לטעמי ה-C5 הכי יפה ,אבל מתומכרת גבוה,המונדאו הכי טובה אבל המנוע מיושן,הסקודה מציעה את החבילה הכוללת הכי טובה,שלושת המוכניות מצויינות עם יש לך סבלנות אז לשלושתן יש כבר מנועים חדשים(באירופה) יותר חזקים וחסכונים,כשיגיעו המנועים החדשים אז המונדאו תיהיה העדיפה ולא בהפרש גדול מהשאר.