Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. הוא בדיוק סיים לראות עקיצה ב-60 שניות.
  2. יש לך את ליז מראשון,כל הסלב מקעקעים אצלה(אייל גולן והפרודה) כל השחקנים הזרים,עם היא טובה תחליט לבד. http://www.vampire.co.il/ האמת עם היה לי תקציב הייתי עושה גיחה למיאמי לחברה של מיאמי אינק ומקעקע אצל גרוור. http://tlc.discovery.com/fansites/miami-ink/miami-ink.html
  3. מה זה כדאי? אם אתה אוהב את הרכב ורוצה שהוא ישמש אותך לעוד הרבה זמן וגם יש את הממון אז השמיים הם הגבול!
  4. מצטרף לשאלה,האם הפונטו איבו אבארט אמורה להגיע לארץ באיזשהו שלב?
  5. Daniel.K

    תמונות מסוכנות מרצדס

    הבנתי שכל ה-15 שהיו אמורות להגיע לארץ נימכרו, המיתון בשיאו .
  6. גבר כל הכבוד על ההשקעה,עם זה יפה או לא,זה בעיני המיתבונן,העיקר שאתה מרוצה.
  7. המגאן פשוט ניראת כמו הרכב השלם! עיצוב מרשים(ספורטיבי וכוחני) שלדה מצויינת,מנוע חזק ומרשים!! ייאלה שם קרסו להתעורר!
  8. אולי יקרה,אבל ממש לא יוקרה.
  9. המונדיאל (כנראה)ב-HD ובחינם. http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/118/131.html?hp=16&loc=8&tmp=2483
  10. אכן רכב מדהים ומאוד מיוחד!!
  11. הגטס ובטח שהידנית ממש לא זוללת דלק ובכל זאת הייתי בוחר באיביזה שמרגישה יותר איכותית וצעירה.
  12. כמעט תמיד עדיף רכב חדש ובאחריות מה גם שהחלופה לא משהו בכלל,הטריוס צר ולא נוח בכביש ונטול יכולת שטח,צריכת דלק גבוה(4*4 קבוע).
  13. Daniel.K

    המגאן ספורט החדשה

    למה לא לעשות פנייה מסודרת מ-CARSFORUM ? לחכות לתשובה עיניינית ועם תבוא כזאת (אולי חיובית) לראות מי רציני ומי לא?
  14. מה גם שהמיקרה יותר חדשה! בשנתון שאתה מחפש הרכב הכי משתלם זה דווקא הסויפט של סוזוקי.
  15. סיאט עשו בהחלט מבצע מבורך! כן יירבו,מה שכן 400 מכירות זה לכל דיגמי הסיאט ולא רק לרכב שבמבצע.
  16. הכל טוב ויפה,אבל למה סובארו שהיו מייצרים רכבים מיוחדים,פשוט הולכים כל הזמן אחורה בעיצוב?
  17. אני מניח שהתשובה תלויה בשאלה,שאלה מפג.. גוררת אחריה תשובה מפג..
  18. לטעמי ה-C5 הכי יפה ,אבל מתומכרת גבוה,המונדאו הכי טובה אבל המנוע מיושן,הסקודה מציעה את החבילה הכוללת הכי טובה,שלושת המוכניות מצויינות עם יש לך סבלנות אז לשלושתן יש כבר מנועים חדשים(באירופה) יותר חזקים וחסכונים,כשיגיעו המנועים החדשים אז המונדאו תיהיה העדיפה ולא בהפרש גדול מהשאר.
  19. במרכזי לא קורה אבל את הדבר הכי חשוב הם לא יודעים לעשות וזה לתקן את הרכב ועוד ללקוח vip .
  20. מסכים לחלוטין!! קיה נכון להיום מציעים את עיסקת החבילה המשתלמת ביותר וגם רכבים אייכותיים ואמנים כאחד.
  21. משט לטורקיה עם סיוע הומניטרי לארמנים ולכורדים אכן דבר מבורך ,צריך להזכיר לטורקים שגם היום הם מבצעים רצח עם (כורדים) ולהתחיל ליפגוע בנקודות הרגישות שלהם,ארדואן עובר כל גבול!!
  22. Daniel.K

    קיה - מוניות

    כניראה אופרוס ,יש שני רכבים כאלו בארץ ,אחת של היבואן ,והשנייה מונית של מקורב ליבואן.
  23. המונדו לפי דעתי הרכב הכי טוב עם בעיה אחת וזה מנוע מיושן,באירופה פורד כבר משווקת עם המנוע החדש 2 ליטר טורבו 200 כ"ס,עם המחיר לא ישתנה או ייעלה במעט אז אין לרכב הזה מתחרות.
  24. מישהו כבר קיבל נסיעת מבחן? ויוכל לספר קצת?
  25. יצא יפה מאוד.
×
×
  • תוכן חדש...