Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. כל מחבל שחדר לישראל אשמח אם ימות, בתכלס אשמח אם ימותו רבים מאוד מציר הרשע בעולם וגם מהתומכים האכזריים שלהם במערב. אבל אתה לא רוצה להיכנס לעולם העינויים הזה, אתה ממש לא ללכלך את הנפש שלך במעשים כאלו שבסוף יפגעו רק בך ובקרובים לך. אני לא יודע אם אתה מכיר את רמת האכזריות התהומית של הקרטלים במקסיקו, אבל אלו כבר מזמן לא בני אדם, אין בהם טיפה של אנושיות עוד יותר ממחבלי חמאס שרצו לצלם את האכזריות שלהם כדי להטיל פחד ואימה במתנגדים להם. אתה לא רוצה לחיות בחברה חולה בה חייל מתקשר לאמא שלו ומתגאה שהוא רצח 10 ערבים. זה מה שנורא במה שהיה בשדה תימן, זה מסלול מהיר לדקדנס חברתי ולהכשרת אכזריות, מזה הזהיר אותנו לייבוביץ' ואני מתעלם כרגע מזה שהוא קישר את זה לשליטה על עם אחר, למרות שכל הקולות התומכים ביותר במעשה הם בדיוק אלו שבעד שליטה על עם אחר ובעד אכזריות וקריאה לשורף משפחה "צדיק וגיבור" ולפורעים בחווארה "תגובה יהודית הולמת". וכן, גם כל זה רשום על שמו של ביבי!
  2. והכל מתחיל ונגמר ב- ביבי. האיש שאני מקווה שאת גופתו יזרקו לים כאשר ימות, זו הקבורה שמגיעה לאיש הזה שהרס כאן כל חלקה טובה ונתן לכל הלא שפויים, כמו סון הר מלך, סטרוק, סמוטריץ' רוטמן, מעוז, בן גביר, קרעי ועוד ועוד, מקום מרכזי בבמה. האיש פגע בכל דבר שאפשר לפגוע בו כדי להחזיק בשלטון.
  3. אני הייתי מוריד מטר של טילים על טקס הלוויה להנייה, חיסול של כל המשטר במכה אחת והזדמנות לאופוזיציה האיראנית לבצע מהפכה מתוך הכאוס שיווצר. כן, סין תכעס מאוד, גם רוסיה ועוד, אבל באמת שלא רואה ברירה אחרת אלא בקודם כל פירוק ראש הנחש.
  4. איך חובבי סגול השיער לא מבינים שהאפס הזה ממשיך היום במה שעשה במשך ה-15 השנים האחרונות, כל פעולה נמדדת לפי מצב המנדטים. ממתי מדינה יושבת בחיבוק ידיים כאשר מישהו מאיים עליה עם אקדח? אפס יוזמה, אפס הובלה והמתנה מפגרת לפעולה של האיוב כדי שרק אז הוא יוכל להחליט מה עושים. פשוט לא יאמן שהאפס הזה, עם ממשלת פח האשפה שלנו, עוד זוכה כאן לאהדה. כבר אמרנו מדינה בהתפרקות?!
  5. מח"ט יהודה אומרים לך, לא מח"ט ישראל.
  6. לספורטאז' מהשנתון הזה אכן יש מושבים שהם פשוט לא נוחים, לא לכולם זה יגרום לכאבי גב אבל הם באמת לא משהו. כפי ש- ZAF הציע, אם רוצים פתרון ראוי זה לגשת לרפדיה ולהחליף את הספוגים.
  7. A - במצב ידני בחר בהילוך רביעי וסע למשך של מעל לדקה לפחות (רצוי 2 דקות) כאשר אתה יש לשמור על המנוע בטווח של 2000-4000 סל"ד. B - אותו הדבר רק עבור הילוך חמישי.
  8. אם נודה על האמת, חיסולים מהסוג שהיו בעיקר טובים לאגו ואולי קצת העברת מסר, הם לא משני מציאות בשום צורה. ברור לי שביבי זכה עכשיו בעוד כמה מנדטים מחלולי המוח.
