mikefur הביואיק לקרוס היא בכמה רמות מעל למה שיש לך עכשיו ובכלל רכב מעולה,עם היא יקרה לך תבדוק את אחותה הקטנה שעלייה מבוססת הביואיק, האופל אינסיגניה המצויינת בפני עצמה.
http://motocar.ifeel.co.il/article/11883.aspx
http://www.opel.co.il/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%94.asp