הפיאסטה רכב מעולה! והנמכר מסוגו באירופה,הרכב נמכר ב-105K שזה מחיר מצויין לתמורה הגבוה והאיכותית שהרכב נותן,החיסרון היחידי של הרכב זה שהוא עצל במקצת,אבל מי שרוכש רכב מהסוג הזה לא מחפש רכב לפתיחות.
http://www.mysay.co.il/articles/ShowArticle.aspx?articlePI=aaaeah
http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-24198,750-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%94-%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95.aspx