה ככה -"רוטנברג , אתה מתכער מיום ליום" אז אני משער שהצפוניים קצת בעייתים בגדול , מפריע לי שקובעים לבן אדם את מי להכניס למקום הפרטי שלו ואת מי לא . זאת פגיעה בחופש .
  5. יש בלובינסקי אנשי שירות מעולים ואדיבים -שירות אמין ומקצועי במיוחד.
  6. אני ראיתי במועדון בתל אביב איזה אפריקאי שניסה להיכנס למועדון תל אביבי והשומר לא נתן לו להיכנס. אני דווקא מבין לליבו של בעל הפורום בבאר שבע שרוצה לשמור על מקום איכותי, בנוסף לכך שזה אכן מקום פרטי. שהייתי רווק הייתי באורלנדו פלורידה ושם כולם יכולים להיכנס חופשי היה שם גועל נפש.
  7. האם במקרה כמו של פותח השרשור - נמחק כל הזכרון מה R דיסק?
  8. בישראל בעל דרכון זר לא משלם מעמ על שירותי תיירות ,מלון רכב . באירופה גם בעלי דרכונים זרים משלמים מעמ על תיירות ולכן זה כן מייקר . החזרי מעמ באירופה מתקבלים שם על קניות וכו בלבד
  9. תודה רבה Laurence ,חיפשתי הרבה ולא מצאתי - דרך אגב טוב שמצאת את המקור משנת 1983 (הקישור התחתון) ודרך הקישור הזה מצאתי עוד שיר שלו שחיפשתי.
  10. אם כבר פתחת את השירשור הזה -אז גם אני מחפש שיר משנת 1983 BOFOLU GIRL DANCING ובפזמון יש גם DOUBLE TOUCH CEKHO בקליפ רואים בחורות מניו יורק קופצות על חבל.
  11. חושב שהידיעה הזאת די חשובה היות ומייקרת עוד יותר את הנסיעה לבריטניה עוד סיבה טובה לא לנסוע לממלכה הבריטית חוץ מזה שהם נוהגים בצד שמאל.....
  12. א פ - צודק לגבי המחירים בגרמניה- והמחיר לא בהבדל גדול בארץ. אין לי ספק שה C1 תהיה להיט בארץ במחיר הזה. בשטוטגרט ידידה הסיעה אותי במכונית הזאת והייתה מאוד נוחה (המכונית) כיאה למכוניות הצרפתיות. בדוד לובינסקי יש אנשים איכותיים שיודעים לקרוא טוב את השוק לאחר כניסת האלטו והצלחת המכירות ושיווק ה C1 במחיר משתלם בהחלט. אני צופה ירידה חדה במכירות של יונדאי.
  13. יוסי , אני דווקא חושב שאתה רואה דברים מנקודה צרה מאוד. הרב כהנא חזה כבר ב 84 את האינתפדה ואת הפיגועים ועל כך שיהודים יהיו מיעוט בארץ וזה בדרך... נכון שהכל פשוט בראיה של מרזל ובן גביר - וזה מה שיפה.
  14. החבר'ה האלה הם חניכי הרב מאיר כהנא (וגם פדרמן) -הם אנשים איכותיים ביותר. לגבי עורך דין שפטל -הוא גם בן אדם איכותי מאוד. לגבי הישראלים בבתי מלון בחו"ל -אין ספק שהתייר הישראל הוא קשה ומקשה - אבל מצד שני זה מגיע לגויים
  15. יצא לנו להגיע לבית מלון באילת בדיוק כשהיה חג של מוסלמים , וכל המלון היה מלא ערבים. הם הרעישו כל הלילה ,לא יכלנו לישון ,בבריכה הם ירקו ורוקנו את המוכטה לתוך הבריכה . עשו על האש במרפסת של החדר עם מנגלים. למרות זאת שביקשתי מערביה חביבה שמן לבישול היתה אדיבה ונחמדה ונתנה לנ ואמרה לי שבערבית שמן זה זיתא. אשתי דיברה עם המנהלת וקיבלנו מהרשת לילה נוסף חינם במועד אחר. ובכל זאת אצלי קרה דבר מוזר , שמאז שהגיעו המסתננים האפריקאים אני חושב שהערבים ( יש להם חומוס טוב) הם לא הבעיה שלנו אלא ההמסתננים שלוקחים עבודות מהערבים שעוד יותר מתוסכלים . פעם ראיתי בערוץ 1 שבחדרה יש בעיה לבוכרים עם הקהילה האתיופית שטענו שהם מחרבנים במעלית ושוחטים פרות בחצרות וכו. בקיצור כל אחד היה מעדיף לגור עם אנשים כמוהו.