  9. לצד ההליך הראשון באמצעות המחשב עקרונית אמורים לבצע נסיעה שהיא חלק בלתי נפרד מהתהליך, במוסכים מתעצלים ונותנים לזמן לעשות את שלו כלומר למערכת לבצע את האדפטציה של המצמדים לבד בנהיגה רגילה. תנסה את ההליך הבא ותראה אם זה עוזר: With the shifter in Drive accelerate at half throttle to 2nd gear. Stop and repeat half throttle acceleration into 2nd gear. Stop followed by shifting into reverse and backing up two times. Stop followed by driving in each forward gear using the Tiptronic shifters for no less than 3 seconds per gear. The next portion of the drive must be done in any group choice of the following gears to maintain the proper RPM and maintain a safe driving distance on the road: A = Gears 4th or 6th (4th is preferred) B = Gears 3rd, 5th or 7th (5th is preferred) Using the Tiptronic shifters maintain the range of 2,000 -to- 4,500 RPM and drive in each gear group (A and B) for no less than one full minute (two minutes are preferred). Use variable accelerator pedal positions but accelerate to full throttle at one point in each gear group during this one minute process.
  10. אם לא תפסו אותי מבצע עבירה, אז אני לא עבריין. ממש הגיון לעניין. מה הקשר? עוד פעם קשקוש שווי הרכב? יקר לך? סע באוטובוסים.
  11. שוב פעם אתה והצדקנות שלך? תנוח. תכף תקיים דיון האם מקרה אדם וחווה הוא למעשה האסון הגדול ביותר של העם היהודי.
  12. אנחנו בשנות ה-90? הכל היום אונליין, כנס לאתרים ותקבל הצעות כך תבין את סדר הגודל של עלות הביטוח.
  13. תקנה שנפ, הכי זול וטוב שיש. היו לי בוש, ורטה כולם מתו באותו הזמן. סתם דוחפים לנו מצברים יקרים.
  14. למה שהיבואן ישתתף? 260,000 ק"מ ויש תקלה? נורמלי לחלוטין, פשוט חוצפה של אנשים. אולי גם ב-500,000 ק"מ תדרוש מנוע חדש? לבטל אוריאה? כולם פה הפכו לעבריינים שמזהמים את הסביבה. מדוע בכלל מנהלי הפורום מאשרים פרסום של דבר כזה?!!! פשוט פושעים.
  15. ביבי והביביסטים פועלים בדיוק באותה צורה של האחים המוסלמים, מנצלים את הדמוקרטיה והמוסר כדי לפגוע בדמוקרטיה ובמוסר. אתה והדומים לך אנשים חסרי מוסר בסיסי, יאללה, הגיע הזמן לחסום אפסים כמוך. הכותב נחסם ליומיים בשל התבטאויותיו - אנא שמרו על שפה נקיה ואל תחלקו ציונים לגולשים אחרים
  16. מעבר להודעה הנוראית על שני הרוגים נוספים בעזה (סמ"ר יאיר אביטן ורס"ל יקיר שמואל טייטלבוים ז"ל) אני לא זוכר כבר חודשים רבים כמות כזו של מטוסים והפצצות כבדות בעזה במשך יום שלם. לא יודע מה קורה שם, התקשרות בשקט בנושא, אבל זה בהחלט חריג מאוד ביחס לכל החודשים האחרונים.
  17. חקיקת חוקים זה התפקיד של הכנסת ומכיוון שבישראל הממשלה היא בעלת הרוב בכנסת, אז בתכלס היא גם המחוקק העיקרי. בית המשפט לא פועל בחלל ריק, הוא פוסק לפי החוק ואם לדוגמה אין מדרג לעבירת רצח בספר החוקים, אז יש רוצחים שיוצאים עם עונש מגוחך אבל הרבה יותר קל לביביסטים חלולי מוח לכתוב תגובות נאצה על בית המשפט ועל הצורך ברפורמה למרות שאין בדל של קשר לרפורמה, פשוט צריך לחוקק חוק אבל לממשלה ברשות הסגול הרבה יותר נוח שזה המצב. מרבית הרפורמות, ובטח ההפיכה המשפטית של לוין, לא נוגעת בטובת האזרח אלא ביחסי הכוחות בין הממשלה לבית המשפט העליון. הוכח מעל לכל ספק עם שלטון השחיתות של ביבי שנחוץ לנו בית משפט עצמאי וחזק אחרת נהיה כמו הרשות הפלסטינית או איזה זבל מזרח תיכוני מהסוג הגרוע ביותר. משילות עלק.
