Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. מדובר במגבר פשוט וטוב,שעושה את העבודה!
  2. אתה שואל אותנו? שאלת סיד או I30 ,אנחנו לא יכולים להחליט במקום אביך! על פניו הקיה נראת אופציה עדיפה.
  3. Daniel.K

    N97 - עד כדי כך גרוע?

    לרוב המכשירים יש מחיר ולשאר המכשירים יש שירות לקוחות.
  4. אורנג' בשנתיים שלוש האחרונות פשוט הופכים ליהיות פלאפון כשהם היו היחידים בשוק והמצב רק החמיר לאחר הרכישה של אילן בן-דב,ששילם סכום מופרז על החברה וצריך למזער נזקים על חשבון הלקוחות! בתור לקוח של אורנג' מהיום הראשון שלהם אני יכול לומר שכמו כל חברה שמגיע לרוויה מסויימת יש ירידה בשרות,אז זה הזמן של אורנג' ולכן למרות אי רצון בולט(הרגל הרגל ושוב פעם הרגל) עזבתי את אורנג' ואיתי עזבה גם המישפחה ואני לא מתחרת לרגע(ניידות המיספרים בהחלט עזרה ).
  5. הפיאסטה רכב מעולה! והנמכר מסוגו באירופה,הרכב נמכר ב-105K שזה מחיר מצויין לתמורה הגבוה והאיכותית שהרכב נותן,החיסרון היחידי של הרכב זה שהוא עצל במקצת,אבל מי שרוכש רכב מהסוג הזה לא מחפש רכב לפתיחות. http://www.mysay.co.il/articles/ShowArticle.aspx?articlePI=aaaeah http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-24198,750-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%94-%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95.aspx
  6. בכלל אין השוואה בין הגרדיס המעולה ל-5 הפשוטה והלא נוחה.
  7. אכן שתיין לא קטן! אבל רכב אמין מאוד והטיפולים בו ממש לא יקרים(יחסית לגיפ) אפשר להגיד שבתור רכב כבישביל הוא עושה את העבודה,מה גם שנמכרו כמויות מהרכב ואפשר בהחלט למצוא כאלו שמורים.
  8. Daniel.K

    N97 - עד כדי כך גרוע?

    כן ה-N97 ממש גרוע! דווקא ה-E72 טוב יחסית,המיילסטון בליגה אחת מעל ה-N97 ולגבי הHTC תוכל לרכוש דרך ניופאן(שהם היבואנים ונותני השרות) מכשירים מעולים ואתה לא מחוייב לאף אחד רק לעצמך! http://www.newpan.co.il/Search/SearchBrand.asp תבדוק את ה-HTC DESIRE מכשיר פשוט מעולה! http://www.kombinator.co.il/view-review.php?rid=357#uploaded_files/users_profile/re717.761858089.htc_desire_official_2.jpg
  9. הייתי לוקח את הקיה! חוץ מה-9K פחות שהוא יכול להשיג את הרכב(שזה יפה מאוד) לקיה יש גם 7 שנות אחריות ולטעמי רכבים יותר יפים משל האחות הגדולה.
  10. תפנה אליו ותגיד לו אתה רוצה כמו שסגרנו(חצי חצי) או שאני מוכר את השלט ושלום על ישראל.
  11. אכן כתבה יפה ומעניינת,הפייאסטה בהחלט מציעה חבילה מצויינת!
  12. מדובר באחד מהמכשירים מהטובים ביותר בשוק,בכלל HTC נחשבת היום לשחקן מוביל בתחום הסלולר,נתתי לך לינק שאני חושב שהוא דיי ממצה(סקירה). http://www.kombinator.co.il/view-review.php?rid=357#uploaded_files/users_profile/re717.761858089.htc_desire_official_2.jpg
  13. Daniel.K

    להנאתכם

    מדהים,עוד כמה שנים בארצנו,הפורד מככבת הכתומה יפייפיה אמיתית ובטוב טעם!
  14. לפי וואלה,נמכרו כבר 12 רכבים(אבארת רגיל) ועוד שני רכבים מהסדנה של פרארי.
  15. בטח המחירים של הגרסאות המיוחדת יהיה לא בשמיים אלא בחלל,מדהים פשוט מדהים.
  16. תקנה אלפא חדשה או פיאט אברט חדשה או שתיהיה סוכן מכירות מעולה של סמל"ת! מדהים מדהים הקינאה אוכלת אותי.
  17. עומר תמונות חלומיות:mm_yeah: מה הנתונים של ה-695 ferrari tributo ?
  18. FISH לבחורה קוראים קאט והיא מיתמחה בשחור לבן,כל אחד מהמכון שם הוא תותח על ובהחלט שווה להיתאפק ולעשות שם(למי שנימצא באזור או שהממון בכיסו).
  19. תתחדש אכן שיפור עצום בייחס ל-5 הלא נוחה,לא סתם המיצובישי והSMAX של פורד הן מובילות הקבוצה!
  20. התקנה יפה מאוד! כיף לראות עוד חבר פורום מרוצה.
  21. נראה כמו סקודה סופראב ומכוער כמו הסקודה.
  22. רכב באמת מרשים וייחודי! מה זה הרכב המחליד ליד?
  23. את הספינה האירנית צריך להטביע בצורה עלומה,לא ראינו לא שמענו.
  24. סוף סוף גם בעלי חוזק כלכלי היצטרפו למחאה! http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/119/890.html רמי לוי והרבוע הכחול מחרימים את טורקיה, אני בהחלט ארכוש אצלם.
  25. פונטו HGT:-D עם תמצא אחת שמורה!
×
×
  • תוכן חדש...