  16. זה באמת שיר יפה של ג'ון וגם WHEN I WILL BE OLDER גם יפה, חבל שיוקו אונו הרסה את הביטלס. אבל אין ספק שפול הוא יוצר ענק כולל הלהיטים של הוינגס.
  17. נכון בגירה אין ספק שאנו עם עצל ,אבל עם כל הכבוד לא הבנתי מה ההבדל בין הפלשמורה והאתיופים לבין הסודאנים והאריתראים? הם כולם הגיעו מאפריקה , הם נראים בדיוק אותו דבר. העלייה מאתיופה עולה לנו מליארדים היות ולא מצליחים להקלט פה וכמה שמשקיעים בהם עדיין אין תוצאות (וגם לא נראה לי שיהיו) וכל זה נלקח מתקציב של תרופות ,מדע , כבאות אש , על חשבון קליטה של עולים מרוסיה צרפת אמריקה ודרום אמריקה. בקיצור כאילו חסרות צרות , צריך ללמוד מהאמריקאים שמסלקים כל מקסיקני איך שעבר את הגבול ישר למקסיקו.
  18. בגירה היקר ,מה לעשות לא כולם נולדו יפי נפש בארץ הזאת . אבל לא התייחסת למהות על כך שיש חיילים מובטלים ועולים ללא עבודה.
  19. סוגיית המסתננים מאפריקה היא קשה מאוד מה שקורה עכשיו זה שערבים וערביות נשארים ללא עבודה בגלל שמעסיקים מעדיפים את האפריקאים מסתנני העבודה על פני הערבים,פעם הערבים היו שוטפים כלים בבתי מלון היום זה רק אפריקאים. הייתי באילת לא מזמן ושמעתי תושבים בוכים על מה שקורה בעיר ועל הפחד שלהם לצאת החוצה בלילות. גם תל אביב אשדוד שוקעות בביצה הזאת ובקרוב כל הארץ. לצערי אני צופה החמרה על רקע כלכלי של ערבי ישראל -דבר שעלול להביא לאי שקט. גם רעיון ההסגר גרוע מאוד בקציעות - אני שירתתי בכלא קציעות ומכיר טוב את המקום-רוצים להקים להם שם בתי מלון 5 כוכבים ולעודד אותם לבוא לפה.... אני דווקא תומך באלי ישי ומקווה שימצא פתרון יותר טוב מהקמת המחנה. ליאשה , דרך אגב הרבה מאוד חיילים משוחררים בעיקר מברית המועצות (רוסים) נשארים גם ללא עבודה בגלל זה. אז מה שנקרא "עניי עירך קודמים"....
  20. תודה, בהחלט אקח את ה 64 ביט
  21. שאני רואה את הוולוו הצהובה אני נזכר באיזה סרט פורנו שבדי שראיתי פעם
  22. בסוף קניתי את המחשב הזה ב 1480 שקל היום ואמור לקבל אותו תוך שבוע. מעבד מהיר כפול ליבה של INTEL Core i3 540 3.06GHz לוח אם מהיצרן המוביל בעולם GIGABYTE עם ציפסט INTEL H55 דיסק קשיח ענקי של 500GB 16MB זיכרון ענקי של DDR 3 4G / 1333MHz צורב DVD דו שכבתי X22 SATA ב1489 כולל משלוח. הם מציעים ב 399 את ה 64 ביט או את ה 32 ביט באותו מחיר - מה עדיף שלוקח פחות משאבים ובתנאי שיש את המדיה פלייר בלי משחקים ושטויות? והאם המערכת הזאת שווה את המחיר?
  23. זה בלי וינדויס מדיה פלייר ?
  24. בערוץ 2 פורסם שטייס דיווח על איך שהתחילה השריפה ב 12:30 וכיבוי האש הגיעו רק אחרי שעתיים .... אם היו מגיעים מהר כל זה לא היה קורה. אני דווקא מבין אותו.
×
×
  • תוכן חדש...