  18. הגמל לא רואה את הדבשת. אנשים יצרו מסע מתוזמן שלם ארוך שנים עבור חלולי המוח שלא חושבים בעצמם ואם אמרו להם שבתי המשפט מקולקלים, אז הם חושבים שהם מקולקלים, לא משנה שבלא מעט מקרים הבעיה היא בכלל בחוק והחוק זה התפקיד של הממשלה. עכשיו זה לא שאין מה לתקן במערכת המשפט, כמו בכל גוף ציבורי, אבל זה לא מה שמעניין את חלולי המוח ואת אלו שתקפו, אלו שתקפו עשו זאת ממניעים אחרים לחלוטין שלא קשורים בתיקון מערכת המשפט אלא בנקמה אישית (יריב לוין), כוח (שרים אפסים) ועוד איזה אחד שמוכן לשרוף את המדינה כדי לא לעמוד למשפט ולהיכנס לכלא. סמוטריץ' ובן גביר משתינים כיום על החוק מהמקפצה (בעצם כל החיים שלהם) ואתה מדבר על איבוד האמון בחוק ובמשפט? זה הטירוף הביביסטי וכן, אתה ביביסט על מלא גם אם אתה טוען שאתה לא. אתה עוסק בטפל ומנרמל טירוף.
  19. לגבי אם יספיק? אולי, מניח שזה תלוי בכמות המים שנשארת על הרכב לאחר השטיפה, אם יש לדוגמה אוטם צבע אפשר להשאיר מעט מים ואז המגבת הזו יכולה להספיק. לגבי החנות עצמה, חנות מאוד מאוד אמינה וכל מה שהזמנתי משם קבלתי בדיוק לפי התאור ומהר.
  20. אכן מחיר הזוי, בסופו של דבר מרבית התוספות הן בעיקר קוסמטיקה או טכנולוגיה מיושנת ולא רלוונטית כבר.
  21. כן. יש לי LIQUID8R במספר גדלים, הגדולה ביותר בגודל 60X90 והיא מייבשת רכב סטנדרטי בקלות עם עודף לעוד הרבה. הבעיה היחידה עם מגבת כזו זה שהיא מאוד גדולה כך שהיא נוח על המשטחים האופקיים כי 2-3 מעברים וייבשת מכסה מנוע או גג אך פחות נוחה על האנכיים. אם אתה רוצה מגבת מקבילה באיכות ובספיגה מעלי אקספרס אז יש את זו (המחיר דומה מאוד).
  22. לא תצפית, אבל מודעה מעניינת שראיתי לאחרונה. ב.מ.וו 330i E90 Individual כולל חשבונית תוספת.
  23. לא. ג'ילדה הייתה סופחת מים מצוין, רק קיבולת המים שהייתה מסוגלת לספוח לא הייתה גדולה. במייקרופייבר זה שונה, אם הסיבים וההרכב לא נכונים אז ספיחת המים גרועה ואתה תראה שאחרי שאתה עובר עם המגבת ונשאר עוד המון מים על המשטח. גם הסחיטה שונה, תחשוב על מגת מקלחת לדוגמה. התקלחת והתנגבת, המגבת רטובה ולא תוכל לשמש מישהו אחר אבל תנסה לסחוט אותה למצב שתחזור לספוח מים? לא תצליח, צריך לייבש אותה.
  24. זה הכל תלוי בבולמים שרכשת, אם הם תחליף לבולמים מקוריים אז עדיף להישאר עם הקפיץ המקורי. אם היו בשוק קפיצים עם הנמכה של 10 מ"מ לדגם אז הייתי אומר לך על זה אבל הרוב המוחלט מציעים הנמכה של 30 מ"מ ויש המון צעירים שהולכים על זה מטעמי תקציב אבל לא פעם מתקבל רכב שמרגיש עם שיכוך חסר. מצד שני, TEIN בעצמם מציעים קפיצי הנמכה (30 מ"מ) כך שהייתי שואל אותם.
×
×
  • תוכן חדש...